Aktualnie jestem zawalony robotą
A jak mu powiedziałem że może zawory to chciał mi moto oddać, powiedział że miał fajera i wie jak słychać zawory.
Sam to rozbierałem i tam nie ma co stukać, no ale on jest chyba mądrzejszy.
Ale za cholere nie chcą powiedzieć co. Może jak pojade odebrać motocykl dowiem się czegoś. Krzykli za to 400zł. Będę ich chwalił bo jednak znają się na żeczy.
Martwi mnie jeszcze jedna rzecz. Po senchronizacji i regulacji na hamowni maxymalna moc jaką osiągnął moto to 116km i 87NM. Dlaczego tak słabo???
Seria ma 128km i 80Nm więc gdzie konie uciekły? Dodam że wywalili K&N bo bardzo słąbo się zbierał z dołu na K&N a góra była bez zmian i założyli oryginalny filtr hondy. Gość na hamowni powiedział że przy 12 letnim moto to normale że kilka koni uciekło (mnie jednak to niepokoi). A dleczego moment wyższy od serii? Dodam że mam małą przetercie na tumiku carbon tak 3-4cm czy to może powodować spadek moc? Przetarcie jest na początku tłumika i tam się wydobywają spaliny.
HAHAHA
Mało to się czyta o silikonie pod głowicą zamiast nowej uszczelki?
Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości