Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 01:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Czary siakieś

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 34
Rejestracja: 08 kwietnia 2009, 21:35
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Czary siakieś

Post » 22 maja 2009, 08:55

Mam małą ciekawostkę dla Was.
Otóż wymieniłem u siebie sprzęgło-w komplecie z Allegro było 10 tarcz a u mnie 9 więc dzwonię do sprzedawcy i pytam :ooo: A on mi na to,że widocznie niektóre modele miały tak a inne siak hihi: i żebym założył 9 tak jak miałem.Jakie było moje zdziwienie i rozczarowanie gdy nie mogłem wyjechać z garażu bo tak mi się ślizgało po wymianie.Rozbierałem wszystko 3 razy :wnerwiony: Nie znalazłem przyczyny-ale i tak obwiniłem swój koślawy montaż.Moto z prędkością ślimaka przytargałem do znajomego doktora :one: wspomniałem o 9 tarczach i zaczął się śmiać hihi: Za dwie godziny moto do odbioru-dołożona przekładka i ów 10 tarcza. DZIAŁA! tylko pytanie-dlaczego ja miałem 9 tarcz i też działało-a jak wymieniłem na 9 nowych to przestało-absolutnie żadnych więcej modyfikacji nie było. Czekam co o tym myślicie...
CBR 929 RR Xenon,Carbon, Akropovic, Stalowe oploty, K&N, D.I.D.,Crash Pady,Michelin Pilot Sport,

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 22 maja 2009, 09:48

Skladajac tarcze sprzeglowe, nowe musisz zakladac w odpowiedniej kolejnosci poniewaz nie moze to byc przypadkowe ulozenie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 maja 2009, 11:26

Nie wiem jak jest w Fajerze, ale w TL ważne były pierwsza i ostatnia tarcza pozostałe były takie same. Hehe miałem podobną sytuacje w TL jak kolega Tarkuli tylko że na odwrót przyszło chyba 9 tarcz, a ja w moto miałem 10 :P. W serwisówce było również 9 więc i tak złożyłem, ale jak można było się domyśleć sprzęgło ślizgało się :/ więc dowaliłem jedną starą i było miodzio-malinka. Dodam jeszcze na koniec, że bardzo ważne jest odpowiednie ustawienie czpienia który później popycha i odciąga tarcze, regulacja na lince służy tylko do podregulowania sprzęgła jak stopniowo zużywają się tarcze, natomiast po założeniu nowych trzeba sobie to wyregulować. W TL regulowało się to na takim "ślimaku" (nie znam fachowej nazwy) po drugiej stronie silnika, na tym do czego była podłączana linka.

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 26 maja 2009, 09:04

A czy te tarcze co kupiłeś były takiej samej szerokości (grubości) jak te co miałeś ?? ;)


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości