Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 14:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pomocy odnosnie wiązki!!!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Pomocy odnosnie wiązki!!!

Post » 16 marca 2010, 20:44

Pierwsze pytanie czy cześć wiązki ta odpinana (zegary,swiatla, kierunki)(fota) różni się USA od Eur i czy rożni się 929 od 954 ?????

Bo ktoś u mnie to tak przerobił tą sekcje że :wnerwiony: tabor rumuńskich ciaborow to wymięka

Mam problem odnośnie długich świateł jak który :/ kabelek

P.S. jag by ktoś miał to reflektował kupno potrzebuje do 929 USA


aa a i pierwsza od góry fota jest gwoździem programu :wnerwiony:
Załączniki
DSC01008.JPG
DSC01010.JPG
DSC01011.JPG

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 16 marca 2010, 21:05

Roznia sie chociazby tym ze amerykany nie maja postojowek a europa ma poza tym nie wiem czy sa jakies roznice.

 
Posty: 31
Rejestracja: 09 grudnia 2009, 14:14
Lokalizacja: Czeremcho
Motocykl: CBR 900
Rok produkcji: 1996

Post » 16 marca 2010, 21:56

Cześć, mam pytanie Insaine, ten Twój fajer to amerykaniec czy europejczyk?

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 16 marca 2010, 23:42

usa dlatego chyba jest problem

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 17 marca 2010, 09:27

Ktoś sobie robił chyba wyjścia na przełącznik światła on/off... Ja polecam zdobyć schemat instalacji elektrycznej i jechać kolorami... Każdy bałagan da się ogarnąć... Wiem bo z mojej BMW wyjąłem 1 immo działający, 1 niedziałający ale wpięty i 3 instalacje alarmowe niedziałające... :ooo:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 31
Rejestracja: 09 grudnia 2009, 14:14
Lokalizacja: Czeremcho
Motocykl: CBR 900
Rok produkcji: 1996

Post » 17 marca 2010, 11:21

Więc tak,
akurat męczymy się z kolegą z 929 USA, bo szit nie chce palić,
do żarówek idą zielony i niebieski z czarnym paskiem,
w kostce tego niebieskiego nie znalazlem, a czy idzie coś u Ciebie
w miejscu gdzie u mnie jest urwany kabelek na 2 fotce? wystaje on tylko z
jednej części kostki.
Załączniki
cbrwizaka3.JPG
cbrwiazka2.JPG

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 17 marca 2010, 11:26

Z tymi przełacznikami świateł w 929 to jest jakis bajzel. Też nie moge dojść z tym do ładu - mam w garazu 3, kazdy niby pochodzi od 929 a kazdy troche inaczej wyglada, ma inne wtyczki i oczywiście nie pasuje do mojej :-/

Insaine, jeden z tych przełączników kupiłem na ebayu USA, więc jak bys był zainteresowany to dawaj znaka, odsprzedam Ci po moich kosztach. Wtyczke ma taką jak pokazałeś na foto (ja mam anglika wtyczka niby taka sama ale przyciski nie hulają)

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 17 marca 2010, 13:53

dobra pokoleji bodzio550 u mnie ten zielony był poprowadzony (co u ciebie urwany)poza kostka i zlutowany


zbir ogólnie to potrzebuje wiązki do świateł , a przełączniki u mnie działają

[ Dodano: Sro Mar 17, 2010 1:03 pm ]
bodzio550 niebieski z zielonym to światła mijania , a może wiesz które to światła długie (ja myślę ze zielone z białym )

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 17 marca 2010, 16:51

Panowie schemat to podstawa... Nie wiem ile macie do Łowicza, ale jakby co to się polecam... hihi:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 31
Rejestracja: 09 grudnia 2009, 14:14
Lokalizacja: Czeremcho
Motocykl: CBR 900
Rok produkcji: 1996

Post » 17 marca 2010, 19:18

Hmm i u kolegi też znalazł się zielony poza kostką, akurat w tym egzemplarzu biały i zielony
to jest krótkie a niebieski z paskiem długie,
miki1406 masz w Łowiczu schemat ;) czy może elektro-mechanikujesz?
(mam dwa moduły bez HISS do sprawdzenia)
Załączniki
cbrwiazka4.JPG

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 18 marca 2010, 09:41

Elektromechanikuje amatorsko troszkę po godzinach... W pracy naprawiam xerokopiarki. Po godzinach zakładam alarmy, centralne, caraudio, naprawiam elektronike samochodową, diagnozuje... Instalacja motocykla przy instalacji E38 w full opcji to pryszcz (pomijam turystyczne BMW rotfl2: )...

Moduły jeśli od SC28 lub SC33A mogę sprawdzić... SC33B teoretycznie też...
Bardzo chętnie przyjmę spalone moduły od całej serii FireBlade... Może jak to ogarnę "wewnętrznie" to pojawią się jakieś ciekawe urządzonka :D No i może pare osób nie będzie musiało kupować modułów :P
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość