Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 15:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

929 pompa paliwa się nie zatrzymuje

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 9
Rejestracja: 01 września 2010, 22:59
Lokalizacja: maków maz
Motocykl: honda cbr 929 fireblade sc 44
Rok produkcji: 0

929 pompa paliwa się nie zatrzymuje

Post » 01 września 2010, 23:05

Witam,Jestem nowy na forum,więc prosze nie krzyczeć
teraz konkrety,zalupiłem fajera 929 tylko jest problem
z pompą paliwa która po przekręceniu kluczyka i przełaczeniu czerwonego przycisku na start załącza się ale nie zatrzymuje a słychać ze paliwo wraca już do zbiornika,motocykl odpala i chodzi normalnie.
zapala sie nieraz fi i miga lampka na wyświetlaczu.
prosze o pomoc
Załączniki
06cf0277cc.jpg
oceńcie zakup

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 01 września 2010, 23:19

Bez krzyku zapraszam grzecznie do POWITALNI!!! http://forum.fireblade.pl/powitalnia-vf8.htm

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 02 września 2010, 10:30

nie masz kolego pojęcie od czego zacząć więc od razu zapchaj moto do mechanika bo prędzej czy później na tym się skończy, albo poproś kogoś kto ogarnia temat na miejscu bo rady przez internet dawane laikom często kończą się katastrofą.

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 02 września 2010, 13:10

To nie pompa paliwa, :P tylko pewnie ukręcony tryb w zaworze EGCV

[ Dodano: Czw Wrz 02, 2010 1:11 pm ]
W silniczku oczywiście ;)

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 02 września 2010, 18:32

Dokładnie tak serwomotor się skończył ;) już to przerabiałem mnie używany kosztował 400zł ale zaworu EGCV nie podpinałem, Fi nie świeci a zawór otwarty na razie na stałe.
A tak na marginesie, to dosyć częsta awaria w naszych maszynach i pomyślałem o zrobieniu trybów z metalu, mam kolegę który powinien to ogarnąć ale to dopiero po 15 września jak wróci do pracy, myślicie że to by rozwiązało problem, co wy na to ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 02 września 2010, 20:33

zaczęły by się palić silniczki a u uszkodzony silnik exup łatwiej więc podmiana trybów i git.
Ja sądzę że wystarczą nowe plastikowe i co sezon czyszczenie przepustnicy! to bardzo proste i przyjemne zajęcie i wtedy serwo nie siądzie!

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 02 września 2010, 20:55

Samo czyszczenie raczej nie wystarczy, u mnie wyczyściłem wyrególowałem i wszystko było ok, ale po ślubie kolegi jazda w upale, 20 - 30 km/h przez godzinę gdzie wentylator praktycznie nie przestawał chodzić i w drodze powrotnej serwo się już rozsypało, konkretnie tak jak mówisz jeden z trybów stracił wszystkie zęby :/
Myślę, że temperatura w jakiej pracuje też nie wpływa dobrze na jego żywotność, a sprężyna w zaworze stanowi raczej duży opór dla takich plastikowych trybów, więc stąd pomysł na podmianę na metalowe ;)

 
Posty: 9
Rejestracja: 01 września 2010, 22:59
Lokalizacja: maków maz
Motocykl: honda cbr 929 fireblade sc 44
Rok produkcji: 0

Post » 02 września 2010, 21:03

Az takim laikiem nie jestem jak ktoś tam napisał tylko to dla mnie nowość.
spoko koledzy dzisiaj w końcu posmigałem na tym motorku bo nie było pogody i zauwazyłem ze podczas jazdy gaśnie fi i czerwona kontrolka czyli pewnie pompka i tak musi kręcić na okrągło. :dance:

[ Dodano: Czw Wrz 02, 2010 9:07 pm ]
A na dobra sprawę czy mozna z tym żyć :027:

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 02 września 2010, 21:07

Wariat79, sprężyna w exup nie stawia oporu!! rozbierz raz to będziesz wiedział o co chodzi!! ona jest po to żeby wałek przepustnicy nie dochodził do końca gniazda!! a opór stawia syf! ja jak swój wyczyściłem to prawie sam lata ale koniec oftop bo nie o tym temat!

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 02 września 2010, 21:56

przez exup by pompa caly czas chodziła??

 
Posty: 9
Rejestracja: 01 września 2010, 22:59
Lokalizacja: maków maz
Motocykl: honda cbr 929 fireblade sc 44
Rok produkcji: 0

Post » 02 września 2010, 23:28

spoko jak wszyscy krzyczą zezto exup to zajrze tam :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 03 września 2010, 07:04

chmura_24, exup chodzi specyficznie i pompa też poza tym dotknij go ręką bedzie czuć czy to serwo.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości