Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 07:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pare pytań odnośnie Bladego 98' :)

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 17 lutego 2008, 19:40

czesc,apropo dynojetow w sc 33 to ile przejezdzacie na callym zbiorniku do przelaczenia na rezerwe?????
ja robie w miescie 96 mil czyli 155 km --troszke malo co??
oczywiscie gdzie sie da to cisne niemilosiernie (jazda pol na pol)
no to chwalic ,sie wirem w baku!!
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 13 kwietnia 2007, 20:12
Lokalizacja: Londyn
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 19 lutego 2008, 01:49

U mnie bardzo podobnie ok 100mil dolewam potem do pełna jakieś 15-16l

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 06 lipca 2008, 19:58

podłącze sie do tematu zeby nie zakladac nowego, jak jest oryginalnie z mocą fajera sc33? w serwisówce na stronce podają 126km, ale kumpel wyszukał ze to zalezy od wersji i europejskie mają ok 150km, czy mozliwa jest az taka roznica? chodzi mi o moc bez dodatkow, bez KN czy DJ.
pzdr.

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 06 lipca 2008, 20:13

Z tego co wiem to moc seryjna to 128KM w niektorych panstwach byly dlawione do bodajze 100KM?? :roll: ale nie mialy wiekszych mocy niz 128KM chyba ze sie myle to niech mnie ktos poprawi

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 07 lipca 2008, 08:04

ja posiadam takie same informacje. o mocy w okolicy 150KM to nie slyszalem....

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 07 lipca 2008, 14:22

ja znowu słyszałem o 125, 128 i 135 km - i w którą wersje wierzyć to nie wiadomo :?:

..chyba najlepiej tylko na hamownie sprawdzić ale i tak wszystko nie wyjdzie bo z czasem pare kucy z tego stada pewnie zdechło gdzieś zapewne :P

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 07 lipca 2008, 18:26

Moto będzie latało bez zakładania dyno na filtrze k&n i sportowej końcówce! Jeśli dyno, to nie trzeba wcale hamowni i w zasadzie ustawienia pre set producenta nie trzeba poprawiać ! Trzeba jedynie składy mieszanek dostroić najlepiej na swiecach gunson's colotrune. Jeśli się pojawią dziury w gazie to trzeba dysze większe o 0,05 do 0,10 i po problemie. Niestety w sc33 nie ma regulacji poziomu iglic, co skutecznie utrudnia życie. Robiłem sc33 z k&n i końcówką i latałona oryginalnej szafie gaźników bez zmiany dysz a jedynie składy mieszanek zostały skorygowane nieznacznie, co poprawiło pracę na dole, powodzenia :wink:
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 18 lipca 2008, 15:17

Pozwolę się podłączyć do tematu z moimi wątpliwościami.

Niedawno kupiłem bladego z Niemiec i mam pewien dylemat.
Minowicie z tłumaczeń dowodu rejestracyjnego, pole nr 5 " Oznaczenie klasy pojazdu i karoserii" jest napisane: "MOTOCYKL BEZ OGRANICZENIA MOCY"

jednak w dalszej części dowodu z tlumaczeń wyczytałem: " ... redukcja mocy przez zaślepki dławika ... "

Pytanie:
- jak sprawdzić, że jest on rzeczywiście zblokowany (dodam, że moto nie zarejstrowane - nie moge nigdzie się przejechać)
- jak odblokować bladego :?: - moc wpisana w dowodzie 72 kW (98 KM)

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 18 lipca 2008, 22:11

rommi pisze:jak sprawdzić, że jest on rzeczywiście zblokowany
hamownia to chyba oczywiste

rommi pisze:jak odblokować bladego
pod warunkiem ze jest zablokowany
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 21 lipca 2008, 14:54

na hamownie to pewnie podjade jak się troszkę pozbieram z $$$

dowiedziałem się, że podobno Niemiec specjalnie w dokumentach wpisał, że ma 98 KM, żeby płacic mniejsze ubezpieczenie :?
zobaczymy po hamowni

 
Posty: 7
Rejestracja: 29 lipca 2008, 10:24
Lokalizacja: wawa
Motocykl: 900rr
Rok produkcji: 0

Post » 29 lipca 2008, 10:48

podnieś bak, rokręć airboks, podnieś palcem przepustnice podciśnieniową, drugą reką dodaj gazu i zobaczysz czy są jakieś zwężki czy to tylko pic. Przy okazji obejrzysz filtr powietrza.

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości