Zaczynam od wymian wszystkich płynów ustrojowych - w końcu moto ma już 3 lata i wypadałoby wymienić płyn chłodniczy oraz hamulcowy na RBF 660 no i jak co roku olej 300Vi filtr oleju K&N. Do tego zakładam cały i co naj ważniejsze lżejszy o 8kg i szerszy sportowy przelotowy układ wydechowy firmy LeoVince SBK , filtr powierza mam K&N więc tylko wyczyszczę, świec również nie wymieniam bo mam irydy Japońskie NGK, przewody hamulcowe w stalowym oplocie, zmieniam olej w lagach na 10, zmieniam przełożenie na -1 i +2, zakładam amortyzator skrętu HyperPro z 20 stopniową regulacją, klamki Titax -a regulowane oraz łamane, kierownica superbike aluminiowa niższa o 7cm, komplet Crasch pad -ów Womettech na ramę, w ośkę przednią, silnik. Przed sezonem jeszcze muszę zmienić oponki i chyba padnie na Pirelli Diablo Supercorsa SC1 bo moje są już zajechane na maxa po tym sezonie Torze Poznań.
Oto pierwsza tura modyfikacji..

Niebawem dalsza część
