Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 13:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

CO JEST KUR** GRANE??

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

CO JEST KUR** GRANE??

Post » 07 maja 2008, 09:20

sory, za taki początek ale po prostu jestem juz mega wqrwiony sytuacja z moto a w dodatku zaraz CENZURA tego laptopa bo juz mi tez dziala na nerwy....


sprawa wyglada tak: oddalem cebre na wymiane rozrzadu + zrobienie zaworów. wczoraj dostalem info od mechanika, ze po zlozeniu wszystkiego do kupy i odpaleniu sprzeta COS CENZURA STUKA w silniku i ze chyba jakis problem z 3 cylindrem jest. no i ze podejrzewaja, ze to wina EXUP'u. teraz moje pytanie - co ma do CENZURA nędzy exup do jakis stuków w silniku??? i niby czemu sie cos mialo nagle CENZURA skoro wczesniej bylo wszystko ok ????

jesli ktos mial cos podobnego kiedykolwiek to dajcie znaka, bo ja juz nerwy trace.. mialem dzisiaj odebrac moto i wreszcie polatac to jak zwykle do CENZURA sie wzielo i posrało. CENZURA

[ Dodano: Sro Maj 07, 2008 9:21 am ]
aha.. dodam jeszcze, ze moto po odpaleniu chodzi równo, nie pływa na obrotach itp. tylko coś im CENZURA stuka w środku



ps. sory za słownictwo ale ja nerwowy bardzo jestem i nie potrafie sie teraz uspokoic

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 07 maja 2008, 10:14

a którego serwisu oddałeś moto?

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 07 maja 2008, 10:40

gogo powiedz mi jaki masz przebieg że wymieniałeś łańcuszek ? i ile cie za ten serwis policzyli z zaworami b o ja chyba też musze odać na zawory a na łańcuszek niewiem mam 28 tyś przebieg
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 07 maja 2008, 11:56

oddałem do zaufanego człowieka który na codzień pracuje w serwisie przy toruńskiej (MCS). łańcuszek został zmieniony na nowy, zawory wyregulowane (5 płytek wymienionych), no i jak to wszystko juz poskładał do kupy to właśnie coś mu stuka i podejrzewa exup. tylko ja sie pytam co ma exup do stuków w silniku ??????

co do kosztów to jeszcze nic nie zapłaciłem (tylko za napinacz + uszczelkę ok. 270zł w Hondzie Natolin). natomiast łańcuszek ok. 200zł + 5 płytek po 20zł/szt + robocizna jakieś 200-250zł. (ale tak jak mowie - jeszcze nic nie płaciłem). tylko, jak mi sie zesra teraz exup to sie CENZURA normalnie wezme i CENZURA po całości.

[ Dodano: Sro Maj 07, 2008 11:58 am ]
aha, przebieg (autentyczny) to troche ponad 43tyś. zawory nie były regulowane od jakiś 25tyś, świece są dobre (irydowe), przeczyszczone i włożone spowrotem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 07 maja 2008, 14:06

słuchaj a jak jeździłeś to miałeś moze takie cykanie jak chodził na wolnych i jak jechałeś to tez było je słychac tak gdzieś max do 5 tyś obrotów..? bo niewiem czy to normalne?
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 07 maja 2008, 14:10

Szczerze powiedziawszzy to nie wiem co to za zaufany i dobry mechanik jak robi moto i po zlozeniu cos w silniku stuka gorzej niz przed oddaniem a do tego nie wie co to jestt? Ja bym sie CENZURA. Niech wyreguluje zawor przeciez jesli sie na tym zna to jest to dla niego max 30min roboty i bedzie pewny zreszta jakby on znaczaco wplywal na silnik to by ci blad wyskakiwal. Ogolnie to musial cos zle zlozyc i pewnie jest to lancuszek, bo moim zdaniem zawor nie ma nic do tego tym bardziej jesli mowisz ze nie faluje Ci na obrotach.

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 07 maja 2008, 14:23

koma600 pisze:słuchaj a jak jeździłeś to miałeś moze takie cykanie jak chodził na wolnych i jak jechałeś to tez było je słychac tak gdzieś max do 5 tyś obrotów..? bo niewiem czy to normalne?


nie to nie jest normalne. to cykanie to właśnie zawory. ja miałem dokładnie to samo.

[ Dodano: Sro Maj 07, 2008 2:26 pm ]
RudiszRR pisze:Szczerze powiedziawszzy to nie wiem co to za zaufany i dobry mechanik jak robi moto i po zlozeniu cos w silniku stuka gorzej niz przed oddaniem a do tego nie wie co to jestt? Ja bym sie CENZURA. Niech wyreguluje zawor przeciez jesli sie na tym zna to jest to dla niego max 30min roboty i bedzie pewny zreszta jakby on znaczaco wplywal na silnik to by ci blad wyskakiwal. Ogolnie to musial cos zle zlozyc i pewnie jest to lancuszek, bo moim zdaniem zawor nie ma nic do tego tym bardziej jesli mowisz ze nie faluje Ci na obrotach.


no widzisz - zaufany bo to mój dobry kumpel. zna się na rzeczy bo w tym fachu robi już jakiś czas i jak narazie nikt na niego nie narzekał, a kilka sprzętów już ratował ziomkom. dzisiaj wieczorem powinienem wiedzieć coś więcej, to się podzielę. mam nadzieje, ze uda sie to ogarnac jakos bo mnie nerwica zje i CENZURA coś w końcu.

aha, twierdzi że łańcuszek dobrze założony (pozatym to by dzwoniło a nie stukało) a zawaory dobrze wyregulowane (5 płytek wymienionych). co do reszty to jak mowilem dowiem sie wieczorem..

pzdr i dzięki za wszystkie odp

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 07 maja 2008, 14:33

a jakie sa objawy ze trzeba dac do regulacji zawory ? oprocz jakis stokow w silniku i przy jakich obrotach to najlepiej slychac, falowanie wolnych obrotow tez do tego sie zalicza?

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 07 maja 2008, 16:04

goooly mi chodzilo o zawor wydechowy nie o zawory

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 07 maja 2008, 16:36

Moim zdaniem niema co czekać na objawy żeby zrobić regulacje zaworów.Poprostu robisz przebieg mniej więcej po jakim zaleca się regulacje i regulujesz bo jak sobie będziesz czekał na objawy to mogą wyjść czasem jaja...A co do całej sprawy to jeśli przed robotą niebyło stuków to dlaczego po dobrze wykonanym serwisie są?Nie twierdzę,że winny jest napewno mechanik bo mogę się mylić ale na to mi wygląda...Pozatym jeśli są to stuki w silniku to raczej niemają one nic wspólnego z exupem.Zdiagnozujcie najpierw co robił i skąd to dokładnie słychać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 06 marca 2008, 22:37
Lokalizacja: Kraśnik
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 07 maja 2008, 17:43

koma600 pisze:słuchaj a jak jeździłeś to miałeś moze takie cykanie jak chodził na wolnych i jak jechałeś to tez było je słychac tak gdzieś max do 5 tyś obrotów..? bo niewiem czy to normalne?



takie ciche cykanie to i ja mialem w swojej.Dalem na reg. zaworow i synchro i w tym temacie nic sie nie zmienilo cyka jak cykalo.No i nie wiem czy to kolesie w serwisie wala w CENZURA, nic nie ustawiaja i tylko kase biora czy tak poprostu ma byc.Nie powiem bo moto zapier... dobrze.Druga sprawa to tem exup,tez mam silnik sc33 w ramie sc28 .Tlumik przelotowy przerobiony pod siedzeniem i takiego zaworu nie mam.Moze tak byc czy lipa bez tego?

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 07 maja 2008, 18:20

dzisiaj słuchałem i wydaje mi sie że te cykanie u mnie jest z exapa
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości