jak jedziesz po moto to tak jak pisał sasza_19,
-Ładowanie !!!
-Wszelakie wycieki- popros aby jak przyjedziesz moto nie było palone, tylko sam zapal i patrz co się dzieje, czy nie cieknie olej płyn chłodniczy, czy chodzi równo, itd
-popatrz na chłodnice czy zaczepy nie prostowane, generalnie stan chłodnicy dużo mówi.
-Główka ramy, tak jak pisał sasza_19, ograniczniki przy główce
-Wiem że wiadoma sprawa ale tabliczka z numerami http://forum.fireblade.pl/topics6/numer ... vt4346.htm
-Siądź na moto wciśnij hampel przedni i poruszaj do przodu i tyłu, chodzi o amora i łozysko głowki ramy.
-Rozgrzej moto i przywal z pełnego gazu
nie powien dymić
-Tarcze i stan klocków i łańcucha (zawsze można sie targować na elementach)
-Naklejki na moto nie sa pod lakierem tylko na bezbarwnym przyklejone (tylko na baku naklejki są pod bezbarwnym)
-Co do pracy silnika to specyficzna i ciężko tu określić co i jak
przynajmniej dla mnie ale to dlatego że narazie szlifuje mój słuch na fajerze
-Posprawdzaj kabelki, właczniki, kierunki itp WSZYSTKO z elektryki
żeby nie było nic kombinowane.
-I jak ogladasz moto to bierz z km/h i licznikiem km, mile są uciążliwe
ale to już kwestia gustu
-I jest jedna zasada
NIE NAPALAJ SIE I JEDZ Z OSOBĄ POSTRONNA KTÓRA WIDZI WSZSYTKO A NIE TO CO CHCE WIDZIEĆ
Pisze te rzeczy żebyś zawsze miał z czego targować.
Jak masz coś na oku to wrzucaj fotki albo linki do auckji
Napewno pomogą Ci Zespól Detektywów Fireblade "ZDF"
w ocenie moto
Powodzonka
teraz mam nowe pojęcie o kupnie. Twoja wypowiedz bardzo dużo wnosi do tematu
a co do moto to narazie jeden egzemplarz mnie tak poważnie zainteresował
a co o tym fajerze sądzicie z linku?