Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dziwne żężenie podczas przyspieszania

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 06 lipca 2009, 06:21

Nie mam pojęcia, gdzie ci to dobrze zrobią. Swoje moto sam serwisuje.
Aktualnie jestem zawalony robotą :D

 
Posty: 49
Rejestracja: 09 czerwca 2009, 11:21
Lokalizacja: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 07 lipca 2009, 11:57

Moto oddałem na kamienną, mechanik twierdzi że wie co to jest ale mi nie powie :| A jak mu powiedziałem że może zawory to chciał mi moto oddać, powiedział że miał fajera i wie jak słychać zawory.

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 07 lipca 2009, 12:54

No, ale coś musiał powiedzieć, co chce naprawić i za ile?
Przecież nie powie: To będzie kosztowało Pana 500zł (a w rzeczywistości przykręci jedną śrubkę) - taki przykład.
Jest tutaj na forum kilka takich przypadków, więc jeżeli uda ci się wyciagnąć info od nich co to było, albo w jakim miejscu tkwił błąd to z chęcią się dowiemy. :)

 
Posty: 49
Rejestracja: 09 czerwca 2009, 11:21
Lokalizacja: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 07 lipca 2009, 14:25

Powiedział mi tylko tyle że 100% pod deklem alternetora :ooo: Sam to rozbierałem i tam nie ma co stukać, no ale on jest chyba mądrzejszy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 07 lipca 2009, 15:50

:?: ciekawe co to może być.
:|

 
Posty: 49
Rejestracja: 09 czerwca 2009, 11:21
Lokalizacja: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 08 lipca 2009, 12:30

No i zrobili :jupi: :jupi: :jupi: Ale za cholere nie chcą powiedzieć co. Może jak pojade odebrać motocykl dowiem się czegoś. Krzykli za to 400zł. Będę ich chwalił bo jednak znają się na żeczy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 08 lipca 2009, 12:37

To super!
Jak zrobisz próbę to napisz czy wszystko gra.
Wynika z tego, że to jakaś pierdoła skoro można ją usunąć zdejmując pokrywę altka i coś tam jeszcze - roboty niewiele.

:)

Mamy tutaj speca - kolega Cziken - może on coś podpowie?
A może powie, że to tajemnica? :D

 
Posty: 49
Rejestracja: 09 czerwca 2009, 11:21
Lokalizacja: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 10 lipca 2009, 00:33

No i odebrałem. Chodzi śliczne żadnych stuków czy rzężenia, idealnie!!! :jupi: :jupi: :jupi: Martwi mnie jeszcze jedna rzecz. Po senchronizacji i regulacji na hamowni maxymalna moc jaką osiągnął moto to 116km i 87NM. Dlaczego tak słabo??? :ooo: Seria ma 128km i 80Nm więc gdzie konie uciekły? Dodam że wywalili K&N bo bardzo słąbo się zbierał z dołu na K&N a góra była bez zmian i założyli oryginalny filtr hondy. Gość na hamowni powiedział że przy 12 letnim moto to normale że kilka koni uciekło (mnie jednak to niepokoi). A dleczego moment wyższy od serii? Dodam że mam małą przetercie na tumiku carbon tak 3-4cm czy to może powodować spadek moc? Przetarcie jest na początku tłumika i tam się wydobywają spaliny.

[ Dodano: Pią Lip 10, 2009 1:15 am ]
Gość z hamowni powiedział mi że moc na tylnym kole to nie jest ta sama moc co zmierzona na wale korbowym, producent podaje że seria ma 128KM ale mocy na wale korbowym, a moc na tylnym kole jest zawsze o ok 10% mniejsza czy to prawda?

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 10 lipca 2009, 07:04

No pewnie, po drodze masz sraty mocy w napędzie, ale zazwyczaj hamownie powiększają wynik o domniemane straty, może ta jego tego nie robi.

A nie dowiedziałeś się, co to takiego było? Pewnie sporą grupkę zżera ciekawość :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 10 lipca 2009, 07:58

Wczoraj przeglądałem serwisówkę i jedyne co mogłoby rzęzić wg moich przemyśleń to sprzęgiełko jednokierunkowe, które jest na osi wału i załącza się w czasie pracy rozrusznika.

Wirus to teraz będziesz dopiero zap*ierd*lał spokojny psychicznie :mrgreen: HAHAHA
A tak w żartach to ja bym się z nimi kłócił. Żebym komuś miał dać 400zł to musiałbym wiedzieć co zostało zrobione. Efekt efektem, ale mogła być wymiana częsci na nową lub jakaś regeneracja ;) Mało to się czyta o silikonie pod głowicą zamiast nowej uszczelki? :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 10 lipca 2009, 08:33

Wiesz może jeszcze trzpień małego kółka rozrusznika jesli jest wyribiony, ale czy on będzie rzęził, an pewno go słychać przy powolnym kręceniu wałem.

 
Posty: 49
Rejestracja: 09 czerwca 2009, 11:21
Lokalizacja: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 10 lipca 2009, 12:30

Koledzy czy ktoś wyjaśni mi jeszcze jak to jest z tą hamownią. Hamownia mieży moc na kole i zawsze będzie mniejsza niż na wale korbowym? Producent podając 128km podaje moc na wale czy na kole? Czy ta dziura (przetarcie) w tłumiku może odbierać pare KM?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości