Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 11:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

929 akumulator

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 27 kwietnia 2009, 10:15
Lokalizacja: Ogrodzien
Motocykl: cbr 929 rr sc44
Rok produkcji: 2000

929 akumulator

Post » 09 czerwca 2009, 17:36

witam w 929 jaki powinienem zakupić aku 4A i 12V
a 2 sprawa to jak ładowałem stary po 2h zaczął piszczeć(ok kwadransu) i to tak jak kineskopowy drewnem obity telewizor przy rozgrzewaniu się , co jest grane ? czy w ogóle go montować staruszka jeszcze?

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 09 czerwca 2009, 18:31

yuasa ytz10s lub fiamm ftz10bs

 
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwietnia 2009, 17:09
Lokalizacja: Wrocław/s
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 09 czerwca 2009, 20:17

jak juz piszczy to kaplica :) gdzies ma zwarcie w srodku i gotuje sie w srodku a pisk jest efektem uchodzenia cisnienie gdzies przez szczeliny w obudowie... w skarjnym przypadku wogole zakonczy przyjmowanie pradu i pupa zbita (trafilo mnie to w lesie za ostrowia mazowiecka o 22 w nocy rok temu)
wymiana na nowy i bedzie git :) ()moj zgotowal sie od przeladowania zostal na dlugo podlaczony na ladowanie duzym pradem zdechl totalnie po 220km od tego wydarzenia)

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 10 czerwca 2009, 00:14

nowyyy [szczegolnie ze aku to sprawa groszowa.]

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 14 czerwca 2009, 09:26

Dokładnie tym bardziej,że wadliwy aku wywali ci regulator napięcia lub alternator.. :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 27 kwietnia 2009, 10:15
Lokalizacja: Ogrodzien
Motocykl: cbr 929 rr sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 16 czerwca 2009, 13:40

i tak, kupiłem akumulator nóweczkę(ytz10s-żelowy) montuje-extra-wszystko świeci. No to jazda-ok 4h, wieczorkiem powrót i to samo-wieczór znów wszystko gaśnie. Dojechałem. Sprawdzam kolejnego dnia - i jak napisał Martin.B.M. - tylko wersja jeszcze gorsza poszły oby 2 urządzenia. Martwy regulator-alternator w połowie- jest napięcie na 2 na 3 jest b.słabe. Także rozpoczynam poszukiwania
- po pierwsze regulatora
- po 2 alternatora-(ewentualnie bebechów, słyszałem że można spróbować wymienić tylko część przegrzaną, lub przepaloną)

oczywiście muszę zrobić jak najszybciej bo żyć bez latania nmoge, a mam teraz b. dużo okazji. Ponoć już nma się co spalić - i można na załadowanym aku jeźdźić, ale co to za przyjemność, tym bardziej bez świateł(by oszczędzać prąd) - szkoda zdrowia. : (


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości