Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

EGCV + przelot

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 09 listopada 2009, 00:21

P.S. A łańcuch sprawdzałeś? Może jest już do wymiany i jest nierównomiernie rozciągnięty i dlatego szarpie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 03 października 2009, 10:52
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: HONDA CBR1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 09 listopada 2009, 19:32

OK dzięki za podpowiedzi chłopaki

Guliver ,masz u siebie PC założone w moto?Nie jest to pochodna napędu, sprawdzałem

Synek, jaki masz tłumik fabryczny czy przelot?
Całkowity Brak Rozumu

FJ1100>GSXR750>GSXR1100>TL1000R>CBR1000RR

Laser Extreme,PCIII,Pipercross,Harris,Titax,Galfer

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 09 listopada 2009, 21:26

akrap + flapper mod. tylko ja mam zrobione tak że zawór wydechowy (egcv) mam wspawany w rurę, nie wiem jak by chodził bez tego zaworu ale jakoś wątpię żeby szarpało.

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 03 października 2009, 10:52
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: HONDA CBR1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 09 listopada 2009, 22:31

A no właśnie ,no to masz zrobione tak jak ja bym chciał, zrobie to i mam nadzieje problem zniknie
Całkowity Brak Rozumu

FJ1100>GSXR750>GSXR1100>TL1000R>CBR1000RR

Laser Extreme,PCIII,Pipercross,Harris,Titax,Galfer

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 09 listopada 2009, 23:06

CBRŁukasz pisze:Guliver ,masz u siebie PC założone w moto?


miałem w 954rr i dół się znacznie polepszył.

 
Posty: 28
Rejestracja: 09 lipca 2008, 20:34
Lokalizacja: Dąbrowa G
Motocykl: cbr 1000 rr
Rok produkcji: 0

Post » 09 listopada 2009, 23:17

siema nie lepiej zostawic sam sterwnik podlaczony do instalcji bez linek nie wspawywac zaworu

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:36
Lokalizacja: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 12 listopada 2009, 12:57

wlodek23cbr pisze:siema nie lepiej zostawic sam sterwnik podlaczony do instalcji bez linek nie wspawywac zaworu


Ja tak mam zrobione u siebie i nic nie szarpie. to nie wina zaworu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 19 maja 2009, 16:03
Lokalizacja: Oberschle
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 25 kwietnia 2010, 18:10

CBRŁukasz
znalazles rozwiazanie na to szarpanie bo mam dokladnie to samo

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 03 października 2009, 10:52
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: HONDA CBR1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 25 kwietnia 2010, 19:58

Zostawiłem tłumik LASERA,w moim przypadku pomogła synchronizacja przepustnic i założenie PCIII
Całkowity Brak Rozumu

FJ1100>GSXR750>GSXR1100>TL1000R>CBR1000RR

Laser Extreme,PCIII,Pipercross,Harris,Titax,Galfer

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości