Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zalewanie Silnika

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 13
Rejestracja: 07 kwietnia 2008, 08:59
Lokalizacja: Wileiczka
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2006

Zalewanie Silnika

Post » 07 kwietnia 2008, 09:06

Wita wszystkich serdecznie.
Mam dziwny problem z zalewaniem silnika w SC28.
A mianowicie. Jeżeli silnik mi pracuje bez urzycia pompy( odłączyłe ręcznie) i łandnie się wkręca na obroty , wszystko oki tak wygląda Ale kiedy włączę pompę do wiązki elektrycznej po krutkiej chwili silnik gaśnie. Po odkręceniu świeczek ewidentnie są zalane.
Co zrobiłem : zminiłem pompę na inną brak rezultatów dalej zalewa.
Ściągnołem gaźniki wyczyściłem dalej to samo.

Jakie macie pomysły co może być przyczyną zaleania????
Czy występuje w tym modelu jakiś modół sterujący pompą???
Pozdrawiam
Sajo

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 07 kwietnia 2008, 16:46

A moze zaworki iglicowe w gaznikach juz nie trzymaja?

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 08 kwietnia 2008, 19:27

Ja tez stawiam na zaworki iglicowe. Moze wystarczy je dobrze wyczyscic i będzie ok.

Awatar użytkownika
 
Posty: 220
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 09 kwietnia 2008, 10:35

Zaworki igielkowe i sprawdz poziom paliwa w komorze plywakowej

 
Posty: 13
Rejestracja: 07 kwietnia 2008, 08:59
Lokalizacja: Wileiczka
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2006

Odpowiedź zagadki zalewania

Post » 10 kwietnia 2008, 09:48

Panowie znalazłem.
Przyczyną zalewanie silnika było uszkodzenie sterownika odcinającego paliwo.
Jest to kostka koło między akumulatorem a modułem głównym.
Ona to odpowiedzialna jest za sterowanie pompą czyli podawanie znikomego ciśnienia na niskich obrotach lub też przy wyższych obrotach podawanie większej ilości paliwa.
I o to cały sprawaca.
Pozdrawiam
Sajo


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość