Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Crash Pady SC33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 03 stycznia 2008, 16:38
Lokalizacja: kraków
Motocykl: vtr 1000f
Rok produkcji: 1998

Post » 27 marca 2008, 23:38

właśnie te mam i bardzo polecam zarówno towar jak i sprzedawce, jak będziesz kupował to weź sobie te dłuższe 10cm :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 30 września 2007, 22:59
Lokalizacja: Piotrków
Motocykl: Fajera SC28
Rok produkcji: 0

Post » 27 marca 2008, 23:45

aremani pisze:co sądzicie o tych crash padach?http://www.allegro.pl/item333060350_crash_pady_honda_1000_900_600.html


zerknij sobie do tego tematu http://forum.fireblade.pl/viewtopic.php?t=379&start=15
moze sie skusisz :)
Bo maneta jest od tego aby krecic nia na całego - Yoghurty PTb ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 14
Rejestracja: 26 marca 2008, 22:04
Lokalizacja: Mikołów
Motocykl: honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 0

Post » 27 marca 2008, 23:48

masz je założone ? nie miałeś żadnego problemu z montażem?

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 03 stycznia 2008, 16:38
Lokalizacja: kraków
Motocykl: vtr 1000f
Rok produkcji: 1998

Post » 28 marca 2008, 01:45

jeśli chodzi o mnie to żadnych, wykręciłem śrubę, i przykręciłem crasha, nic poza tym ( no poza dziurą w owiewce )

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 28 marca 2008, 23:26

michalek: Napisz jak możesz ile tobie wystają za tą owiewką :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 03 stycznia 2008, 16:38
Lokalizacja: kraków
Motocykl: vtr 1000f
Rok produkcji: 1998

Post » 28 marca 2008, 23:39

sorki zapomniałem :oops: ale jutro postaram się z metrem wpaść do garażu i pochwalę sie od razu na forum ;)

[ Dodano: Nie Mar 30, 2008 10:35 pm ]
dopiero dziś jeździłem, patrząc od góry lewa strona 6cm, prawa 7cm :) różnica wynika z rzeźbionej prawej owiewki ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 16 czerwca 2008, 15:57

podlaczam sie pod temacik - sam ostatnio montowalem crashpady wlasnej roboty

wywalilem malego szlifka jakis czas temu i zeszlifowalem sliczne naklejki na mojej laleczce , dlatego pomyslalem ze fajnie byloby miec wtedy crashpady a juz napewno bez nich moja pokrywa alternatora drugiej takiej pieknie wykonanej gumy zakonczonej szlifowaniem asfaltu nie wytrzyma. Zmuszony bezlitosnymi doswiadczeniami postanowilem zamontowac Crashpady. Koszt gotowego zestawu do montażu firmy BikeIT to jakies 300 pln

[center]Obrazek[/center]

dosc drogo i nie na moja kieszen w tym momencie, dlatego trzebabylo cos przykombinowac.

Na szczescie mamy w ekipie takiego madrego inzyniera Buzke dla ktorego rzezbienie w roznego rodzaju materiale to istna zajawka. Po podejrzeniu kilku takich odbojników Adaś wykonał rysunek techniczny i zlecil robote swoim czarnuchom - wkoncu raczek nie ma co sobie brudzic :)

Po kilku dniach otrzymalismy calkiem fajny produkt rzemieslniczy wykonany w teflonie.

Obrazek Obrazek Obrazek

Aby zamontowac odbojniki w jednym z najmocniejszych miejsc na motocyklu CBR 900 RR musimy wykroić otwor w bocznych owiewkach.

Obrazek Obrazek

Najpierw musimy zrobic malutka dziurke na owiewce w miejscu gdzie ma znaleźć sie nasz crashpad, nalezy dobrze to "wycyrklowac" , ja do tego celu uzylem nagrzanego gwozdzia, w ten sposob mozemy jeszcze przeniesc nasza dziurke, dziurka musi przechodzic idelanie przez plastyk i trafiac w prostej lini w srodek sruby mocujacej.

Obrazek Obrazek Obrazek

Po tym zabiegu mamy zaznaczone miejsce w ktorym musimy wyciac wiekszy otwor w owiewce przez ktory bedzie przechodzic odbojnik. Demontujemy owiewke z motocykla i robimy w niej wiekszy otwor. Do wyciecia otworu uzylem pily kolowej do wycinania otworow w drewnie. Wiercimy od wewnetrznej strony na srednich obrtoach wiertarki aby plastyk nie topil sie - nie zniszczymy w ten sposob lakieru na zewnatrz. Po wycieciu krawedz nalezy delikatnie oszlifowac - do tego uzywamy "baczka" do robienia rynienek w drewnie.

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Teraz montujemy owiewke z gotowym otworem na motocykl i modlimy sie aby nasze pomiary byly prawidlowe.

Obrazek Obrazek

I montujemy nasze Crashpady, oczywiscie nasze crashpady wymagaja dluzszej sruby mocujacej, sruba musi miec odpowiedni wymiar i drobny gwint - mozna kupic taka w dobrym sklepie "metalowym"

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

I gotowe :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 18 czerwca 2008, 00:16

fabiq, dokładnie tak samo chciałem to rozwiązać :)

ale trafiły się za 110 pln z womet-techu na które robilismy grupowe zamowienie(nie wiem czy wiesz).

skad miales ten teflon?? czy to są pręty poliamidowe z allegro?? ja takich chciałem użyć

dawałeś do środka(crash pada) tuleje jakieś??

i jakie śruby wkręciłeś??

pytam bo jestem ciekaw bo tego akurat nie wiedziałem do końca jak zrobić z tymi tulejami i jakie śruby żeby nie CENZURA całego mocowania przy glebie.

pzdr
Adrenalina to najlepszy drag

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 18 czerwca 2008, 07:09

widzialem ze kupowaliscie cala ekipa ale zarejestrowalem sie na forum za pozno
teflon kolezka skecil i tak prawde mowiac nie wiem dokladnie co to za material
crashpad zrobiony jest z dwóch elementow, duzy odbojnik i tulejka z grzybkiem wewnatrz - teoretycznie grzybek na tulejce powinien sie wylamac przy duzym uderzeniu, sruby sa roznej dlugosci lewa krotsza prawa dluzsza
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 08 kwietnia 2008, 11:32
Lokalizacja: DBL
Motocykl: Fireblade sc44 929
Rok produkcji: 2000

Post » 02 lipca 2008, 13:45

kur....a! wszystkie crash pady o kant dupy rozbic, po co mi crash pad jak i tak dekiel alternatora mam rozwalony!!! do dupy z takim crasch padem. Klatka musi byc -fajer ma to d osiebie ze te dekle tak wystaja! i crash pady nawet 14 cm nic nie dają.
SPEED IS ALL I NEED

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 02 lipca 2008, 16:09

Fabiq a powiedz mi jak sciagasz boczna owiewke??? Nie masz z tym problemu przy tak dlugich crash padach??? Czy wykrecasz je zeby plastiki sciagnac??

[ Dodano: Sro Lip 02, 2008 4:32 pm ]
Bedziecie jeszcze robic zamowienia na te crash-pady z WOMET-Tech ????? Kurde zamuliłem a jeden komplecik bym kupił. Moze jeszcze raz zrobmy zamówienia co??? Forumowiczow przybylo i chetnych na zakup napewno tez.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 02 lipca 2008, 20:48

Luki213, sciagnac owiewke nie problem, crashow nie musze zdejmowac, jesli chcesz to takie jak ja mam moge miec dla ciebie nawet za 80 pln, potrzeba wiecej?! zaden problem!
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości