Na pewno jakoś to dopracują, tak żeby nie wykładać się na każdym winklu. Nie jest to zwykły automat ze starego mietka, tylko dwusprzęgłowa skrzynia - jak na moje oko to coś w stylu DSG ze stajni VW - a ta już daje rade.
Pytania i wątpliwości zawsze pozostają jeśli chodzi o nowości, pierwsze egzemplarze pewnie będą bardziej "testowe" - tak aby ostatecznie wdrożyć całą koncepcję do moto i pozbyć się chorób wieku dziecięcego.

Zresztą lubię przebijać biegi bez sprzęgła NOGĄ
ciekawe czy będzie można wybrać typ skrzyni... aaaa i nie ma co wierzyć testom, dziennikarze zawsze piszą że wszystko jest ok 
Prosto i sensownie, jedyne co mnie dręczy to czy jeśli np zapięta jest 3 to czy w kolejce czeka już 4 (i sprzęgło od parzystych biegów pracuje rozłączone - bez sensu) czy raczej dajemy (komputer daje) polecenie "bieg do góry" to najpierw zapina się 4 (przy włączonej 3) i jak wejdzie 4 to 3 rozłącza - ciekawe jaki jest czas reakcji od momentu wciśnięcia przycisku do zmiany...
Jedzie przykładowo na 3 i ma też zapiętą 2 i 4
napisz do Hondy może coś ci odpalą