Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mój fajer sc44

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Mój fajer sc44

Post » 21 października 2009, 22:56

Hej
W czwartek(17.09) kupiłem swoje wymarzone moto ,929 po przebiegu 33tyś. Miała delikatny szlif ,ale po oglądnięciu jeszcze kilku innych 929 ta była jak "igła"*.
Z dodatków miała niebieską szybę MRA , carbonowy wydech Lasek K1 ,carbonowy tylny błotnik wraz z osłoną łańcucha oraz co się okazało po otworzeniu zadupka system smarowania łańcucha Scootoiler .
Poza tym z przodu "tuningowe" kierunki ,z tyłu przycięte seryjne ,jeden crashpad gdyż drugi musiał się urwać przy glebie i niestety pozostała mi zerwana śruba...

Foto z zakupu :D
Obrazek

*- po późniejszych oględzinach wyszło ,że nie taka igła... przynajmniej jeśli chodzi o nadwozie,plastiki...

Więc wziąłem się za rozebranie swojej cebry ,gdyż pogoda się posypała i chciałem porobić przy niej parę rzeczy np. nie otwierający się zadupek...
Obrazek Obrazek
1.Zadupek -rzeźbiony zaczep ,przez który nie dało się go otworzyć...
Obrazek Obrazek Obrazek

Tak więc przy rozbiórce wyszły same ciasteczka :)... :
2. Stelaż tylni - krzywy ,połamany w kilku miejscach , najśmieszniejsze ,że niektóre pęknięcia były owinięte taśmą izolacyjną... :one:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
3.Przy okazji popękane mocowania plastikowego zadupka
Obrazek Obrazek

4.Oraz cały ten element też pokrzywiony trochę...
Obrazek

5.Idąc dalej zobaczyłem popękany cały schowek z tyłu - widocznie ktoś zaliczył niezłą glebę i najbardziej ucierpiał tył...
Co ciekawe ,komuś bardzo ciężko było kupić nowy-używany więc pokleił na sztukę ten ,zaszpachlował i pomalował by wszystko było jak igła...
Obrazek ObrazekObrazek

6.Lecimy dalej :) wykręciłem też jeden pozostały crashpad i przy wykręcaniu okazało się ,że ktoś urwał gwint i wkręcił go na poxipol..
Obrazek

7.Lusterka - zauważyłem ,że jedno było podcięte - dlaczego?? hmm nie wiem, odchodzi też z niego farba więc i tak do wymiany - dziwne ,bo nowe na allegro kosztuje 80zł... !?hmm
ObrazekObrazek

8.Przejdźmy do przodu... stelaż... i znów rzeźba... cały popękany -choć wcześniej był pospawany ,poszpachlowany i pomalowany ,-jednak znów popękał - pewnie od gumowania...
Poprzedni właściciel musiał być artystą gdyż ładnie to wyprowadził i prawie dałem się nabrać :)
Obrazek Obrazek Obrazek
Palce lizać :)
Obrazek Obrazek Obrazek

9.Bolce licznika również... jakieś rzeźbione...
Obrazek

10.To też mnie nieźle zaskoczyło , rozebrałem filtr powietrza bo i tak do wymiany a tu gumka do włosów i jakieś badziewia... okazało się ,że moto podczas garażowania posłużyło jako gniazdo dla myszy... nadgryziony filtr,gumka do włosów - musiała być nieźle zdeterminowana mysz skoro wtachała gumkę do włosów aż do airbox-a przez te wąskie gumowe tunele powietrzne...
Obrazek Obrazek
ObrazekObrazek
11.Lampa przednia i czasza - pourywane mocowania...
Obrazek Obrazek

Większość części już zamówiłem , muszę jeszcze zamówić ten stelaż przedni ,zastanawiam się nad czachą i lampą... Części będą używane tyle ,że sprawne... ceny z serwisu zabijają:)
Jako ,że pod tym względem jestem pedantem to moto będzie odbudowane na igłę...
Jeden problem to ponowne malowanie i oklejenie go... i teraz zastanawiam się nad zmianą koloru... zawsze byłem temu przeciwny ,bo oryginalnie wyglądają idealnie ,ale czarna też byłaby ładna z oryg. naklejkami. hmmm

To tyle - jak dojdą graty czy praca pójdzie do przodu to będę uaktualniał ten temat :)
Pozdro!
Ostatnio zmieniony 01 marca 2012, 16:07 przez klari, łącznie zmieniany 2 razy

Awatar użytkownika
 
Posty: 138
Rejestracja: 12 kwietnia 2009, 10:48
Lokalizacja: Nadarzyn
Motocykl: szukam nowego ;)
Rok produkcji: 0

Post » 22 października 2009, 08:34

tak z ciekawości ile dałes za to , napisales ze ogladales pare sztuk i ta wygladała jak igla to wyobrazam sobie tamte :) z tad moje pytanie z czystej ciekawosci ile kosztowala ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 660
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 22 października 2009, 08:59

:D Słuchaj widać, ze kumasz czaczę to i sobie Fajerka doprowadzisz, ja też to przechodziłem. Wybrałem tańszego a plastiki i nie doróbki porobiłem sobie po swojemu, bo lubię tak pogrzebać, więc nie ma strachu zrobisz i będziesz wiedział co masz, a propos ale sie uśmiałem cyt: [b]okazało się ,że moto podczas garażowania posłużyło jako gniazdo dla [b][b]myszy... nadgryziony filtr,gumka do włosów - musiała być nieźle zdeterminowana mysz skoro wtachała gumkę do włosów aż do airbox-a przez te wąskie gumowe tunele powietrzne......nie no tego jeszcze nie widziałem ale dobre, a wiec zamawiaj i składaj, a moto będzie potem wreszcie przyzwoicie wyglądać. hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 22 października 2009, 10:19

*** ale mina!
Jak bedizesz chciał ją malować ,możesz wysłać ją do mnie :D
www.aerogun.pl
Ostatnio zmieniony 07 listopada 2009, 14:38 przez misiopajur, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 22 października 2009, 10:27

Oglądałem też taką sc44 z dąbrowy górniczej - nadal jest na allegro ,coś było kombinowane przy ramie -szczególnie przy główce... ,miała nieoryginalne plastiki i dziwnie chodził silnik... początkowa cena 12.800zł + dodatki (amor skrętu ,regulowane sety,nowe gumy,stalowy oplot,power commander ,) za to koleś chciał 800zł (niby połowę cen za te graty) i w końcu wynegocjowałem na 13.000zł ale kumpel ,z którym byłem powiedział ,że to szrot więc olałem to - do dziś wisi na allegro ale już za 12.800 do negocjacji z wszystkimi dodatkami... :/

Apropos ,w między czasie działam przy mojej zabawce "corsche" także z moto będzie identycznie - musi być igła...!!!
Będę informował o postępie prac..
Ostatnio zmieniony 01 marca 2012, 16:16 przez klari, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 października 2009, 10:43

Gniazdo dla myszy powala rotfl2:
Mina, nie mina... wg mnie to chamówa z tymi stelażami bo takie coś to już przesada ale jak mówisz jak ktoś ma łeb na karku i rączki do pracy to sobie moto doprowadzi do stanu konkretnego :mrgreen:
Może to nie miejsce na to ale czy mógłbyś zapodać kilka fotek Twojego Corschaka strasznie mnie ono intryguje :diabel: sam osobiście myślę nad zmianą autka na MR2 hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 22 października 2009, 10:54

Może podam linka na polskąjazdę - tam jest kilka fotek i pełny opis :)
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Corsa/3896 jest w trakcie budowy - przeze mnie :) i kumpla ,który czasem mi pomaga :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 października 2009, 11:39

Pewnie Cię nie zaskoczę jak powiem że robi wrażenie :P tak z angielska ajm imprest :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 22 października 2009, 12:17

No Klari muszę powiedzieć że nieźle zakręcony chłop z Ciebie. Oczywiście w pozytywnym słowa tego znaczeniu. Trzeba mieć smykałkę i cierpliwość żeby sobie taką Corsę wyhodować. A skoro takie rzeczy potrafisz to się o moto nie ma co martwić. Jeszcze się pochwalisz na wiosnę i chcę z tego relację :) Tylko turbo nie wkładaj hehe ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 22 października 2009, 12:54

sprzęt jak sprzęt żeby tylko nadwozie i silnik było oki a resztę to się do pieści ,norma w naszym kraju takie perełki są na porządku dziennym wiem bo sam ganiałem za swooim drugi sc44 i wam powiem ze od różności do lepianek a najlepszy stoji u mnie w wawie w sierpniu stal za 13800 a teraz jest do oddania za 11500 , czyżby panowie się skapnęli że coś nim nie tak ,czy ze im nie pójdzie :027:

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 31 października 2009, 01:01

Kilka nowych i starszych fotek :)
Sc33 kumpla ,na którym wcześniej śmigałem :
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Mój fajerek przed rozebraniem :)
Obrazek Obrazek Obrazek

A tu nowy napęd ,jak dojdą nowe graty to wrzucę foty :
Obrazek Obrazek Obrazek

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 31 października 2009, 09:19

A mnie ciekawi całkowity koszt reanimacji sprzętu plus cena zakupu....? Btw zdjęcia napędu robią piorunujące wrażenie :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

Następna

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości