Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 01:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - sc57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 10 stycznia 2010, 22:05

możliwe ze jest tak jak napisałeś. Chyba jednak sobie odpuszcze... do sezonu jeszcze troche czasu jest, więc w końcu napewno coś trafie...Tylko najbardziej mnie wk....wia fakt że przy każdym motorze trzeba zakładać najgorsze,a w z takim nastawieniem to mozna całe życie szukać. Wcześniejszy motor (929) kupiłem praktycznie bez żadnej wiedzy na temat sprawdzania sprzętów no i trafiłem przysłowiową igiełke. Ale że nie zmieściła sie w zakręt no to trza szukać nowego...

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 10 stycznia 2010, 22:29

Luki213, ale czarny scenariusz wymyśliłeś :) Wydaje mi się, że ta 8 ręka to zdeczka przesadzone. Motocykl można sprawdzić na policji. Drugi kluczyk w folii ma koleś. To że serwisował w KAwasaki to nie aż taki grzech. Ja swój kupiłem z przebiegiem 19400 ten sam rocznik.

arek pisze:Tylko najbardziej mnie wk....wia fakt że przy każdym motorze trzeba zakładać najgorsze
i to jest właśnie najgorsze., a wszystko dlatego, że przyszło nam żyć w tak popieltolonym kraju jak Polska gdzie połowa to kombinatorzy, oszuści i złodzieje :wnerwiony: Też mnie to wkulfia. W innych krajach na parkingach przy supermarketach kaski na motocyklach zostawiają i nikt się nie odważy go buchnąć. No chyba że akurat polaczek będzie w pobliżu :wnerwiony:

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 10 stycznia 2010, 23:12

Mi się wydaje , że nie do końca ważne gdzie serwisowane moto - ale ważna JAK serwisowane...Jeśli ten serwis kawy ma dobrą opinię to lepiej tam niż w firmowanym przez Hondę a gorszym. Napewno minusem jest brak możliwości jazdy próbnej ze względu na porę roku. Cena nie jest okazyjna ale jak się chce pewne moto to warto zapłacić. Łatwo bym się nie zniechęcał ale zbytnio też się nie spiesz. To, że ktoś dzwonił na oględzinach to często blef lub zwykły przypadek (miałem takie sytuacje, że jechałem ze znajomym po moto i koleś sprzedający odbierał telefony od rzekomych kupców, którzy za godzinę mieli być dla zbycia negocjacji ceny...). W serwisy też do końca nie wierz , że tak idealnie sprawdzą - chyba, że masz jakiś naprawdę profesjonalny na myśli (sytuacja znana z autopsji znajomy sprzedawał moto po przejściach kupujący zażyczył sobie badania w firmie o autoryzacji kilku marek , która nie zauważyła faktu , że moto ma lagi od innego modelu - różnica była w długości rur nośnych bodajże 3mm !!!!). Wez ze sobą kogoś kumatego kto "zjadł zęby" naprawiając i latając na moto a zapewne prawdopodobieństwo wałka nie będzie zbyt wielkie. Co do treści powyżej fakt żyjemy w kraju wałkarzy i uważać trzeba! Co do zostawiania kasków na moto fakt - pracując w niemczech widziałem kilka sytuacji gdzie kolesie na mieście zostawiali np Shoeie XR1000 na moto bez zapięcia - szok!!!Raz zostawiłem w bankomacie rękawiczki ALpiny GP PLUS i leżały tam dwa dni - ktoś przyczepił je na tablice ogłoszeń jakoo zgube - u nas niespotykane;-) Powodzenia idużo zimnej krwi przy zakupie

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 11 stycznia 2010, 15:22

dzięki Panowie za zainteresowanie moim tematem. A z tym serwisowaniem to jest właśnie dokładnie tak jak napisał marcinSC33. koleś powiedział ze serwisował u Kubackiego w Kawie bo ten Kubacki lata od kilku lat na torze i ma podobno dobrych mechaników w serwisie, do których nawet z Poznania przylatują na przeglądy itp. Ale faktycznie pojade z kimś kto naprawde potrafi "szukać w dupie mózgu" i jak coś jest nie tak z motorem to napewno to znajdzie. Jak juz kupie to zdam relacje... Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 125
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 17:34
Lokalizacja: SZO
Motocykl: Była SC50, jest SC59
Rok produkcji: 0

Post » 11 stycznia 2010, 18:03

niezłe moto :)

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 11 stycznia 2010, 23:25

owsiak007 pisze:niezłe moto :)
zgadza sie zgadza wyglada na zadbany i z tego co pisze zainteresowany o serwisie powinno byc ok

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 12 stycznia 2010, 00:09

[quote="chanbord"]Luki213, . Motocykl można sprawdzić na policji.
Ciekawe co sprawdzisz na policji??? Po zatym na jakiej podstawie???Chyba tylko czy nie jest kradziony!!!

Znam przykład że kolo kupił moto po tym jak właściciel pozwolił mu się przejechać po odśnieżonym placu, na który umówili się na zakup. Na wiosnę okazało się że 3 wyskakuje a 4 nie ma :ooo: rotfl2: rotfl2:

Może zrób tak że na lawetę i do jakiegoś niezależnego serwisu najlepiej z rolkami żeby sprawdzić czy wszystko hula jak trzeba
Byle do Wiosny :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 12 stycznia 2010, 00:27

marcinkus pisze:Ciekawe co sprawdzisz na policji??? Po zatym na jakiej podstawie???Chyba tylko czy nie jest kradziony!!!


Na Policji można sprawdzić czy pojazd nie jest kradziony, ale również okazuje się dowód rejestracyjny, książkę pojazdu i dowód osobisty sprzedającego. Gdyby owe dokumenty okazały się sfałszowane zapewne byśmy się o tym dowiedzieli.

Odniosłem się właśnie do postu kolegi powyżej, który stwierdził, że papiery mogą być sfałszowane.
Luki213 pisze:........A moze kolo kupil moto z 8 reki pojezdzil i ziomek z kawasaki dal mu nowe zycie na papierze... nowy przebieg, nowa ksiazke, ........


W czerwcu 2009 sprzedając moją cebrę byłem właśnie na prośbę kupującego sprawdzany na komisariacie i okazywałem te dokumenty, które wymieniłem powyżej.

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 31 stycznia 2009, 16:14
Lokalizacja: Vavamuffi
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 12 stycznia 2010, 02:17

Mike pisze:fajny stan i fajna cena :D: :P ogólnie widac ze dobre moto :D

po czym widać??
że opony czarne?, że ma dwa koła? czy po tym że lampy się świecą??
:027:

Awatar użytkownika
 
Posty: 106
Rejestracja: 06 lipca 2009, 22:52
Lokalizacja: Ciechanów
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 12 stycznia 2010, 10:47

pANpawiAN pisze:
Mike pisze:fajny stan i fajna cena :D: :P ogólnie widac ze dobre moto :D

po czym widać??
że opony czarne?, że ma dwa koła? czy po tym że lampy się świecą??
:027:


Racja. Jak sie nie widziało na własne oczy to takie wróżenie z fusów. Kiedyś ze znajomym jechaliśmy po F4 jeżdżoną turystycznie hihi: na zdjęciach naprawdę ok.
Na miejscu :ooo: :ooo: :ooo: Taki syf że masakra. Wiec, fotki i bajeczne opisy to jedno, a rzeczywistość nie koniecznie musi sie z tym zgadzać.

Tak czy siak życzę trafionego zakupu.
CBR F3 -> CBR F4i -> CBR 954rr

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 12 stycznia 2010, 14:27

chanbord pisze:Na Policji można sprawdzić czy pojazd nie jest kradziony, ale również okazuje się dowód rejestracyjny, książkę pojazdu i dowód osobisty sprzedającego. Gdyby owe dokumenty okazały się sfałszowane zapewne byśmy się o tym dowiedzieli.


Ale ja mialem na mysli ksiazke serwisowa!!!!!!!! i wpisy w niej!!!!!! a tego nie ma na policji, oj chyba sie troszke nie zrozumielismy :D

Jak kupisz nowke sztuke moto w sklepie Hondy to w serwisie kawasaki mozesz serwisowac???? no to co ze maja najlepszych mechanikow, ale moto ma gwarancje producenta i trzeba go chyba w serwisie hondy serwisowac.

Awatar użytkownika
 
Posty: 266
Rejestracja: 24 września 2009, 14:20
Lokalizacja: Oława,Wro
Pochwały: 2
Motocykl: Honda CBR 1000 RR orange
Rok produkcji: 2010

Post » 12 stycznia 2010, 20:44

SuperAs pisze:że opony czarne?, że ma dwa koła? czy po tym że lampy się świecą??
ee no chodzi mi oto ze moto teraz na foto fajnie sie prezentuje ale w zeczewistości niewiadomo co jest pod plastikami :P:P dobry ma aparat ze takei foto robi :P :P

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości