Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

CBR 929 proszę o rade

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 17 listopada 2010, 17:23

mi tam sie 929 nie psuje :) ale niezgodze sie z Tobą z tym pasażerem.. trasa odemnie na krk (110km) i jazda taka jak przystaje na przelotowa z pasazerem czyli bardoz nie dawałem a koledze rece wysiadały. jak przyspiesza sie wiadomo pasazer leci do tylu a gdy sie hamuje ssuwa sie na Ciebie.. naprawde trzeba bardzo delikatnie przyspieszać i hamowac wiele wczesniej = jeździc bardzo plynnie. a wtedy pasażer/ka nie bedą narzekac :) no ale to chyba w kazdych sportach

Awatar użytkownika
 
Posty: 714
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 20:04
Lokalizacja: Lbn/W-wa/Ząbki
Pochwały: 8
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 18 stycznia 2011, 21:27

Może jeszcze nie za późno:)
ale ja polecam zerkać na lewy dekiel, nawet jak są crashe i dedykowane pod dany model... nie chronią, a raczej chronią tylko plastiki...
przekonałam się o tym sama... pierwsze co leci nawet przy małym ślizgu czy wywrocie - to dekiel alternatora a często i sam alternator...
A jak pęka dekiel zwykle pęka blok silnika... i potem albo spaw na moto bez wyjęcia silnika plus nowy dekiel (ok.350-400 zł) albo duuużo gorsza opcja - wyciąganie silnika, rozbieranie karteru, robienie płaszczyzny itp...
Dobrze sprawdź też czy nie wystaje gdzieś uszczelka spod dekla, często widać że jest świeża, i zobacz czy pod deklem nie ma spawu i oleju... zasłania owiewka więc ją sobie delikatnie odegnij jak będziesz oglądać.

Pewnie zaraz parę osób się odezwie, że baba nic nie wie itp... ale cóż.. pytałeś to piszę co wiem, a co zrobisz z tą wiedzą Twoja sprawa.

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 18 stycznia 2011, 23:02

po to zrobiłem to:

...ale słabe zainteresowanie :/

http://allegro.pl/honda-cbr-929-954-osl ... 78742.html


Obrazek

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 stycznia 2011, 23:10

Pająk jakbyś to sprzedawał po 15pln to nie wyrabiałbyś z producją ;)
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 18 stycznia 2011, 23:15

heh wiem wiem

...a zamówienia przychodziły-by SMS-em i wysyłka za pobraniem :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 19 stycznia 2011, 11:31

nie wiem ja mam jakeij zwykle crashpady i moto na nich miało na lewą strone przygode i zostały ze 3 ryski na dekielku podejrzewam ze gdyby nie crashpad dekla altka by nie bylo a blok do spawania... ;)

Blok zeby pospawac nie trzeba silnika wyjmowac.. ja mam pospawane w moto plaszczyzne zrobioną pilnikiem dokladnie i nawet sie lekko nie poci ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 714
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 20:04
Lokalizacja: Lbn/W-wa/Ząbki
Pochwały: 8
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 19 stycznia 2011, 20:53

sasza_19 pisze:nie wiem ja mam jakeij zwykle crashpady i moto na nich miało na lewą strone przygode i zostały ze 3 ryski na dekielku podejrzewam ze gdyby nie crashpad dekla altka by nie bylo a blok do spawania... ;)

Blok zeby pospawac nie trzeba silnika wyjmowac.. ja mam pospawane w moto plaszczyzne zrobioną pilnikiem dokladnie i nawet sie lekko nie poci ;)


no pewnie zależy od crashy, albo od upadku :)
w jednej wywrocie też mi się tylko porysował, a w drugiej... no cóż... porażka :P

[ Dodano: Sro Sty 19, 2011 7:54 pm ]
misiopajur pisze:po to zrobiłem to:

...ale słabe zainteresowanie :/

http://allegro.pl/honda-cbr-929-954-osl ... 78742.html


Obrazek


Jak zakupię 1000rr i wszystko pójdzie zgodnie z planem - zgłoszę się z negocjacjami odnośnie takiej części ;P

Awatar użytkownika
 
Posty: 315
Rejestracja: 10 marca 2009, 20:10
Lokalizacja: Mogielnic
Motocykl: Honda CBR 954 RR, Silver Wing, CR250R
Rok produkcji: 2002

Post » 19 stycznia 2011, 22:01

misiopajur pisze:po to zrobiłem to:

...ale słabe zainteresowanie :/

http://allegro.pl/honda-cbr-929-954-osl ... 78742.html


Obrazek


Czy dajesz zniżkę dla forumowiczów??

 
Posty: 69
Rejestracja: 18 grudnia 2008, 21:31
Lokalizacja: częstocho
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 900 (929)
Rok produkcji: 2001

Post » 23 stycznia 2011, 23:11

zajebiste te nakladki, ze tez musze nowa tylna opone kupic, ale wczesniej czy pozniej zglosze sie po nie. w porównaniu z innymi to cena nie jest wygórowana http://shop.ebay.de/carbonadi/m.html?_n ... rom=&_ipg= no i do tego koszt przesylki pewnie kolo 10-20 euro. to ja już wole od swojego kupowac :D
coco jumbo i do przodu

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 24 stycznia 2011, 00:01

fesk pisze:sc 28 33 44 50 57a 57b 59 to nie moto dla mięczaków :D


uważam , że tak nie jest, niektórzy kupują to na pierwsze moto i jakoś dają rade
Spróbuj na crossie/ENDURO przejchac 2 km po lesie 50 km/h zobaczymy czy nie zmiękniesz :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 24 stycznia 2011, 12:36

no ja mam takie zwykłe crashe tylko dosyc dlugie ;)

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości