Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sc57a a sc57b pomoc

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 25 marca 2010, 23:37

I bardzo dobrze niech bedzie unikatem to i cena dobra bedzie :)
A moim zdaniem SC57 ma najbardziej sportowa pozycje a co zatym idzie jest najmniej wygodna w normalnej jezdzie. Miejsa moze jest na niej duzo i nie wyglada sie jak na rowerku ale to nie wszystko. Choc jak narazie i tak bym nie zmienil na nic innego :)

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 02 kwietnia 2010, 19:10

wracając do sedna tematu czyli do różnic pomiedzy sc57a a sc57b to pochwale się że miałem okazje pogrzebać wczoraj w sc57b w wersji hrc znając jedynie swój motocykl czyli sc57a.
Powiem tyle: sc57b wbrew pozorom różni się prawie wszystkim.

Z tego co zauważyłem to różnice są następujące:
-inne owiewki (jedynie zadupek jest taki sam),
-inne lampy przednie,
-inny design obrotomierza,
-inne tarcze hamulcowe - w B większe o 1cm ,
-inny zacisk hamulcowy tylny (przednie są te same),
-inny wydech, w sc57b mechanizm exup jest odwrotnie.
-gdzie indziej silniczek exup,
-jeśli gdzie indziej exup to także inna komora pod siedzeniem kierowcy.
-zupełnie inaczej poprowadzona instalacja elektryczna (bardziej estetycznie i przejrzyście)
-inny zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego,
-inny wiatrak z chłodnicy (nie wiem jak sama chłodnica),
-trochę inaczej zrobiony układ chłodniczy,
-na airboxie w sc57b jest jakiś komputer i instalacja a w sc57a tego nie ma
-inaczej rozwiązany zamek i zaczepy siedzenia pasażera. W A mechanizm się przycinał w B siedzenie ściąga się gładko.
-inne osłony wydechu
-B ma światła awaryjne A nie ma

Tak więc konstrukcja silnika, ramy i kół pozostaje ta sama a reszta została mniej lub bardziej zmieniona w taki sposób że dopuki się tego nie porówna to się nie zauważy. Najbardziej zmianie uległ silnik ale o tym za wiele nie umiem napisać.

 
Posty: 18
Rejestracja: 27 czerwca 2009, 07:54
Lokalizacja: Leszno
Motocykl: 1000RR SC57b
Rok produkcji: 2007

Post » 04 kwietnia 2010, 14:20

Moze porownywales wersje US z EU bo pierwsze slysze zeby reflektor czy obrotomierz byl inny.

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2010, 16:44

nic z tych rzeczy kolego. Są inne ale dopóki nie postawisz ich obok siebie to nie zauważysz różnicy. Jeśli np chodzi o obrotomierz to mam na myśli blat który w sc57a jest w postaci kresek a w sc57b w postaci kwadracików. Widzę że wielu ludzi którzy jeżdżą tymi motocyklami nie dostrzega że różnic jest bardzo wiele.

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 01 czerwca 2010, 02:07

diobol pisze:nic z tych rzeczy kolego. Są inne ale dopóki nie postawisz ich obok siebie to nie zauważysz różnicy. Jeśli np chodzi o obrotomierz to mam na myśli blat który w sc57a jest w postaci kresek a w sc57b w postaci kwadracików. Widzę że wielu ludzi którzy jeżdżą tymi motocyklami nie dostrzega że różnic jest bardzo wiele.


Do tego obrotomierz w wersji B wyskalowany do 14000 a w wersji A do 13000 i czerwone pole w wersji B zaczyna sie o 500 obrotow wyzej ;)

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość