Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 00:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Regulacja wysokości padania światła.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 17 kwietnia 2009, 17:09
Lokalizacja: Łask
Motocykl: CBR 929 SC44
Rok produkcji: 2001

Regulacja wysokości padania światła.

Post » 18 maja 2009, 19:13

Panowie i panie, może mój problem jest błachy ale nie wiem jak wyregulować lampę. Jak kupiłem swoją 929 to miałem lampę podzieloną na dwie częsci jakąś tuningową nakładką i światła drogowe były nieco obniżone aby nie raziły w oczy innych uczestników ruchu. Nakładka ściągnięta a światła dalej są w dole a ja nie za bardzo wiem co z tym zrobić. Mijania w dzień w ogóle nie widać. Mimo, iż za dnia jeżdżę na długich to i tak mi to przeszkadza:P Mam nadzieję, że ktoś pomoże:)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 18 maja 2009, 19:37

Na lampie masz sroby do wysokosci i padania swialtla na pobocze,jedz na stacje diagnostyczna i niech ustawia, albo wieczoerm niech ktos kto ma dobrze ustawione swialtla np,poswieci na sciane zaznacz punkt u staw tak samo swoje swiatla :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 17 kwietnia 2009, 17:09
Lokalizacja: Łask
Motocykl: CBR 929 SC44
Rok produkcji: 2001

Post » 18 maja 2009, 20:35

A powiedz mi jeszcze w ktorym miejscu;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

oki

Post » 18 maja 2009, 21:17

kolego te srubki sa obok miejsca gdzie wkladasz zaroweczke. na fotce masz miejsce gdzie sa te srubeczki ale w modelu 954
Załączniki
DSC00450444.jpg
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 17 kwietnia 2009, 17:09
Lokalizacja: Łask
Motocykl: CBR 929 SC44
Rok produkcji: 2001

Post » 18 maja 2009, 21:49

Ekstra, juz wiem o co chodzi:) dzieki wielkie panowie;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 01:28
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 02 sierpnia 2010, 21:23

Panowie pomózcie mi wyregulowac lampe, nie za bardzo wiem jak i co
Pozdro i lewa w góre:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 17 sierpnia 2010, 22:12

Już prościej nie dam rady :)
Tu jest strona z serwismanuala przełożona łopatologicznie na polski :)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us bo na forum mi nie chciało wejść (jakieś errory wywalało)

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 17 sierpnia 2010, 22:52

ja szukalem w serwisowce i nie moglem znalesc.Ale dzieki adipaw, juz prosciej sie nie da.dzieki skorzystam i ja

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 18 sierpnia 2010, 00:13

Można to podwiesić lub jakoś wyróżnić bo Każdemu się przyda

[ Dodano: Sro Sie 18, 2010 12:19 am ]
Trochę to opisałem sisi1623, nie obraź się że na twoim zdjęciu.

[ Dodano: Sro Sie 18, 2010 12:21 am ]
Po montażu xenonu niezbędna jest regulacja :)
Załączniki
reg lamp.jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 01:28
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 18 sierpnia 2010, 01:12

no dzieki :) już spobie poradziłem z tym problemem ;) ale w maunualu nie znalazłem tak jak kolega wyzej pisał ;) teraz jest ok nikt nie mruga ;)
Pozdro i lewa w góre:)

 
Posty: 54
Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 20:03
Lokalizacja: *********
Motocykl: rower
Rok produkcji: 0

Post » 18 sierpnia 2010, 09:07

adipaw pisze:Po montażu xenonu niezbędna jest regulacja :)

Regulacja tu nic nie da, nadal będziesz oślepiał innych. Bez urazy koledzy ale wkurza mnie jak jadę sobie autem, a z naprzeciwka napie****a motocykl z ksenonami na tych naszych pięknych dziurawych drogach i daje tymi ksenonami tak po gałach, że człowiek myśli, że to już niebo :) Niestety stan naszych dróg oraz duży skok zawieszenia w motocyklu, powoduje, że obojętnie jak ustawisz ksenony, zawsze będziesz oślepiał innych! Do ksenonów potrzebny jest specjalny odbłyśnik oraz specjalny klosz, ponieważ ksenon inaczej emituje wiązkę światła niż żarówka halogenowa.

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 18 sierpnia 2010, 09:26

Sory za oftop!
Nie chcę się wdawać w dyskusję na temat słuszności i nie słuszności montażu xenonów! Ale nawet soczewka będzie walić po oczach z powodu nierównej drogi:) .
Ja wole kogoś wk.....wić niż być niewidoczny i zauważony dopiero jak sie na kimś zatrzyman nie daj panie Boże!!!

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości