Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

W długie zimowe wieczory gdy nuda doskwiera .......

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 14 października 2010, 21:56
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: Hornet 2007, VTR SP2 2003
Rok produkcji: 0

W długie zimowe wieczory gdy nuda doskwiera .......

Post » 18 listopada 2010, 21:52

Na długie zimowe wieczory mam zaplanowane doprowadzenie mojego moto (Honda CB 600F Hornet 2007r PC41) tak jak mają zawodnicy w Honda Hornet Cup.
Zaczynam od wymian wszystkich płynów ustrojowych - w końcu moto ma już 3 lata i wypadałoby wymienić płyn chłodniczy oraz hamulcowy na RBF 660 no i jak co roku olej 300Vi filtr oleju K&N. Do tego zakładam cały i co naj ważniejsze lżejszy o 8kg i szerszy sportowy przelotowy układ wydechowy firmy LeoVince SBK , filtr powierza mam K&N więc tylko wyczyszczę, świec również nie wymieniam bo mam irydy Japońskie NGK, przewody hamulcowe w stalowym oplocie, zmieniam olej w lagach na 10, zmieniam przełożenie na -1 i +2, zakładam amortyzator skrętu HyperPro z 20 stopniową regulacją, klamki Titax -a regulowane oraz łamane, kierownica superbike aluminiowa niższa o 7cm, komplet Crasch pad -ów Womettech na ramę, w ośkę przednią, silnik. Przed sezonem jeszcze muszę zmienić oponki i chyba padnie na Pirelli Diablo Supercorsa SC1 bo moje są już zajechane na maxa po tym sezonie Torze Poznań.

Oto pierwsza tura modyfikacji..

Obrazek

Niebawem dalsza część :)
Pozdrawiam.
Berto.
No.....BRAKE'S........

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 18 listopada 2010, 22:13

a ja na dlugie zimowe wieczory kupilem wsk i ja remontuje jak skoncze to sie pochwale :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 14 października 2010, 21:56
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: Hornet 2007, VTR SP2 2003
Rok produkcji: 0

Post » 18 listopada 2010, 22:22

crazyduck pisze:a ja na dlugie zimowe wieczory kupilem wsk i ja remontuje jak skoncze to sie pochwale :D


Świetnie :) :) Ja mam model M06 tak zwaną dwuramówkę jak by co to mogę pomóc .
Pozdrawiam.
Berto.
No.....BRAKE'S........

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 18 listopada 2010, 23:00

Dziekuje za zaoferowanie pomocy ;)

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 19 listopada 2010, 00:58

z tego co wiem to jeśli byś chciał startować w Hornet Cup to dostajesz sporą zniżkę na motocykl wstępnie przygotowany do wyścigów :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 19 listopada 2010, 02:41

Fajne graty i podejście do moto :D Ja też troszkę swój sprzęt mam plan dozbroić :p Pozdrawiam

PS - Najbardziej podoba mi się ten wydech i nowe przełożenie Horneta ;D

 
Posty: 97
Rejestracja: 22 stycznia 2010, 23:32
Lokalizacja: Konstanty
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 19 listopada 2010, 08:10

jak mawiają: zimowy czas tuningu czas ;) ja również mam troche planów ale jak zawsze wszystko zweryfikują pieniądze :|

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 19 listopada 2010, 11:22

Ja też w zimę robie -1/+2, wkładam też na próbę klocki SBS street racing i szukam dobrej skrzyni bo moja zapomniała o dwójce :-<

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 14 października 2010, 21:56
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: Hornet 2007, VTR SP2 2003
Rok produkcji: 0

Post » 19 listopada 2010, 18:03

motobandyta pisze:z tego co wiem to jeśli byś chciał startować w Hornet Cup to dostajesz sporą zniżkę na motocykl wstępnie przygotowany do wyścigów :P


Tak wiem :) Ale ja szukam VTR Sp2 , lub Fireblade SC59. A Horneta mam od nowości i jakoś nie zależy mi na sprzedaży , zostanie już u mnie na zawsze, więc trochę dodatków mu nie zaszkodzi :) .
Pozdrawiam.
Berto.
No.....BRAKE'S........

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 20 listopada 2010, 13:01

fajne plany :) ja na zimowe dni mam juz wyszykowana motorynke :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 14 października 2010, 21:56
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: Hornet 2007, VTR SP2 2003
Rok produkcji: 0

Post » 21 listopada 2010, 13:54

wczoraj zakończyłem pierwszą turę modyfikacji moto.

Obrazek

Mój Mistrzo Andrzej ,

Obrazek

Mechanik - Mateusza Korobacza

http://www.korobacz.pl/

Pierwszy poszedł wydech.
Obrazek

Olej silnikowy wraz z filtrem
Obrazek

Następnie płyn chłodniczy
Obrazek

Potem czas na nowy układ wydechowy
Obrazek

Obrazek

Czas na stalowy oplot razem z nowym płynem hamulcowym
Obrazek

Wymiana oleju w przednim zawieszeniu
Obrazek

Tylko czyszczenie K&N
Obrazek

Crasch Pad - y
Obrazek

Obrazek

Regulacja łańcucha
Obrazek

Zajęło to nam 12 godzin ciężkiej pracy.A wszystko to pod pięknym okiem drapieżnej GEJSZY
Obrazek

C.D.N.

[ Dodano: Nie Lis 21, 2010 5:24 pm ]
Śmigałem dziś bo pikna pogoda słoneczko, suchy asfalt, prawie bez wiatru. Leciałem na Pniewy i kawa w Mc' Donald, dalej w stronę Skwierzyny i zpowrotem przez Lutol A2 do domu. Warto było układ wydechowy mruczy niesamowicie a w przedziale 9 do 11 tyś obrotów urywa głowę, gdy zbijam biegi w dół strzela niesamowicie.

Owiewek nie zmieniam może pług jakiś zajebiaszczy zapodam ;D
Pozdrawiam.
Berto.
No.....BRAKE'S........


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości