Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

hiss a jeden kluczyk

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 19 maja 2009, 16:03
Lokalizacja: Oberschle
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 2005

hiss a jeden kluczyk

Post » 23 czerwca 2009, 11:28

witam jak w temacie mam tylko jeden kluczyk z imob. chcialem gdzies ten imobilajzer zamontowac w stacyjce w razie utraty lub zagubienia klucza i dorobic 2 zwykle tylko jak sie okazuje ta mala kosteczka musi byc na wierzchu stacyjki a nie gdziestam pod bo nie daje sygnalu czy ktos z was przerabial juz cos takiego

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 23 czerwca 2009, 12:31

Witam.
Musisz wydłubać transponder z kluczyka-tzw.pestka i przykleić ją do antenki Hissa np.taśmą izolacyjną i umieścić w miejscu które uznasz za stosowne.
Pozdrawiam. ;)

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 23 czerwca 2009, 12:45

trutenz, zgadujesz czy już coś takiego robiłeś? bo jak na mój gust to straszne bzdury wypisujesz. ostrze kluczyka w tym układzie stanowi antenę więc jak wydłubiesz układ może okazać się że cewka nie będzie w stanie zasilić układu i pożegnasz się z ostatnim kluczykiem.

jeki87, jest opcja wyszukiwania na forum i problem był już poruszany, mianowicie kluczyk można bez problemu dorobić. ostatnio dzwoniłem do hondy witolin i koleś z serwisu motocykli powiedział mi że honda nie ma żadnego kluczyka matki ani żadnych innych tego typu bajerów. wystarczy jeden sprawny kluczyk i to wszystko. koszt około 350 - 400 zł.

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 23 czerwca 2009, 13:00

dokładnie, kluczyków z immo możesz sobie dorobić dowoli. Klucz surowy to koszt około 110 zł, a kodowanie immobilisera około 200 zł
Franek mój to jest to, kocham go!

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 23 czerwca 2009, 14:49

a u Nas w lublinie tak zdzierają:),,, może trzeba do Beatki skoczyć hihi,,ale fajnie by było rotfl2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 23 czerwca 2009, 15:46

no ja zapraszam :)
Franek mój to jest to, kocham go!

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 23 czerwca 2009, 19:31

beti pisze:no ja zapraszam :)


:):) oczywiście:D

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 23 czerwca 2009, 20:21

Witam.motobandyta,przyjacielu.Jak ostrze kluczyka może być anteną??Pestka nie ma żadnych wychodzących z niej kabli.Nie pisz, że bzdury wypisuję, skoro to Ty nie wiesz co piszesz.Co do dokodowania kluczyka to robię to za 100 zł,a nie za 350-400 zł. jak piszesz w serwisie.Jedyne co się zgadza , to to, że potrzebny będzie jeden sprawny kluczyk i można dokodować do czterech kluczy do danego modułu.
Mój poprzedni motocykl to była F4 z 99 roku-z jednym kluczykiem.Dokodowałem sam drugi kluczyk.W obecnej 954 również.Ale jak to zrobiłem niech pozostanie moją słodką tajemnicą. :mrgreen:

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 24 czerwca 2009, 09:30

cena o której pisałem to cena za dorobienie kluczyka czyli materiał około 120 zł, docięcie około 50 zł i kodowanie około 200 zł to są ceny serwisu honda witolin, czytaj ze zrozumieniem. a jeśli masz za dużo kluczyków to spróbuj zrobić to o czym piszesz a potem opisz co z tego wyszło.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 19 maja 2009, 16:03
Lokalizacja: Oberschle
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 03 lipca 2009, 14:34

ze dorobic klucz idzie to ja tez dobrze wiem szukam najtanszego rozwiazania czyli dorobic zwykly klucz za pare groszy a pestke przykleic gdzies na stale kolo antenki
ale jak sie okazuje moze to byc tylko od góry wokul klucza wtedy dopiero podaje napiecie do pompy
JAK KTOS WIE JAK TO ZROBIC CZEKAM NA ODP....

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 03 lipca 2009, 16:21

prosty test koszt około 30 zł w najgorszym przypadku będziesz miał klucz do otwierania baku i kanapy.
lecisz do zakładu ślusarskiego tam dorabiają ci zwykły kluczyk wkładasz go do stacyjki a kluczyk z immo przykładasz w różne miejsca i próbujesz odpalić. po 15 - 20 minutach się poddajesz i piszesz na forum że to nie działa. co ty na to??
pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 03 lipca 2009, 17:07

a ja już sie umówiłem na zakodowanie klucza,, 70zł+ nowa surówka

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości