Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 11:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

fabryczne zdławienie do 25kW

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

fabryczne zdławienie do 25kW

Post » 19 kwietnia 2010, 22:19

Witam!

929 wychodziły fabrycznie w wersjach zdławionych do 25kW. Czy ktoś sie orientuje na czym to polegało tzn. czy były jakies dodatkowe części montowane czy komputerowo czy jak?

A moze ktoś ma na zbyciu taki zestaw do zdławienia? bo musze tymczasowo odjąć troche mocy mojej... (będzie robiła za L-ke :D)

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 19 kwietnia 2010, 22:25

HAHAHAHAHHA :D:D:D:D:D no to zes dowalił do pieca :D

[ Dodano: Pon Kwi 19, 2010 10:26 pm ]
heh ale takie peirwsze wrażenie że "L" taka prawdziwa hehhh ale pewnie chodzi Ci o to że dziewczyna ma sie uczyc :027:

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 19 kwietnia 2010, 22:43

no dokładnie a nie chciałbym żeby tak zaczęła rotfl2:
Ostatnio zmieniony 19 kwietnia 2010, 22:48 przez zbir, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 19 kwietnia 2010, 22:48

no ja swojej dałem chyba na 600 ale ja z tylu rece na kierownicy a na 929 to faktycznei lepiej zdławic.. ;)

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 23 kwietnia 2010, 13:36

up, jak tam nikt nie mial do czynienia ze zdławioną 929? na razie dowiedziałem sie że ponoć ograniczenie było mechaniczne tzn. gdzies na lince od gazu albo przepustnicy coś montowali że nie dało sie 'odkręcić' na maksa... ktoś to widział? wie w którym dokładnie miejscu?

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 23 kwietnia 2010, 14:52

Włóż jakieś poliuretanowe albo inne tworzywowe tuleje nad membrany w gaźnikach, to nie będą się do końca otwierać i tyle. Tak żeby miały góra 1/4 skoku, wystarczy.

 
Posty: 195
Rejestracja: 08 lipca 2009, 14:25
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 23 kwietnia 2010, 15:30

wuja pisze:Włóż jakieś poliuretanowe albo inne tworzywowe tuleje nad membrany w gaźnikach, to nie będą się do końca otwierać i tyle. Tak żeby miały góra 1/4 skoku, wystarczy.


To jest 929, nie ma gaźników...

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 23 kwietnia 2010, 19:15

AAAA faktycznie, nie pomyślałem :P Piątek w robocie ogłupia człowieka ;)

No to w takim razie może można by na którąś śrubę od synchronizacji nałożyć rurkę termokurczliwą, do rurki inną śrubę (przedłużenie) i do tego dorobić jakiś ogranicznik, albo by się to opierało... gdzieś... :)

Albo wziąć inny rolgaz (żeby nie psyć swojego), zrobić tak żeby miał obrót góra 1cm i tyle.

No albo przywiązać przy wtryskach do czegoś tam gdzie wchodzi linka tak aby nie można było całych obrócić.

Takie tam pomysły na zasadzie burzy mózgów hihi:

Pozdro!

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 24 kwietnia 2010, 01:04

właśnie zastosowałem trzeci z Twoich pomysłow tzn. na lince od gazu przy przepustnicy zamocowałem śrube z nakrętką. Teraz manetki nie da sie przekręcic o więcej niż 1 cm ale kurde to i tak za dużo bo do 8 tys na luzie sie kręci, więc i tak może 'ponieśc' na jedynce ;) musze przesunąc troche te śrube żeby nie dalo sie o więcej niż 0,5 cm obrócic manetki i myśle ze bedzie git.

Jedyna wada to że to troche niewygodne bo do regulacji musze sciągać airboxa. Najchętniej taką samą blokade bym zamontował gdzies przy rolgazie, ale tam jakoś nie moge zdjąć tej metalowej rurki w której na początku idzie linka (jest ona jakby wkręcona w obudowe rolgazu).

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 24 kwietnia 2010, 09:59

To jeszcze inaczej można, odczep linkę cofającą przy manecie i na niej zablokuj skok (np nałóż na nią sprężynę-żeby trochę pomagała jednak cofać, 2 podkładki i kilka przeciętych, zagiętych nakrętek, możesz je też złapać rurką termokurczliwą ,

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 26 kwietnia 2010, 12:13

dobra, zostawiłem jednak ten wariant z blokadą na lince pod airboxem, wyregulowałem tylko na tyle żeby manetka obracała sie o max. 3mm.

Teraz kręci sie do 6 tys i więcej jak 100 km/h nie jedzie, jest gitara :one: - pierwsze jazdy już odbyte...

dzieki!

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 26 kwietnia 2010, 14:59

Sprzedaj patent unii europejskiej :-D

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości