Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 16 listopada 2009, 19:08

goOly19 pisze:u mnie idzie na 4 z gazu, przy probach na 5 biegu wyrwalem kierownice. Cala sztuka zeby mocno szarpnac motocykl do góry rekami nawet nie tza gazu
Dokładnie mocno przydusza przód , gaz i koło w górze. trzeba troche pojezdzic zeby do takiej przecyzji dojsc ;) :P :D

[ Dodano: Pon Lis 16, 2009 6:10 pm ]
Tower pisze: ciekawe z 5 biegu 954 w serii wyrwać z samego gazu????niewieze i nieuwieze jak nie zobacze
Tez tak mówiłem, ale zobaczyłem :ooo:
i zmieniłem zdanie :D ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 25 lipca 2009, 18:44
Lokalizacja: Pszczółki
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 16 listopada 2009, 19:19

a w sc57a tez maja takie zabezpieczenia???

 
Posty: 16
Rejestracja: 24 listopada 2009, 22:39
Lokalizacja: z toru
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 6

Post » 24 listopada 2009, 23:06

piorunbubu pisze:a w sc57a tez maja takie zabezpieczenia???


Jeśli Ci chodzi o ten czujnik przechyłu to SC57 też go ma. Jest mocowany do stelaża lampy, między reflektorami za zegarem. Jak odłączysz wtyczkę nie zapalisz silnika

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 25 listopada 2009, 08:25

Faktycznie. Właśnie czyściłem swoją czachę w domu z komarów i much i się przyglądałem tej puszeczce czarnej na środku między reflektorami. Pewnie kulka jakaś tam jest. Wstrząsnę i posłucham :)

 
Posty: 16
Rejestracja: 24 listopada 2009, 22:39
Lokalizacja: z toru
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 6

Post » 25 listopada 2009, 18:39

Tak, jest kulka w środku. Kiedyś jak zakładałem wyświetlacz biegów, zdjąłem czache z lampami i chciałem później spróbować czy działa... I w pewnym momencie już myślałem, że coś zfurałem w instalacji jak silnik kręcił i nie chciał zapalić :D Zapiąłem wtyczkę i od razu poszedł, tak że wiem że u mnie działa odcięcie

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Technika jazdy na gumię i zmiana biegów

Post » 28 grudnia 2009, 01:26

Witam,
Przeszukując dziesiątki stron w internecie, poszukując informacji o gumowaniu spotkałem głownie 2 rodzaje wypowiedzi dotyczących zmiany biegów na gumie :)

Najczęsciej spotykałem się z wypowiedziami przypominającymi "ktoś gdzieś słyszał jak... i dalej powtarza" ...
Dużo sensowniej wypowiadają się osoby które już latają doskonale na gumie i tu pojawia się problem... Zmianę biegów opisują tak, jak by to było dziecinnie łatwe, bez żadnych szczegółów :)

Z tąd pytanie:
Jak wy wrzucacie 2 bieg ?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 28 grudnia 2009, 10:18

bieg wbijasz bez sprzegla trzymasz noge na dzwigni zmiany biegu odpuszczas gaz wbijasz nastepny bieg wszystko musi trwac momentalnie i musisz uwazac po zmianie by nie dac za duzo gazu i nie zaliczyc plecow,itd a po za tym juz gdzies bylo pisane co i jak

[ Dodano: Pon Gru 28, 2009 9:21 am ]
widze ze masz sc33 wiec musisz jezeli chodzi z 2na 3 dobrze ja przytrzymac na 2 do jakichs 160 -170 i wysolo bo jak wbijesz 3 a bedzie za wolno lub za nisko nie da rady bo w chwili zmiany troche opada i nie da rady sie podniesc

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 29 grudnia 2009, 21:55

hmm jak wysoki pion trzeba mieć przy 1/2 żeby się udało ??:) Dokładnie tak robiłem przy około 45stopniach i mi opadała :( za mało treningu ?:) Czy wyżej podnosić ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 29 grudnia 2009, 22:05

generalnie Crazyduck napisał co i jak, generalnie uważam ze szkoda sprzetu do przebijania biegów. Lepiej opanować wysokość i szukać balansu, albo startować z 2.... a przebijać jak już to z 2 na 3 bo z 1 na 2 można się boleśnie zdziwić..... Pozdro i powodzenia w nauce

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 30 grudnia 2009, 00:22

nie jestem w stanie powiedziec ile masz miec stopni trzeba trenowac i tyle sam wyczujesz kiedy bedzie dobrze ,Krolik dobrze gada jak cos z 2 na 3 albo trzymac piona by na samej 2 latac Powodzenia :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 30 grudnia 2009, 01:36

A ja zaczynam od jedynki do konca opuszczam ja zmieniam na dwa ze sprzegla i trzymam ją na dwójce:). Nie wiem co wy o tym sądzicie ale mi sie wydaje że szkoda skrzyni do zmiany biegów w pionie.. moze fajnie to wyglada ale potem biegi wypadaja :P chyba ze komus nie szkoda

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 17 lutego 2008, 23:58
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 99

Post » 30 grudnia 2009, 16:48

szkoda sprzęta to prawda. Szacuneczek dla potrafiących tak zmieniać biegi podczas gumowania. Próbowałem ale szybko zniechęciła mnie myśl o wypadającej dwójce.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości