Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie opony założyć do 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 01 stycznia 2010, 20:22
Lokalizacja: Wieluń
Motocykl: CBR F4i Sport
Rok produkcji: 2002

Post » 19 stycznia 2010, 22:05

Witam.
Mam pytanie odnośnie oponki CONTINENTAL CONTI FORCE. Czy jezdził ktoś lub jeździ na takiej oponie??? Jak ona sie sprawuje? I co sadzicie gdybym do swojego moto na tył wrzucił taka opone??? Wszystkie opinie i sugestie mile widziane :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 19 stycznia 2010, 23:52

szukaj w opony ewentualnie inne posty na temat opon,jeżeli nie będzie o nich pisało to oznacza ze nikt na nich nie jezdził bo są do bani w sumie na każdej oponie da się jezdzic kwestia kto jak jezdzi

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 01 stycznia 2010, 20:22
Lokalizacja: Wieluń
Motocykl: CBR F4i Sport
Rok produkcji: 2002

Post » 21 stycznia 2010, 01:16

[quote="crazyduck"]szukaj w opony ewentualnie inne posty na temat opon,jeżeli nie będzie o nich pisało to oznacza ze nikt na nich nie jezdził bo są do bani w sumie na każdej oponie da się jezdzic kwestia kto jak jezdzi[/quot

przegladałem rozne posty z oponami ale niestety nie natrafilem na żadne ino o tej oponie... ale chyba sie na nia zdecyduje ;) njawyzej jak troche pojeżdze to napisze coś o niej, będzie to info dla innych forumowiczów :!:

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2010, 16:36

zozo81 pisze:na szczęście w mojej sc33 oryginalnie były już montowane z przodu 17 także nie powinno być problemu ze znalezieniem tych opon :)

a to ciekawe

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 22 czerwca 2010, 08:55

W zwiazku z tym ze moje bt016 juz sie koncza. A wlasciwie to tyl sie konczy i jest juz kwadratowy po 8000km to musze zmienic caly komplet. Teraz juz nie jade na jakas daleka wyprawe i chce teraz wiecej polatac po torze. W gre wchodza 3 opony:
diablo supercorsa
metzeler racetec
bridgestone bt-003
Ktore z nich nagrzewaja soe najszybciej. Wiadomo iz opony torowe w ruchu ulicznym wymagaja dluzszego czasu do uzyskania optymalnej temperatury gumy a nie chcialbym zaliczyc uslzgu przodu kiedy bede jezdzil w pochmorny dzien. I jeszcze jedno pytanie. Jak sie jezdzi na profilu 190/55 w porownaniu do 190/50. Dzieki za odpowiedz.
Acha i jakie mieszanki polecacie jezeli chodzi o Supercorse i Metzelery.

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 22 czerwca 2010, 11:06

a czemu nie bierzesz pod uwagę continental sport attack ? miałem tą oponę na tyle wcześniej (teraz mam pirelli diablo corsa III) i byłem BARDZO zadowolony (nagrzewała się zdecydowanie szybciej niż pirelka, jak już załapią temp. to zachowują się bardzo podobnie)
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2010, 11:22

Polecam Diablo Supercorsa, super trzymaja na zimno a na cieplo to juz jest masakra. Gdzies wyczytalem ze to jedyna opona na ktorej da sie zrobic stoppie po 5m od ruszenia:D Mialem mieszanke SC2 i taka ci moge polecic. Metzeler racetec interact tez duzo osób chwali. Ja pojezdzilem troche z profilem 55 na tyle i nie czulem roznicy... A masz wieksza powierzchnie styku opony z nawierzchnia w zlozeniu...

[ Dodano: Wto Cze 22, 2010 11:23 am ]
gogo_one, ale to nie jest torowa guma;)

[ Dodano: Wto Cze 22, 2010 11:27 am ]
PS Guliver, Mam zalozone teraz bridgestony bt016 hypersport i normalnie boje sie :P na nich jezdzic w porownaniu do diablo supercorsa. Tyl lata strasznie na boki a jak pojezdzisz po miescie to guma wiecznie nie dogrzana (jezdzilem przy temp. 20 stopni) szczegolnie na starym wyslizganym asfalcie czuc;), gdzie diablo corsa stawiala moto na gume.

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 22 czerwca 2010, 11:28

ahhh, bo tu sie rozchodzi tylko o torowe kapcie :) sorka, nie ogarnięty z rańca jestem ;)
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 22 czerwca 2010, 12:26

Guliver, biez supercorsy SC2 sa zaje... na tych innych co prawda nie jezdzilem ale od kiedy 4 lata temu zalozylem supercorse juz innych nie biore pod uwage :)

co do roznicy miedzy 50 a 55 to dla mnie jest taka ze ciezej postawic fajera z gazu na 3 biegu i mniejszy przebieg pokazuje licznik (dluzszy obwod opony) po za tym nie widze innej roznicy

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2010, 12:55

Tytus, A jak z zywotnoscia tych gum? Ile idzie zrobic kilometrów?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 22 czerwca 2010, 13:19

powiem tak ze na wycieczke do Maroka zalozylem te gumy i 9 tys km tam zrobilismy! + jeszcze tysiac na miejscu zanim wyszly druty ;) Ale trzeba zaznaczyc ze na wycieczce nie bylo szalenstw (ja mielem uszkodzony wydech i stopione pol zadupka ;) ) tylko spokojna choc czasem szybka jazda tak do 180km/h
To i tak dla mnie wynik niesamowity! mialem ta twardsza mieszanka SC2

Mysle ze przy ostrym naginaniu to max 6/7 tys sie na niej zrobi

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 22 czerwca 2010, 14:47

Guliwer, W tamtym sezonie miałem d211 o profilu 55 i prowadzenie super, ale dynamika sporo spada. Zgodnie z radami "torowych" kolegów do 55 trzeba zmienić napęd na P-1/T+3 i wszystko eleganco śmiga.
W tym sezonie latam na Michelin Power Pure i nie polecam ze względu na zbyt małą przyczepność (większa lipa niż Power 2ct):wnerwiony:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości