Ze rżnięte z jakiejś stronki ale nie pamiętam jakiej . Tak zrobiłem i jest perfekcja.
http://img440.imageshack.us/img440/3811 ... wiatel.jpg
Zanim przystąpisz do ustawiania reflektora upewnij się czy ze jest on zgodny z przepisami europejskimi, a więc asymetryczny w prawo. (motocykle sprowadzone z Wielkiej Brytanii mimo iż na szkle widnieje literka E są asymetryczne to znaczy w odwrotną stronę i jakby ich nie ustawić zawsze będą oślepiały pojazdy nadjeżdżające z przeciwka).
Regulacja: praktycznie w każdym motocyklu śruby regulacyjne są w innym miejscu i tu przydatna byłaby instrukcja obsługi, a z tym jak wiadomo kłopot. Każdy reflektor jest zaopatrzony w dwie śruby regulacyjne. W większości motocykli z obudową aerodynamiczną dostępne są one od tylnej strony wkładu reflektora, a z tradycyjnym reflektorem lub częściową obudową aerodynamiczną są one z przodu. Jedna ze śrub poprzez wkręcanie lub wykręcanie reguluje pionowe ustawienie reflektora ("góra - dół") druga ustawia światło w poziomie ("prawo - lewo"). W przypadku dwóch reflektorów należy regulować je oddzielnie pamiętając ze prawy reflektor to światła długie lub mijania , lewy to tylko długie.
Motocykl należy ustawić w pewnej odległości od pionowej ściany. Musi on stać na dokładnie poziomej nawierzchni i być obciążony kierowcą (jeśli wybieramy się gdzieś z pasażerem i bagażem to należy to wziąć pod uwagę gdyż tylne zawieszenie siada pod ich ciężarem w większym stopniu niż przednie ).A więc ustawiamy się przed pionową ścianą z włączonymi światłami mijania. Na ścianie dokładnie na wprost motocykla narysować (np. kredą) punkt odpowiadający wysokości środka reflektora. Można założyć, że regulacja będzie prawidłowa (a w każdym razie zgodna z przepisami), gdy górna granica środka plamy świetlnej znajdzie się 5 cm poniżej narysowanego punktu, przy 5-ciu metrach odległości reflektora od ściany. Jednak niektóre firmy motocyklowe nakazują regulację świateł przy włączonych światłach drogowych.