Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z odpaleniem po remoncie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Problem z odpaleniem po remoncie

Post » 23 marca 2008, 13:24

Ogólnie lipa po nagrzaniu zapala z miejsca ale to normalne myślę nad wymianą świeć i fajek

[ Dodano: Nie Mar 23, 2008 12:26 pm ]
A do tego jak zakręci to ma problem z wejściem na obroty

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 29 marca 2008, 23:54

Sprawdz ustawienie rozrządu i nastawy zaplonu czy coś nie jest pochrzanione.

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 30 marca 2008, 12:11

Co bylo wymieniane, i czy przed remontem chodzil w porzadku?

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 30 marca 2008, 14:55

Przed remontem palił za pierwszym bez żadnego ale ,jedynie exup mi się zacioł(zjarał) to po remoncie chwilowo odłączony.A wymieniane były panewki korbowodowe(wszystkie),łanćuch rozrządu(napinacz też) i zębatka drugiego biegu. Mechanior stwierdził terz że przydało by się wymienić cewki na Świecach bo słabo świece trzymają (exup już kupiłem tylko trzeba założyć i podłączyć)

 
Posty: 22
Rejestracja: 21 grudnia 2007, 09:04
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Fireblade 929
Rok produkcji: 0

Post » 30 marca 2008, 16:56

Jeżeli jak jest silnik zimny i nie odpala a jak sie nagrzeje to odpala to prawdopodobnie są podparte zawory sprawdz luz zaworowy

Awatar użytkownika
 
Posty: 220
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 30 marca 2008, 17:12

Witam
Jak ma problemy z zbieraniem sie na obroty to albo swiece alebo zle poskladany rozrzad. Musialbym slyszec jak silnik chodzi:). Poradz sie opini doswadczonego. Pzodro

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 05 kwietnia 2008, 15:47

Wymieniłem cewki na świecach(bo wogule nie trzymały )i nadal lipa w będę musiał wydzwonić mechaniora na reklamacje(bo już załatwiłem sobie silnik od exupa)Niech go poprawia zostąły tylko dwie opcje ze albo się machnął przy składaniu lub zajebane świece :cry:

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 10 kwietnia 2008, 21:50

jeśli zjarany masz silnik sterujący, a cały układ siedzi w wydechu to sprawdź przed odpaleniem czu znaki pokrywają się na godz 9 inaczej to nie ma prawa odpalać i w ogóle pracować, ponieważ w całym zakresie obrotów exup przechodzi trzy fazy. (podobną historię miałem jak robiłem gsxr-a 1000 k1 - odłączona linka exupu i silnik słabo palił o pracy w całym zakresie obrotów nie wspomnę) Jeśli zawory podparte to słabiej pali na ciepłym - zmierz ciśnienia na cylindrach. Jeśli rozrząd nie na znakach to na zimnym pali ledwo ledwo, a przez zmienione fazy rozrządu nie będzie pracował równo tylko strzały i dym - tego trzeba posłuchać :lol:
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 10 kwietnia 2008, 23:57

Strzałów dymów to ni ma , tylko leko dymi na początku przy ssaniu po odpaleniu(ale to normalne "siwy leki dym")

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 11 kwietnia 2008, 23:05

jeśli usprawnisz i dobrze wyregulujesz exup oraz podciśnienie na przepustnicach to można brnąć dali !! :wink:
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 26 kwietnia 2008, 03:49

No panowie problem rozwiązał się z innej beczki mianowicie chłopakom przy montażu silnika wysunął się czujnik od temperatury ,nie pokazywał temp. dla komputera i komp nie dawał ssania .Dopiero o po mocnych próbach odpalenia zalewało więcej wachy i załapywał.Objawem był brak wyświetlania temp. na zegarach(myślałem ze to tylko czujnik się gdzieś poluzował)oraz takie odpalanie . Teraz odpala już normalnie (tylko trzeba dotrzeć silnik) :mrgreen:
POZDRAWIAm

 
Posty: 23
Rejestracja: 25 maja 2009, 08:50
Lokalizacja: Żarki
Motocykl: SC 44
Rok produkcji: 2000

Post » 26 maja 2009, 19:40

Witam. tak z ciekawości, jakie przebiegi teoretycznie powinien wytrzymac silnik sc44 i czy mozliwy jest pozniej remont (albo czy oplacalny) ?
a inne pytanie to takie, jaki mniej wiecej jest koszt wymiany rozrzadu? bo pewnie trzeba komplet, lancuch+ napinacz?

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości