witam
jak w temacie posiadam fireblade z 2009 roku w ktorym zastosowano dwa wentylatory maly i duzy. czy zna ktos moze dokladna zasade ich dzialania?? czemu sa dwa?? kiedy sie wlacza ktory?? przy jakich temperaturach??
dzieki i pozdrawiam
Ten drugi to działa jak odpalisz klimę
orzech pisze:<lol> 5 generacji firebalde i ponad 15 lat potrzebowali japończycy żeby rozwiązać problem grzejącego się silnika w korkachwiem fajery to sprzęty sportowe od samego początku bardziej przystosowane do do jazdy torowej, a nie miejskiej ... ale mimo wszytko skoro mają homologację
Miedzy innymi dla tego nie trawie żadnych parad czy innego podobnego szajsu motor się grzeje wentyl dmucha na okrągło, krew człowieka zalewa a jaja się gotują ... dla tego wszelki paradom, przejazdom i innym podobnym atrakcją mówie stanowcze NIE
miki1406 pisze:Dla informacji... Jak macie SC28 zalane wodą to silnik się najpierw gotuje, a dopiero potem załącza wentyl (ok 105stopniC) dlatego obowiązkowo płyn...
miki1406 pisze:Wiem, że wentyl załączał mu się dopiero jak już woda wrzała...
wuja pisze:Wystarczy że miał nieszczelność małą w układzie. W każdym razie każda ciecz pod ciśnieniem wrze w wyższej temperaturze, zaczynając od ciekłego azotu, a kończąc na red labelu
wuja pisze:Wystarczy że miał nieszczelność małą w układzie. W każdym razie każda ciecz pod ciśnieniem wrze w wyższej temperaturze, zaczynając od ciekłego azotu, a kończąc na red labelu
Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC59)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości