Ja tam jadę, ale dopiero w weekend. Myślałem że ktoś jest z Wyszkowa i po prostu zobaczyłby go przede mną. Wiem że nie ma naklejki i chyba prawy bok malowany, bo w innym miejscu jest naklejka "pgm-fi" niż z lewej strony. Pytam tutaj co z moto i na co patrzeć. Ogólnie potrafię ogarnąć stan, będę miał ojca który mnie CENZURA jak to będzie mina. Tylko chciałem się dowiedzieć co charakterystycznego można sprawdzić w 929 np. charakterystyczny odgłos pracy silnika. Jak silnik delikatnie "faluje" obrotami na jałowym biegu to jakaś oznaka?
Dlatego jeżeli plastiki są całe nie klejone to olej sprawę naklejek.
Guliver pisze:
Acha co do naklejek to ja już nie wiem dokładnie. Kolega ma 954 z Włoch i ma naklejki: czacha i zadupek pod lakierem, boczki naklejki na lakierze. Ja mam 954 z Anglii i wszystkie naklejki na lakierze, a moto nie było malowane i plastiki nie popękane. nie wiem czy to nie zależy czasem od kraju na jaki była robionaDlatego jeżeli plastiki są całe nie klejone to olej sprawę naklejek.
adam76 pisze:Guliver pisze:
Acha co do naklejek to ja już nie wiem dokładnie. Kolega ma 954 z Włoch i ma naklejki: czacha i zadupek pod lakierem, boczki naklejki na lakierze. Ja mam 954 z Anglii i wszystkie naklejki na lakierze, a moto nie było malowane i plastiki nie popękane. nie wiem czy to nie zależy czasem od kraju na jaki była robionaDlatego jeżeli plastiki są całe nie klejone to olej sprawę naklejek.
dziwne ja mam w uk 954 i naklejki na baku sa pokryte bezbarwnym
Guliver pisze:adam76 pisze:Guliver pisze:
Acha co do naklejek to ja już nie wiem dokładnie. Kolega ma 954 z Włoch i ma naklejki: czacha i zadupek pod lakierem, boczki naklejki na lakierze. Ja mam 954 z Anglii i wszystkie naklejki na lakierze, a moto nie było malowane i plastiki nie popękane. nie wiem czy to nie zależy czasem od kraju na jaki była robionaDlatego jeżeli plastiki są całe nie klejone to olej sprawę naklejek.
dziwne ja mam w uk 954 i naklejki na baku sa pokryte bezbarwnym
Na baku zawsze jest pod lakierem bez wzg. na region z którego pochodzi. Chodziło mi o resztę. Czyli o naklejki na plastikowych owiewkach, czyli: czacha, boczki, zadupek. Wypowiedź swoją już sprostowałem powyżej.
Luki213 pisze:ja nie wiedzialem ze jak czarny dym pojdzie z tlumika to bierze olej, myslalem ze to od niewyreglowanej dawki mieszanki, gdyby olej bral to dym bedzie niebieski, a nie jak w dieslu czarny
no ale rozne rzeczy sie zdarzaja, w Polsce tak bywa ze krowa utonie a lancuch plywa
a jak chce kupic pewny w 100% motor niech jedzie do salonu bo u nas to jest rosyjska ruletka, i niech kupuje z mechanikiem albo z kolesiem ktory mial kilka motocykli bo tu na forum nikt za niego nie kupi i ze zdjec nie wywrozy co to za motor i kiedy sie zepsuje, zreszta tematow bylo pelno na co patrzec i jak kupowac
Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości