Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 11:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

regulacja zaworow w 954

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 40
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 12:11
Lokalizacja: opole
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 2002

regulacja zaworow w 954

Post » 27 października 2009, 00:41

witam
moje pytanko dotyczy regulacji zaworów w 954- a dokladnie czy jest wystarczajacy dostep aby wymienic blaszki albo trzeba opuscic silnik?
Ostatnio zmieniony 27 października 2009, 23:59 przez mibur, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 27 października 2009, 14:38

Jest troche ciasno, ale nie trzeba opuszczać silnika!!! Dobrze natomiast jest opuścić chłodnice z mocowania (bez spuszczania płynu) by wyciągnąć pokrywe klawiatury!!!

 
Posty: 40
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 12:11
Lokalizacja: opole
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 2002

regulacja zaworow w 954

Post » 28 października 2009, 00:04

dzieki bardzo LOLO !!! za pomoc,
a moze ktos jeszcze z Was rególowal zaworki w tym modelu i ma jakies rady
z góry dziekuje i pozdrawiam

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 28 października 2009, 17:54

A mierzyłeś już luzy ?, jest bardzo prawdopodobne że nie będzie wogóle konieczności regulacji. Chyba że ma nalatane ze 100.000 km :027:

 
Posty: 40
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 12:11
Lokalizacja: opole
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 2002

regulacja zaworow w 954

Post » 28 października 2009, 22:00

no nie ale cos mi postukuje, a mój zaprzyjazniony mechanik osluchal go stetoskopem i stwierdzil ze tylko na drugim garze cos slychac, a niby sie reguluje zawory co 12tys :|

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 28 października 2009, 23:33

Nie reguluje tylko sprawdza i nie co 12, a 24 kkm. Zawory na płytkach raczej nie stukają, zazwyczaj luzy się zacieśniają, a wtedy wogóle ich nie słychać. Podobny dźwięk do zaworów wydaje nieszczelnść pomiedzy kolektorem a głowicą - cykanie, kontrolnie bym sprawdził. Oczywiście jesli nie znasz przeszłości motocykla to warto sprawdzić luzy, ale według mnie to raczej nie one dają znać.
Ogólnie 954 niezbyt kulturalnie sie zachowuje, porównaj z jakąś inna jeśli masz w okolicy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 29 października 2009, 17:49

Powiem tak w swojej 954 przy 37k też mi się zdawało,że coś stuka i po sprawdzeniu luzów okazało się,że wszystkie są ok ;) Co do pokrywy bez problemu ją założysz i ściągniesz bez ruszania chłodnicy.Wyjmuje się ja tył od str wtrysków lekko do góry i pociąga do siebie :)

 
Posty: 50
Rejestracja: 30 czerwca 2008, 07:44
Lokalizacja: Warka
Motocykl: Blade SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 29 października 2009, 19:49

Witam, i ja bede sprawdzał zaworki i jeszcze pare drobiazgów - co powiecie o serwisie na P.Tysiąclecia w Wawie - można oddać moto bez obaw ?


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości