Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

czy to napinacz??

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 6
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 17:36
Lokalizacja: olsztyn
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 0

czy to napinacz??

Post » 06 sierpnia 2009, 17:55

sprawa jest taka od jakiegos czasu zacza mi trykac motor jak sie rozgrzeje ... chodzi o to ze jak jade na biegu i dam gazu to od 3 do 6 , 7 tysi mam takie trykanie doslownie jak bys wlozyl plastikowy patyczek ... i jak motor zchodzi z obrotow dojezdzam na biegu to tez jak sie wslucham to jest takie lekkie trykanie ... czy to napewno napinacza?? bo z tego co wiem to jest hydrauliczny

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 06 sierpnia 2009, 20:08

Tyś widzioł napinacz hydrauliczny w 929 :diabel2:

 
Posty: 6
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 17:36
Lokalizacja: olsztyn
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 0

Post » 06 sierpnia 2009, 21:21

no ponoc tak owy jest napinacz tak samo jak w 954

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 06 sierpnia 2009, 21:59

napinacz jest automatyczny na sprężynie

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 31 sierpnia 2009, 09:33
Lokalizacja: Ełk
Motocykl: HONDA CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 08 sierpnia 2010, 23:35

Witam wszystkich

mam takie same objawy w swoim sprzecie przy wchodzeniu i schodzeniu z obrotow ;/

Z gory dzieki.

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 09 sierpnia 2010, 09:25

jeśli ten dzwiek "patyczka" to ciagły metaliczny grzechot jest to zuzyty łańcuszek rozrządu , metaliczny stuk o niskim tonie nasilajacy sie przy zwiększaniu obrotów moze tez byc powodem duzych luzów na łozyskach wału korbowego,
(PROPONUJE NIE PRZEJMOWAC SIE Z BYTNIO MOJĄ WYPOWIEDIĄ PONIEWAZ NIE JESTEM ZBYT OBEZNANY W MECHANICE MOTOCYKLOWEJ )

jeśli nie chcesz rozkręcać a nie wiesz dokładnie skąt dobiega ten odgłos to najprostsza metodą jest osłuchanie silnika za pomoca stetoskopu z drewnianą końcówką lub poprostu kawałkiem gumowej rury np takiej jak idzie do chłodnicy :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 09 sierpnia 2010, 09:59

penie to lozyska walu konieczna wymiana rotfl2: jezeli dzwiek dobiega z prawej strony moze byc to lanczuszek,ewentualnie exup halasuje proponuje odwiedzic kogos kto sie na tym zna i zdiagnozuje najlepiej zaufany mechanik ludz popytac ludzi bo nikt inny juz ludzie wystawiaja opinie o nich CZEKIN ma bardzo dobra

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 31 sierpnia 2009, 09:33
Lokalizacja: Ełk
Motocykl: HONDA CBR 929
Rok produkcji: 2000

No to lipa ;/

Post » 13 sierpnia 2010, 21:40

No Jeszcze raz Witam was chlopaki :)

Moze wiecie jakie koszty sa wymiany lozyska walu czy wogole bedzie konieczna wymiana walu i jakie sa tego koszty mniej wiecej ?


Z gory dzieki i pozdrawiam!

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 17:17
Lokalizacja: Zawiercie
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 sierpnia 2010, 03:26

przecież na wale nie ma łozysk tylko sa panewki rotfl2: ja bym obstawiał rozrząd ale to raczej normalne w 929. Trzeba by posłuchać żeby coś wiecej powiedzieć.

 
Posty: 2
Rejestracja: 01 grudnia 2010, 01:21
Lokalizacja: Polska
Motocykl: CBR929RR FireBlade
Rok produkcji: 2000

Post » 01 grudnia 2010, 02:07

Moim zdaniem jest to rzecz zupełnie normalna w zakresie od 3 do 8 tyś obr/min, bo właśnie wtedy zawór Exup jest przesterowywany w przeciwnym kieruku do ruchu wskazówek zegara o kąt 90 stopni..Na luzie też tak powinno się dziać!! :one: A dzwięk zwany TYRKOTANIEM bierze sie z tego gdyż w bardzo krótkim czasie zmienia się średnica przekroju poprzecznego rury wydechu przy nie zmiennym przepływie spalin.. :027:Albo po prostu zawór wymaga regulacji,prosta rzecz!! hihi:

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 grudnia 2010, 10:28

zaczyna się ciekawie.... hihi: hihi:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 01 grudnia 2010, 11:36

hehe
CZIKEN-prosze wstrzymaj sie jeszcze z 10 postów-zobaczymy jak sie to rozwinie-moze nawet pojawi sie wątekświatłowodów :D

Uważam,ze trykanie to typowy objaw dla 929 z przebiegiem-25-35 tys km :D

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości