Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

brak ładowania w cbr 929 rr

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 102
Rejestracja: 08 czerwca 2010, 15:20
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929rr
Rok produkcji: 2000

brak ładowania w cbr 929 rr

Post » 19 sierpnia 2010, 22:44

Witam może ktoś potrafi pomóc. nie mam ładowania w cbr 929 rr. regulator na pewno dobry. pewnie alternator ???
LWG ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 01:28
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 sierpnia 2010, 01:38

tak to pewnie alternator niestety czesty problem naszych 929 :/
Pozdro i lewa w góre:)

 
Posty: 958
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:25
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 1000 rr repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 20 sierpnia 2010, 08:51

Ostatnio przechodzilem przez to samo i byl to alternator
maliniak

 
Posty: 102
Rejestracja: 08 czerwca 2010, 15:20
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929rr
Rok produkcji: 2000

Post » 20 sierpnia 2010, 09:31

to teraz pytanie, nowy czy dać do przewinięcia? Nowy to drogi jak ... chyba 1800 pln ;), a jak oddać do przewinięcia to gdzie w wawie się na tym znają? słyszałem o jakimś warsztacie na modlińskiej CYKLO MOTOR ELEKTRYK ...
LWG ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 sierpnia 2010, 10:27

oddaj do Cyklo, ja tam przewijałem i jestem zadowolony. tylko w sezonie to pewnie poczekasz z 10-14 dni na robote...
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 20 sierpnia 2010, 13:02

popatrz od Ducati St3 st2 st4 moze ktorys sie nada regulator maja z tego co kojkarze taki sam :) przewijac mozna ale najsensowaniejszym wyjsciem jest kupno np uzywki z motocykla bez uszkodzonego dekla ;)

 
Posty: 102
Rejestracja: 08 czerwca 2010, 15:20
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929rr
Rok produkcji: 2000

Post » 20 sierpnia 2010, 17:17

no o tym cyklo też słyszałem, podobno sprawdzony warsztat. pewnie go tam oddam.
LWG ;)

 
Posty: 5
Rejestracja: 13 sierpnia 2010, 11:10
Lokalizacja: Jedlicze
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 21 sierpnia 2010, 23:17

przewiniecie czas 5 dni cena max 60 zl + koszty przesylki

 
Posty: 102
Rejestracja: 08 czerwca 2010, 15:20
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929rr
Rok produkcji: 2000

Post » 22 sierpnia 2010, 16:49

rozebrałem wczoraj alternator, i już po jego kolorze można wywnioskować że jest spalony (cały czarny) i to przez to nie ma ładowania. Jutro oddaje do CYKLO na modlińskiej
LWG ;)

 
Posty: 1
Rejestracja: 27 lutego 2013, 15:10
Lokalizacja: Chełm
Motocykl:

Post » 27 lutego 2013, 15:23

witam mam taki problem że też nie mam ładowania w fireblade ale mi popaliło kable od alternatora do regulatora mam nowy regulator i nie wiem jak je teraz puścić to są trzy kable (kolor żółty jednakowy) wtyczkę mam popaloną ale rozmieszczenie pinów da się określić (te trzy kable są w rzędzie u góry a dwa wyjściowe na dole) czy jest to jakaś różnica w podłączeniu ich?? czy też nie??

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 27 lutego 2013, 18:39

rusirev pisze:witam mam taki problem że też nie mam ładowania w fireblade ale mi popaliło kable od alternatora do regulatora mam nowy regulator i nie wiem jak je teraz puścić to są trzy kable (kolor żółty jednakowy) wtyczkę mam popaloną ale rozmieszczenie pinów da się określić (te trzy kable są w rzędzie u góry a dwa wyjściowe na dole) czy jest to jakaś różnica w podłączeniu ich?? czy też nie??


A sprawdzałeś alternator czy się nie sfajczył bo regulator jedno a drugie altek :/
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 08 kwietnia 2012, 09:51
Lokalizacja: Brzesko
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 28 lutego 2013, 23:48

ja jestem po wymianie tez miałem sfajczona wtyczkę od alternatora i regulatora , wymieniłem regulator ,a alternator dałem do uzwojenia Przedsiębiorstwo usługowe „GYWER” zrobili mi za 180 i po 2 dniach mogłem wszystko składać te 3 żółte kabelki połącz z 3 żółtymi przewodami od altka , obojętnie jak nie ma to różnicy i powinno być ok ale na wszelki wypadek przepatrz cala instalacje bo lubi robić problemy w tamtym roku miałem własnie przez nią sakramenckie problemy i sezon zacząłem dopiero w sierpniu ,,,

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości