Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

1000rr sc57b slaby dol

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

1000rr sc57b slaby dol

Post » 15 lipca 2010, 04:52

Witam , jeszcze kilka dni temu cieszylem sie z zakupu salonowego motocykla z 2006 r sc57b az do momentu gdy przejechalem pierwsze 1000 km wymienilem olej ,filtr oleju i zrobilem pierwszy serwis.Pojechalem na przejazdzke aby go przetestowac i co sie okazalo , w porownaniu do mojej starej 929 nowa 1000rr to istny diabel ale dopiero od 6-7 tys obrotow ,i tu sie pytam ,gdzie jest dol w tym motocyklu? motocykl ktory posiada ponad 170 km nie ciagnie do 5 tys obrotow ,929 od 3 tys idzie na gume bez zadnego wysilku a 1000rr musze wkrecic na 5 tys aby byla taka reakcja jak w 929 co z tym fantem zrobic oprocz pc? jesli nic nie wymysle to 1000rr sc57b 2006 rok salonowa z przebiegiem 1054 km bedzie na sprzedaz bo mnie krew zaleje ze 929 ma dol kosmiczny a 1000rr nie ma go wcale pozdr.
Ostatnio zmieniony 01 stycznia 1970, 02:00 przez sosikon333, łącznie zmieniany 2 razy

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 15 lipca 2010, 07:29

nie jezdzilem na 929, ale powiem Ci tak, wieksza zebatka tyl, PowerCommander plus jakis przelotowy wydeszek zdziala cuda :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 15 lipca 2010, 10:23

Nie wiem co dla ciebie znaczy "brak dołu" ale jeśli EXUP pracuje prawidłowo i masz normalne filtry to raczej lepiej nie będzie. Więc jeśli chcesz sportowym moto latać na 3tyś rpm to sprzedaj SC57 i kup jakąś v-ke. :mrgreen:

 
Posty: 30
Rejestracja: 09 kwietnia 2009, 13:33
Lokalizacja: W-wa
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2007

Post » 15 lipca 2010, 11:03

sosikon, czy wydech masz przelot, czy oryginał?

Ja mam SC 57b z 2007 roku w oryginale, obecny przebieg niecałe 4 000 km i moja ciągnie do dołu bardzo płynnie, nie ma dziury przy 5 000. Celowo pozostawiłem moto z oryginalnym kominem, coby nie stracić dołu, oczywiście kosztem drumbassu :(
Żyje się tylko raz, ale jeżeli żyje się dobrze, to ten jeden raz wystarczy

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 15 lipca 2010, 12:07

Narazie wszystko oryginal. dziura jest do okolo 4,5-5 tys obr. tzn. motocykl ciagnie ale porownujac do 929 to roznica jest ogromna.Gdy ruszam 929 (1 bieg mam okolo 2.5 tys obr.) odkrecam manete to motocykl bardzo ladnie reaguje na gaz czy to 1 czy 3 bieg a w 1000rr najpierw slychac tak jak by (zaciagal powietrze) taka lekka przymulka, a jak dojdzie do tych 4,5-5 to juz rakieta, oczywiscie to tylko w porownaniu do 929 gdybym nigdy nie jezdzil 929 to napewno nigdy bym nie powiedzial ze moto nie ciagnie od dolu, a tu rozczarowanie lipa .co najlepsze jezdzilem motocyklem kumpla 1000rr z power commanderem i jest duzo lepiej ale nadal nie lepiej niz 929 Nie smigam juz 929 tylko na nia patrze zeby sie nie wkurzac roznica, moze sie przyzwyczaje a jak nie to zegnam 1000rr.Ktos napisal zebym kupil sobie v-ke , bez sensu jesli potrafili zrobic sciga (929) ktory w kazdym zakresie obrotow daje czadu to znaczy ze 1000 rr jest nieudanym projektem konstrukcyjnym i gadki ze takim motocyklem jezdzi sie tylo na wysokich obrotach poprostu mnie rozwalaja, kto caly czas paluje po miescie 7-8 tys ? a co zrobic gdy jade na jedynce mam 2.5 tys obr i jest potrzeba dac w palnik bo trzeba cos wyprzedzic to co zredukowac na "-1" ? hehheheeh pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 15 lipca 2010, 13:44

sosikon333, kolegfa kupił 1000rr a wczesniej miał 929.. przyjechal do mnie zaraz po kupnie i mwoil ze wszystko fajnie pieknie ale w porównaniu do 929 nie ma dołu.... dokladnie to tak samo jak Ty mowil ze jak sie wkreci na obroty to rwiee jak opetana aale na dole nie proownanie z 929.. i i jak odjezdzał (seria wydech i filtr) slychac bylo delikatnie takie zaciaganie powietrza :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 15 lipca 2010, 14:02

Jeżeli brak tobie mocy na pierwszym biegu ?!? to zmień zębatkę i po krzyku. Pamiętaj, że ten (twoim zdaniem) nieudany konstrukcyjnie motocykl wygrał sporo testów i porównań z niejednym mocniejszym sprzętem. Ale wszyscy się mylą ........... :027:

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 15 lipca 2010, 14:07

Ja go z chęcią kupię. Powiedz tylko troszkę wcześniej, żebym swojego sprzedał :)

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 15 lipca 2010, 14:08

Ci ktorzy przeprowadzali te testy to chyba nigdy nie siedzieli na 929 hehehe pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 15 lipca 2010, 14:08

nie pamietam dokladnie jak bylo z dolem w mojej 954RR ale jakos nie widzialem roznicy miedzy 1000RR (zmienilem szybko wydech i filtry na sportowe) , moze 929RR ma jakas inna zebatke, przelozenia (nigdy nie mialem okazji jechac na 929 :oops: ) dlatego tak wyrywa ? ;) jak kupisz PC to mozesz sobie tak wyregulowac by powiedzmy do tych 5 tys rwal ostro a pozniej slabiej - kwestia ustawien na hamowni i preferencji :)
Jeszcze jest opcja sprawdzenia czy exup dziala prawidlowo bo on w znaczacy sposob wplywa na dol, kiedys kupmllowi wpadl maly kamyk do "exupa" :o - zablokowalo w jedna strone linke i slabo przyspieszal... choc watpie by to w twoim wypadku mialo miejsce bo mowisz ze moto nowy :)
Nic wiecej w tej kwestii nie jestem w stanie doradzic... moze ewentualnie kupno SC59 poprawilo by sytuacje bo dla mnie dol w tym moto bile na glowe SC57b :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 15 lipca 2010, 14:28

ja pisze to co kolega mowił, jak wyzdrowieje mam sie przejechac tamtym i ocenic.. kwestia przełożeń tez napewno bo 929 na jedynce ma cos kolo 130 ? a 1000rr chyba znacznie wiecej?

Awatar użytkownika
 
Posty: 269
Rejestracja: 06 lipca 2007, 08:32
Lokalizacja: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 15 lipca 2010, 15:51

sasza_19, na 1-szym ma ponad 140. Przynajmniej mój :P
I za to lubie 929 ze nie ma dziur :mrgreen:

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości