Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 04:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Swierzak kilka pytaN

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 lipca 2010, 20:37

Co rozumiecie w tym serisowaniu moto co sie wiąze jakie naprawy macie na mysli

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 26 lipca 2010, 20:52

regulacje zaworow, wtryskow itp

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 lipca 2010, 20:54

Taki zabieg tylko w serwisie tak ?? koszt takich regulacji ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 26 lipca 2010, 22:57

a wiec tak,


to niby logiczne ale zauwazylem ze jesienia i wiosna MOTO LYKA DUZO WIECEJ jak jezdzisz po miescie.


Jesienia gdy troche naciskam mocniej po miescie to 13.

Jesienia przy spokojnej jezdziez na miescie 10.5- 11l.
na 100 km moze 10 km dam w CENZURA a reszte b spokojnie, z punktu a do punktu b .




PRZY TAKIEJ SAMEJ JEZDZIE w Lato potrafi byc 8.5 !!!!


W lato przy zakorkowanym wroclawiu gdzie caly czas sie przeciskam spalanie 9,5-do 10,2 powiedzmy.




Teraz trasa.
Wiosna Jesien w trasie przy 155-160 spala mi 9,5

W lato przy 155-160 spala mi 8.5-9

W lato przy 120 spala mi 7.

Raz jeden udalo mi sie zejsc do 6,4 tak przy 115 w lato na Krajowej jedynce tez.




Natomiast przy 200, 220 , 240 moto zre dosc ladnie.





Ogolnie to przestalem juz w ogole sie tym przejmowac, czasem sprawdzam zeby zobaczyc czy wszystko jest jak zwykle.

Awatar użytkownika
 
Posty: 269
Rejestracja: 06 lipca 2007, 08:32
Lokalizacja: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 27 lipca 2010, 08:49

Bartek_929 pisze:
jacko pisze:Bartek_929 napisał/a:
Nie mam pojęcia skąd Wam się bierze takie spalanie...

Z życia Bartek_929, z życia :mrgreen:


Chyba jednobiegowego :P :P :P


Bartek_929 nie zamierzam polemizować z Tobą na ten temat. Jak Twoja pali 5-7 l/100km to się ciesz. Ja jestem realistą i wiem że jak człek da w palnik to na pewno spalanie będzie większe.

[ Dodano: Wto Lip 27, 2010 8:52 am ]
kubahsb, też napisał chyba jasno i wyraźnie. :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 27 lipca 2010, 12:46

moja tez ma apetyt na paliwo albo w koncu to prawie LITR i w dodatku sport wiec trzeba sie liczyc z wysokim spalaniem

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 27 lipca 2010, 15:21

Sasza ty miałes wcześniej f3?? Powie ktoś jaki jest koszt tych regulacji w jakich granicach oscyluje??

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 27 lipca 2010, 16:09

13 litrów? :ooo:

Miałem sc33 - mam sc57 i cieszę się ze spalania jakie mam i gdyby mi moto brało 10 nie wspominając o 13 to bym się chyba pochlastał.

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 28 lipca 2010, 20:22

Kamil929 nikt ci nie określi w jakiej kwocie się zamkniesz z serwisem bo to zależy co masz do zrobienia, jakiś podstawowy od 200 - 400 i to też zależy czy twoje płyny, oleje, filtry, do tego regulacje itd. Najlepiej podjedź i zapytaj co i ile kosztuje w twojej okolicy ;)
Jedno jest pewne to nie jest tanie chobby ale część prac przy moto można wykonać samemu jeśli masz choć trochę pojęcia ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 lipca 2010, 21:13

zawory ustawie sam tata ma warsztatani mechaniczny wiec da rade ale wtrysku to juz komputer ;p porzyjemy zobaczymy

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Re: Swierzak kilka pytaN

Post » 30 lipca 2010, 07:46

Kamil929 pisze:Witam od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem 929 z 2000roku przebieg 55tys.
Teraz tak, czy taki przebieg to dużo na ten motocykl? Zauważyłem ze jak na postoju odkręciłem manetkę do odcięcia zaczoł sie lać płyn z pompy wody to normlne czy cos popsułem ? Jakie klocki możecie polecić na przód ? Ile to moto spala przy spokojnej jezdzie ? Wszyscy mi mówią ze 6l ale takiego spalania nie udalo mi sie uzyskać. I ile mozna zrobić na rezerwie ?

I ja wtrące swoje 3 grosze:
-tak jak koledzy pisali nie odkręcaj mocno na postoju! tak się nie robi i tyle
-co do cieknącej pompy to zapewne strzeliła uszczelka (da się zrobić )
-co do spalania to kiedyś mój mechanik mi powiedział jak jest z zarażonymi motocyklami! jak takiego zapytasz "ile pali?" to ci powie "tyle ile wleje :diabel2: "
-co do serwisu to zawory można zrobić u jakiegoś speca w okolicy a koszty nie tragiczne;olej i filtry dasz radę sam, zajrzyj do manuala i odrobina chęci!
-jaka oliwa to przeczytasz na forum
-wtryski to niestety serwis bo do tego to komp.

No i tak na koniec wywodu to gratki bo rr to wdzięczny i trwały sprzęt! tylko pilnuj oliwy i jak na gumę to przegroda do miski (najczęstsze awarie to panewki nie do smarowane z powodu gumowania bez przegrody! )

[ Dodano: Pią Lip 30, 2010 7:48 am ]
A zapomniałem dodać żebyś sprawdził czy jak się moto rozgrzeje to ci się w czasie wolnej jazdy nie zapala olej!! jak nie to polatasz.

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 31 lipca 2010, 18:22

Sprawdzałem na postoju było 103 stopnie wiatraczek sie zalonczyl jedynka hamulec zmuliłem tak do 400rpm i olej nie swiecil silnik chodził równiutko :) Wiec wydaje mi sie że wszystko ok:)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości