Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 11:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Tragedia na 929..:(

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Tragedia na 929..:(

Post » 04 czerwca 2008, 09:55

:cry: Tydzien temu byłem na badaniach lotniczych we Wrocławiu....lekarz mówi
"niech pan pokaze swoje dłonie...fiu fiu-ma pan dłonie jak 50 letni górnik :shock: niech sie pan pochwali co pan robi??"
ODP!jezdze na sportowym motocyklu i jestem gitarzystą w kapeli rockowej.....
jezdze sporo---czasem nawet 10 godzin dziennie spedzam na motorze :?
DR"niech pan posłucha---ma pan 25 lat -jak pan nie zaprzestanie takiego wysiłku dla rak--czeka pana za rok cię

zki zabieg i wieloletnia rehabilitacja---szkoda by bylo w tak mlodym wieku .......pozegna sie pan z graniem,z lataniem...itp. :cry:

Nie bede sciemnial...od kilku miesiecy jak jezdze tak drętwieja mi dłonie,ze musze sie zatrzymywac co 50 km,bo trace czucie........
z Wrocławia zamiast do chaty pojechałem do Drezna...w 3 dni 1500 km na moto---lapy bolały straszliwie

Qrw...zaplanowałem sobie trase wkoło Europy na 929..........i co teraz?
jezdze po Europie i zarabiam-malujac i rysujac obrazki na starówkach duzych miast--Paryż,Bruxela,,itp.
Jeżdze na Moto-bo łatwiej sie dostac do centrum-bez korków

Chyba bedzie trzeba wysrodkowac--Europe obskocze ale nie na 929 :cry: :cry: :cry:
Rczej bedzie trzeba wskoczyc na jakiegos Transalpa
Tak chciałem opisac ta trase na tym forum,ale Transalp to nie FIREBLADE :cry:

ZAŁAMKA :cry:

Jezdzic musze i rysować,,bo potrzebuje kase na kurs pilota--ok 200tys zł-----czeka mnie POŻEGNANIE Z 929 :cry: :cry: :cry: :cry:

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 04 czerwca 2008, 12:58

Nie matrw sie, nie na Fireblade to na Transalpie bedziesz jezdzil, albo na czyms bardziej wyprostowanym. Wiesz, Twoje zdrowie jest chyba wazniejsze od rodzaju motocykla... Poza tym odbijesz sobie za sterami samolotu :wink:
Pozdrawiam

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 04 czerwca 2008, 14:01

Opinia lekarza to raz a wschluchanie sie we wlasny organizm to dwa . Jesli cos boli jest to sygnal , ze cos dziala nie tak . W twoim przypadku byc moze wystarczy zmiana pozycji za kiera , byc moze trzeba bedzie zmienic motocykl z pozycja bardziej wyprostowana aby odciazyc nadgarstki , Nie wiem ile masz wzrostu bo przy moich 185 jeszcze nigdy nie odczuwalem bolu nadgarstkow . Moze dlatego ,ze nie robie tras dluzszych niz 400 km .
W kazdym razie nie tragizuj i glowa do gory :) Kto wie czy zmieniajac motocykla nie odkryjesz czegos nowego , bardziej ciekawego . Ktos kiedys powiedzial ,ze nic nie dzieje sie bez potrzeby . W Twoim przypadku moze byc podobnie tylko o tym jeszcze nie wiesz :)
---
pozdrawiam
Jacek

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 04 czerwca 2008, 15:18

Ale powiedzial co jest powodem takiego stanu dloni??? Ja nie wierze ze mozna sobie przez motor tak zalatwic dlonie. Ty wez sie przebadaj u kogos innego i wez jezdzij wolniej fajerem. Wspolczuje Ci bracie dla mnie to by bylo jak wyrok zwlaszcza ze dopiero zaczynam jezdzic fajerem a Ty jak tyle km robisz to juz weteran jestes :mrgreen: glowa do gory, bede trzymal kciuki zeby poprawila Ci sie sytuacja zdrowotna i wierze ze to nie przez motocykl. Pozdrawiam!!!!

PS: informuj na bierzaco jak wyglada sytuacja bo sam jestem ciekaw

[ Dodano: Sro Cze 04, 2008 3:21 pm ]
Poza tym ja chetnie przeczytam jak zamierzasz objechac Europe. Pisz smialo!! Motocykl to motocykl :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 04 czerwca 2008, 17:06

Musisz miec cos z dlonmi jakies problemy bo nikt normalny raczej takich boli nie ma. Wiec idz jeszcze do innego specjalisty moze Ci pomoze a jesli nie da nic rady zrobic to montuj szeroka kiere do 929 i masz 2w1 :D

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 04 czerwca 2008, 17:46

RudiszRR - dobry pomysl z polka i kiera i kto wie czy nie jest to rozwiazanie problemow Misiopajura
http://www.allegro.pl/item375288955_oka ... r_929.html
---
pozdrawiam
Jacek

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 04 czerwca 2008, 21:01

rozwiązanie twojego problemu jest trywialne po prostu za wolno jeździsz i cały ciężar ciała spoczya na nadgarstkach, powyżej 200 powierze cie utrzymuje i nawet bym powiedział w drugą stronę działa :mrgreen: a tak poważnie to przykra sprawa. ale jednak obiektywnie patrząc fireblade to nie jest dobre rozwiązanie na długie trasy.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 04 czerwca 2008, 21:34

Przykro to czytac. Ja w SC33 mialem taka kiere i naprawde nadgarstki i dlonie sa bardzo odciazone. W dlugie trasy to swietna sprawa. Zycze powodzenia

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:06
Lokalizacja: Gołdap
Pochwały: 1
Motocykl: Sc33 99r
Rok produkcji: 0

Post » 04 czerwca 2008, 22:22

Popieram kolika. Ja mam taką kiere od kupna motoru i nie zamienił bym na sportową. Do tego turystyczna szybka. Czasami latam w trasy po 400 km i jest ok. I do tego na kole fajnie sie taką jeździ. Jak byś byka za rogi trzymał :twisted:

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 04 czerwca 2008, 22:57

DZIEX chłopaki za pozytywne słowa----toc CENZURA RAKA nie mam---tylko rece mnie bolą... :roll:
dla wszystkich,co radza zmienic lekarza---w tym Wrocławiu w GOBLL-główny osrodek badań lotniczo-lekarskich---kolesie sie znaja na rzeczy----tam nie ma sciemy--jak cos nie styka w organizmie to oni juz to wyniuchaja---podobno powód tego ze mnie łapy bola to "jakis ZANIK POCHEWEK SCIĘGIEN---HEHEH-----na badaniach lotniczych masz zylke tam gdzie nie powinno byc--i siedzisz na ziemi----nie jestes zdolny do lotu :( NA SZCZESCIE PRZESZEDŁEM BADANIA-DOSTAŁEM 2 KLASE NA 5 LAT-NIE ZABRALI MI SKRZYDEŁ :D
zobacze jak z kasą wydole---bede mial 929 na zloty,a TRRAMPKA na smiganie po EUROPIE :lol:

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 04 czerwca 2008, 23:02

potwierdzam wypowiedź królika i waterblade'a. Miałem szeroką kierę w SC33 i naprawde jeśli chodzi o wygodę na długich trasach - spokojnie może konkurować z turystykami. I na kole rzeczywiście super się lata. Ja zmieniłem tylko dlatego, że linka sprzęgła mi się przetarła, kupiłem nową i do szerokiej kiery była za krótka. Nie wiecie przypadkiem jak rozwiązać ten problem??


ps: krolik, dlaczego zmieniłeś kierę??

w mojej obiektywnej opinii, prosta kiera jest idealna dla misiopajur'a , gdyż jeździ w długie trasy oraz dla tych którzy często latają na kole. Kierownica oryginalna jest dobrym rozwiązaniem dla tych którzy nie kręcą bardzo długich tras, długie od czasu do czasu, a zwykle nawijają powiedzmy 150-200 km , od czasu do czasu śmigną sobie na gumie i latają dynamicznie, szybko - bo jak by nie było, trzeba się trochę złożyć, a z szeroką kierą dziwnie to wygląda i jest raczej mało wygodne. Taka jest moja opinia.
Ale się rozpisałem :twisted:


pzdr
Adrenalina to najlepszy drag

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 05 czerwca 2008, 14:25

No to lipa trochę z tymi rekami ale nie łam się...Chłopaki dobrze prawią, że wysoka kiera może coś pomóc.Jeśli będziesz chciał kupić wysoką kierę z półką mogę czasem coś pomóc (na dzień dzisiejszy nie-ale czasem mam okazje dorwać coś takiego).Myśle, że jak pojedziesz nawet transalpem w trasę wokół europy to nikt na forum się nie obrazi, a każdy chętnie przeczyta.Zdaj relację z tego wyjazdu.Jak mogę coś radzić to chyba woałbym wziąć jakąś super tenere albo tdm niż trampka.Miałem okazję stestować te motocykle i poprostu trochę żywsze są te yamaszki (mocniejszy silnik).

[ Dodano: Czw Cze 05, 2008 2:26 pm ]
Ewentualnie Africe Twin ale tym niejezdziłem więc niewypowiadam się.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości