Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dziwne zachowanie na drodze!

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 16
Rejestracja: 16 maja 2010, 15:40
Lokalizacja: Zalesie
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Dziwne zachowanie na drodze!

Post » 01 lipca 2010, 10:22

Witam panowie, od nie dawna posiadam 929 i coraz bardziej zaczyna mnie zaskakiwać. :diabel2:
Chodzi mi glównie o zachowanie motoru na nierównościach, przy dobrym przyspieszaniu trzeba naprawdę się pilnować i mieć mocne ręce żeby nie stracić panowania nad kierownicą.....
na równych drogach jest wszystko pięknie,
być może to sprawa sztywno ustawionego przodu, ale tak akurat lubię i jest to konieczne do jazdy na przednim.

Powiedzcie czy w waszych sprzętach też macie takie reakcje kierownicy na nierównościach??
aż dziwne że fabrycznie niema amortyzatora skrętu :ooo:
Ja już wiem po kilku jazdach z przerażeniem w oczach że bez tego gadżetu ani rusz!!!

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 01 lipca 2010, 11:37

Bez amorka w 929 i 954 cieżko się jeździ :) ja mam w swojej 954 Hyperpro skręcony na 50% i śmiga się rewelacyjnie :) mialem wcześniej skecony na maxa ale po mieście albo do codziennej jazdy ciężko się jeździło :) pewnie na torze by sie lepiej śmigało :)
Będziesz musiał kupić amorka do swojego :) kup coś nowego, będziesz miał pewność że nic nie będzie ciekło :) no chyba że masz supe hiper mega okazje :D kupna za pare zł + regeneracja i wyjdzie Cię tyle ile nowy :)
Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 01 lipca 2010, 11:40

tak dokladnie kolego w 929 i 954 przy przyspieszanie po nierownosciqach moto lapie shimme nic innego jak kupic amor skrętu no ewentualnie jeździc delikatnie po dolach tak jak ja to robie :) czesto jest tak ze jak sa duze nierownosci to 600tkami typu f2 mozna szybciej gonic niz fireblade:P

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 01 lipca 2010, 13:21

no niestety i ja się o tym "minusie" tego modelu kilka razy już przekonałem... jakby ktoś coś słyszał o sprzedaży najchętniej używki amora z mocowaniami to proszę o info !!!
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

 
Posty: 16
Rejestracja: 16 maja 2010, 15:40
Lokalizacja: Zalesie
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 lipca 2010, 14:21

Czyli po prostu ten typ tak ma!!! a już myślalem że to z moim jest coś nie hallo...
Dzięki chlopaki za info! Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 01 lipca 2010, 18:57

no niestety 929/954 to motory stworzone na tor(czyli równa powierzchnia) , a nie nasze drogi wyglądające jak red lanki z miedzą na polu dziadzia Zdzisia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 01 lipca 2010, 19:34

Bez amora ciężka sprawa, musisz przyinwestować i będzie git ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 01 lipca 2010, 23:26

Dla przykładu dziś dostałem Shimmi przy 120 w zakręcie przednie kolo wpadlo w koleine i zaczęlo rzucac kiera prawo-lewo na szczescie po jakis 30m udalo sie motor wyprowadzic ale nogi się trzesly.
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 02 lipca 2010, 09:39

mnie sie to nigdy nie zdażyło podczas "normalnej" jazdy - ani na ulicy ani na torze.. kilkukrotnie jednak zatrzepotało kierą po opadnięciu z gumy... a to akurat nie należy do zbytnio przyjemnych chwil :\

[ Dodano: Pią Lip 02, 2010 9:40 am ]
a niee! wróóóóóćććć....

skłamałem, dopiero teraz sobie przypomniałem że miałem też shimmy na wspaniałem trasie toruńskiej przy ostrym przyspieszaniu na takich "łatach" (nierównościach) na drodze.....
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 03 lipca 2010, 18:49

Miałem dwie 929... pierwsza prawie połamała mi ręce jak wpadła w shimmy, co najlepsze na równej nawierzchni przy przyspieszaniu. Na tej obecnej zrobiłem w tamtym sezonie 6000 km do czasu założenia amortyzatora i nigdy nie miała nawet objawów wężykowania.
Ale i tak założyłem amora, przezorny zawsze ubezpieczony ;) Podatność na shimmy zależy od praktycznie każdej części przedniego zawieszenia łącznie z kołem, oponą, łożyskiem główki ramy tak że każdy motor reaguje inaczej na nasze piękne drogi ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 05 marca 2010, 02:53
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 1
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 lipca 2010, 23:24

ja bym jeszcze dorzucił ciśnienie w oponie.
jak miałem taki motyw że mi zeszło troszkę to z odkręconym amorem na bardzo bardzo soft miałem masakrę żeby utrzymać kiere na wprost.
stacja---> kompesor--->jak ręką odjął :-)


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości