Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

wymiana oleju sprzeglo nie dociska

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 96
Rejestracja: 09 lutego 2008, 21:24
Lokalizacja: kielce&am
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 rr4
Rok produkcji: 0

Post » 14 lutego 2010, 23:50

jeśli chodzi brud w silniku to teraz wszystkie oleje mają praktycznie takie same dodatki czyszczące, syntetyk lepiej chroni w wysokiej temperaturze i zachowuje film olejowy wtedy gdy zwykły olej "zmieni sie" w wodę.


kiedyś byłem świadkiem jak kumplowi po zmianie oleju (kupił z beczki) ślizgało sie sprzęgło, zmienił olej na kupiony w butelce z pewnego źródła ;) i sprzęgło doznało jakiegoś cudownego samo naprawienia...

 
Posty: 83
Rejestracja: 03 maja 2009, 23:33
Lokalizacja: ireland
Motocykl: blade rr7, erlan -bez komentarza
Rok produkcji: 2006

Post » 15 lutego 2010, 22:05

a dlaczego w serwisach na wymianie oleju leja polsyntetyki ? a kiedy zapytalem czy nie powinien byc pelny syntetyk, to gosc zerknal na mnie, i z szyderczym usmiechem sie zapytal czy na torze moto smiga caly czas ? [mowie tu o bladym z 07 roku]

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 16 lutego 2010, 11:20

Polsyntetyk napewno nie zaszkodzi i moto przy normalnym uzytkowaniu nic sie nie stanie. Do tego sa tansze od syntetykow. Aczkolwiek pelny syntetyk bedzie lepszy od polsyntetyku. i nie bynajmniej we wlasciwosciach myjacych jak ktos napisal bo teraz wszystkie oleje maja raczej zblizone dzialanie w tej materi. Zreszta zapytajcie mechanikow czy widzieli z obecnych moto jakies brudy, nagary czy podobne.

Co lac??
To na co kogo stac. Jesli stac cie na syntetyk to go lej bo napwewno jest lepszy. Jesli nie albo wolisz wydac zaoszczedzona kase na browara zeby nie uschnac z pragnienia przy wymianie to tez ok.

Rozbawila mnie natomiast wypowiedz ze moto jak ma 35tys to polsyntetyk bedzie odpowwiedniejszy. To takie przesady z odleglych czasow i raczej z katamaranow.
No to tyle :)

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 16 lutego 2010, 12:59

tez jestem zdania ze jezeli sprzet jest dobrze utrzymany to nawet mimo duzego przebiegu mozna lac full syntetyk oczywiscie jezeli niebierze oleju,
i dopiero jak zaczal by brac olej to wtedy ewentualnie sprzwdzilbym czy pólsyntetyk i w troszke wyzszej klasie lepkosci zlatwilby sprawe,
( moze to inna sprawa niz moto ale aktualnie jezdze golfem4 i mam ponad 150tys.km kolega ma passata ponad 200tys.km i stosuje Mobil1 5W i nie zamiezam przechodzic na klase nizsza)

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:36
Lokalizacja: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 16 lutego 2010, 22:32

dla rozluznienia troszki teori http://www.youtube.com/watch?v=PHZVmyjm9v0

 
Posty: 83
Rejestracja: 03 maja 2009, 23:33
Lokalizacja: ireland
Motocykl: blade rr7, erlan -bez komentarza
Rok produkcji: 2006

Post » 16 lutego 2010, 22:35

bay82- To na co kogo stac. Jesli stac cie na syntetyk to go lej bo napwewno jest lepszy. Jesli nie albo wolisz wydac zaoszczedzona kase na browara zeby nie uschnac z pragnienia przy wymianie to tez ok -dobre-uschnac z pragnienia przy wymianie rotfl2:

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 16 lutego 2010, 23:07

JUNIORlu pisze:dla rozluznienia troszki teori http://www.youtube.com/watch?v=PHZVmyjm9v0

ciekawe nawet jak na nasze uwczesne czasy,
niema jak to łyk teori, techniki i historii(polskiej telewizji)

 
Posty: 17
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:41
Lokalizacja: Knurów
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 08 kwietnia 2010, 22:16

No siema ja wlasnie tez wymienilem olej na Castrol Power GPS i mi ciagnie sprzeglo wczesniej tego nie bylo a po wymianie pojawil sie klopot ;/ wiec to raczej wina oleju a juz sie balem ze mi sprzeglo pada

jeki87 czy cos dales rade zrobic z tym sprzeglem zeby nie ciaglo ??
Kostek

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości