Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 23:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

klocki ??

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 05 lipca 2008, 22:38

jacek954 pisze:Rudisz, nie mieszkam na słocinie ale mijaliśmy sie faktycznie. Mieszkam na nowym miescie.


Odezwij sie kiedys na gg to sie polata po miescie albo gdzies bo nie ma z kim smigac, chociaz nie w tym tyg bo moto polecialo do malowania.

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 07 lipca 2008, 14:16

Ja jeżdżę na SBS HS Sinter, heble super tylko przebiegi nie za duże, bo pierwszy komplet wytrzymał 7500km, a teraz mam zrobione 5000km na drugim i nie ma ich za wiele!!!! A jakie przebiegi u Was koledzy wytrzymują klocki??? Oczywistą sprawą jest , że wytrzymałośc klocków zależy od wielu czynników, ale napiszcie to zrobimy małe porównanie!!!!

 
Posty: 50
Rejestracja: 07 marca 2008, 16:54
Lokalizacja: rzeszów
Motocykl: honda cbr 954 rr
Rok produkcji: 0

Post » 07 lipca 2008, 22:13

spoko rudisz!!! w tym tygodniu pada deszcz. Wczoraj zrobilismy w twoich stronach. Po bieszczadach zrobilismy ok 400 km;) jak cos sie bedzie kroilo to dam znac. pozdr do zobaczenia

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 07 lipca 2008, 23:46

co do przebiegu klockow to chyba male porownanie juz predzej to mozna przebieg i styl jazdy ;) na torze pewnie z 10x krotnie szybciej leca niz na turystyce takze przebieg nie istotny;)
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 08 lipca 2008, 07:56

a ja na torze w Poznaniu bardzo malo używam hamulców. Nie kręce czasów na maks więc nie musze na prostych dawac ognia i potem heblowac, od tego mam silnik, cala zabawe mam w zakretach bez wielkiego hamowania

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:06
Lokalizacja: Gołdap
Pochwały: 1
Motocykl: Sc33 99r
Rok produkcji: 0

KODY KLOCKÓW DO SC33(98-99), SC44 929, SC50 954

Post » 05 lutego 2009, 22:10

Strasznie wkurzało mnie każdorazowe szukanie na stronie producentów rodzaju klocków do mego motocykla. Tak więc w ten zimowy wieczór pogrzebałem troszkę w necie i zrobiłem listę firm i klocków pasujących do sc33. Z tego co wiem to takie same klocki stosowane były w 929 i 954. Mam nadzieje że się komuś przyda chociażby do szybkiego porównania cen bądź też zakupu.

Nissin:
ST 2P245-przód
NS 2P244 -Tył


RS(czerwone) = sport, bardzo ostre i skuteczne ale lubią zjadać tarcze.
ST(złote) = sportowo-turystyczne, skuteczność na przyzwoitym poziomie,
lzejsze zycie tarcz.
NS (niebieskie) = małe, lekkie, słabe sprzęty lub na tył.


EBC:
FA265HH-przód
FA174 -Tył


FA......- Podstawowy typ klocków hamulcowych zbudowany na bazie Kevlaru firmy Dupont, calkowicie bezazbestowe i nietoksyczne. Pozwalaja ograniczyc zuzycie tarcz hamulcowych praktycznie do zera!
FA......HH-Przeznaczone do szybkich motocykli sportowych i sportowo-turystycznych. Material uzyty do produkcji tego typu klocków powoduje znaczna poprawe sily hamowania przy jednoczesnym zwiekszeniu ich trwalosci. Ponadto poprzez zastosowanie perforowanej powierzchni tylnej klocków, znacznie poprawiono odprowadzanie ciepla.

Lucas:
MCB 703 SV -przód
MCB 634 -Tył


SV - okładzina sintermetalowa,
SRQ - okładzina sintermetalowa z domieszką karbonu,
CRQ - klocki karbonowe stosowane na tory wyścigowe

Ferodo:
FDB2079ST-przód
FDB754P -Tył


P - seria Platinum - najlepsza do codziennego użytkowania. Łączy znakomitą siłę hamowania oraz dobrą wytrzymałość - całość za rozsądną cenę. Skuteczność hamowania jest równie dobra na suchej drodze, jak i na podczas deszczu.
ST- seria Sinterowa - Klocki z dodatkiem miedzi w materiale ciernym, pasujące zarówno do stalowych, jak i żeliwnych tarcz hamulcowych. Gwarantują lepszą siłę hamowania niż seria Platinum, choć okupione jest to trochę krótszą żywotnością.
CP- seria CP911 - do zastosowań wyścigowych. NIE mogą być stosowane na drogach publicznych.

SBS:
734 HS-przód
657 LS-tył


Street Excel - do współczesnych motocykli szosowych i sportowych, sinterowe (mocne). Na przód HS (high friction - wysoki współczynnik tarcia) oraz tył LS (low friction - niski współczynnik tarcia)
Street - szosowe. Do turystyki i codziennego użytku. Na przód HF i tył LF
Off-Road - do motocykli off-road
RS i Dual Carbon - do jazdy wyścigowej.

Carbone Lorraine:
2711 SBK5 lub A3+ -Przód
2296 RX -tył


SBK5 - sportowe przednie (na ulicę do mocnych motocykli)
A3+ - szosowe przednie
RX3 - szosowe tylne (do użycia w parze z SBK5 i A3+)
S4 - do lekkich motocykli
A także: ATV1 (quady), C44 (wyściowe przednie), MSC (maxi scooter), SC (scooter), SM3 (supermoto), X1 (off-road ciężki teren), X2 (off-road lekki teren), X43 (off-road wyściogwe)

Na życzenie Fabiq'a :)

Brembo:
07HO45 -Przód
07HO36 -Tył


Zwykłe(Niebieskie) - Carbon-Ceramic
Szosowe(Czerwone) Na przód SA i tył SP (Sinterowe)
Sportowe(srebrne)(tylko przód)-SC(Sinterowe) i RC-(Carbon-Ceramic)


Aha i jeszcze ważna uwaga klocki pasują tylko do sc33 ale z 98-99 niestety we wcześniejszym modelu 96-97 oraz 92-96(sc28) pasują tylko klocki na tył. Oznaczenia twardości dałem przykładowe każdy niech wybiera według uznania 8)
Ostatnio zmieniony 06 lutego 2009, 00:07 przez Waterblade, łącznie zmieniany 6 razy

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 05 lutego 2009, 23:09

super rozpiska, zabraklo jeszcze brembro, postaram sie dopisac ceny do tych klockow wiec bedziecie mieli orientacje co za ile
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 06 lutego 2009, 02:23

Fajna tabelka :), pozwolisz Waterblade, ze w wolnym czasie dodam ja do dzialu SC33 ? :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:06
Lokalizacja: Gołdap
Pochwały: 1
Motocykl: Sc33 99r
Rok produkcji: 0

Post » 06 lutego 2009, 09:59

Jasne! No problem! Właśnie o tym myślałem :twisted: dodaj też do sc44 i sc50 bo takie same klocki. I zaznacz że to tylko sc33 ale z 98-99 roku! Niestety we wcześniejszych były inne z przodu. Jak będę miał chwile to znajdę inne i podeślę ci ale juz na pw.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 06 lutego 2009, 20:42

ok takie informacje pewnie sie przydadza wielu osoba :) thx

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 14 maja 2009, 23:47

Witam wlasnie wstawilem sobie na tyl ferodo sinter zobaczymy jak sie sprawuja :027: , czy ktos smigalna Nefrrenach HH?

 
Posty: 45
Rejestracja: 11 maja 2009, 19:49
Lokalizacja: Łomża / W
Motocykl: Honda CBR 900RR Fireblade :
Rok produkcji: 1998

Post » 17 maja 2009, 21:21

A jakie polecacie na tył? Bo moje są (a właściwie to już ich nie ma :)) do wymiany? Żeby były wmiare rozsądne cenowo

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości