Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 10:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Temperatura silnika

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Temperatura silnika

Post » 25 marca 2008, 12:58

Witam
Mam takie pytanie mianowicie jak powinna być temp. silnika. kupiłem niedawno 1000 RR ale nie mam serwisówki do niej nie jeździłem jeszcze nigdzie daleko ale jak chwile pośmigam po mieście to zaraz temp. wzrasta do ponad 100st. i włącza się wentylator z reguły temperatura nie przekracza 106st. ale to chyba i tak za dużo. Proszę o jakąś pomoc w tej sprawie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 27 marca 2008, 22:03

temperatura w czasie jazdy powinna oscylowac miedzy 80-85 stopni, na postoju moze przekroczyc 100 ale raczej rzadko i raczej w lato

 
Posty: 20
Rejestracja: 01 lutego 2008, 22:58
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Motocykl: CBR 900RR 1998
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 19:13

Dzis latałem było z 10 stopni a motor nie przekroczył ani razu 53-55st wydaje mi sie ze to za mało ,może termostat jest ciagle otwarty?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 01 kwietnia 2008, 00:19

55st to znowu za malo lub masz wlaczony wentyl caly czas ;) lepiej to napraw bo silnik nidogzany pali wiecej i moze ulec jakiejs awari np cos sie zatrze bo nie ma odpowiedniej temp...
wczoraj jezdzilem i mialem caly czas 79/82stopnie

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2008, 10:30

witam ponownie w temacie
jeśli chodzi o przegrzewanie silnika w tym modelu to często występują dwie przyczyny jak udało mi się ustalić. pierwsza z nich w motocyklach po przewrotkach na prawą stronę następuje zgniecenie aluminiowej rurki powrotu płynu chłodzącego (tak na przykład jest u mnie) drugą przyczyną bardziej oczywistą jest uszkodzony termostat a podobno w tym modelu często się to zdarza.
pozdrawiam

[ Dodano: Sro Kwi 02, 2008 12:49 pm ]
witam ponownie
okazało się że termostat jest padnięty. czy ktoś orientuje się czy można dobrać termostat od czegoś innego bo orginalny kupe kasy kosztuje (jak na taką pierdułkę).
pozdrawiam

 
Posty: 20
Rejestracja: 01 lutego 2008, 22:58
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Motocykl: CBR 900RR 1998
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2008, 19:38

Wszystko już w porządku wydaje mi sie że może termostat sie zacioł bo teraz temp. jest w porządku

 
Posty: 66
Rejestracja: 02 lutego 2008, 20:41
Lokalizacja: wrocek
Pochwały: 1
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 0

Post » 05 sierpnia 2008, 21:45

Mam pytanko jeżdżać w lato po mieście temperatura mi wzrasta do 108 nawet wydaje mi sie ze za pózno włacza sie wentylator tak ok 106 107 stopni co może być.


Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość