Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

honda cbr 900 rr sc33 czy to dobry motor na drugą maszynę

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 234
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:51
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 0

Post » 24 stycznia 2011, 22:22

olsen pisze: Ja akurat przesiadłem się z Kawy GPZ 500 (też polecam).


Odnośnie kawy,to już nie pierwsza pozytywna opinia z jaką się spotkałem odnośnie odpowiedniego 1 poważnego sprzętu ;) Bardzo dużo dobrego słyszałem o tym modelu może warto to przemyśleć ?

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Post » 25 stycznia 2011, 08:11

Wsumie macie racje bo te ponat 100 KM w f4 to też jest duza moc:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 660
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Re: honda cbr 900 rr sc33 czy to dobry motor na drugą maszyn

Post » 25 stycznia 2011, 10:57

Gregory pisze:Witam panowie mam oto takie pytanie czy honda cbr 900 rr sc33 to dobry pomysł na drgi motor bo aktualnie jezdze hondą nsr 125 i się obawaiam trochę czy sobie poradzę na takim motorze czy lepiej narazie jakieś 600?? Z góry dziękuje za odpowiedzi i prosze o wyrozumiałość bo jestem tu nowy na forum:)


Moja propozycja 600, a to dlatego, że z maszynami się trzeba obyć...poznałem już dużo śmiałków i niektórzy nie wyszli cało z tego...więc kupuj 600, a potem zobaczysz czas pokaże :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 131
Rejestracja: 19 września 2010, 13:49
Pochwały: 1
Motocykl: było SC57B obecnie brak
Rok produkcji: 2006

Post » 25 stycznia 2011, 11:50

Witam ja od dziecka śmigałem motorynka komarkiem Aprilka rs50 obecnie wsk 175 i mam zamiar w tym roku kopić prawdziwy motor (SC57) i uważam ze dla mnie 600stka to za mało po tym jak polatałem 600tkami kolegów, wiec myślę ze jak ktoś umie jeździć i ma głowę na karku to ogarnie większe sprzęty ;) Pozdrawiam

http://www.youtube.com/watch?v=CjZq90JcYpg :D

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Post » 25 stycznia 2011, 14:17

Ja mam jeszcze jedno takie pytanie do was może jeżdził ktoś z was hondą cbr 600 f4 i mogł by mi coś o tym motorze powiedziec co i jak sie sprawuje ta honda bo słyszałem opinie że jak f4 to tylko tą wersje na wtrysku ''f4i'' ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 124
Rejestracja: 08 marca 2009, 22:46
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Rok produkcji: 2009

Post » 25 stycznia 2011, 15:05

lepiej f4i dokladasz 2 kola i masz fajna maszyne polecam wersje sport, znam 3 koleś i każdy mowi że głośno chodzi sprzegło ( chyba chodzi o kosz sprzegłowy ale nie jestem pewien,mówia ,że ten typ tak ma) każdy z nich ma moto do czego innego : jeden caly czas lata na gumie i katuje do bólu , drugi lata w długie trasy (cala europa w tydzien ),a trzeci katuje na torze... f4 a f4i maja prawie ta samą rame i chyba taki sam silnik tylko że f4i ma wtrysk ,wiem że za 11 koła można upolować f4i a za 8 f4 ,więc zależy ile mazsz kasy , a jeszcze jedno sc33 idzie równo z f4i ,chłopaki nie zostawali w tyle :D

[ Dodano: Wto Sty 25, 2011 2:11 pm ]
gumis_rs50 pisze:Witam ja od dziecka śmigałem motorynka komarkiem Aprilka rs50 obecnie wsk 175 i mam zamiar w tym roku kopić prawdziwy motor (SC57) i uważam ze dla mnie 600stka to za mało po tym jak polatałem 600tkami kolegów, wiec myślę ze jak ktoś umie jeździć i ma głowę na karku to ogarnie większe sprzęty ;) Pozdrawiam

http://www.youtube.com/watch?v=CjZq90JcYpg :D

no to na bogato z wsk na 1000 , dla mnie był duży skok z sc33 na sc57 , ale życze powodzenia

 
Posty: 321
Rejestracja: 10 lipca 2010, 15:45
Lokalizacja: Połaniec
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Rok produkcji: 2000

Post » 25 stycznia 2011, 15:24

Kuba'125 pisze: .600 to chyba najlepsze rozwiązanie F4 piękna maszyna( moim zdaniem najlepsza 600-tka ) .Co



Co do tego to nie wiem czy taka najlepsza 600tka :P


Ja byłem w prawie takiej samej sytuacji, po NSR kupiłem F3 i super się jeździło, bez awaryjna itp :) Kup jakaś 600 i polataj sezon albo dwa, jak chcesz jakaś bardziej sportową 600 to szukaj Gixxera K1 a nie F4 no chyba że F4i albo F4iSport ;)


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 124
Rejestracja: 08 marca 2009, 22:46
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Rok produkcji: 2009

Post » 25 stycznia 2011, 16:05

k1 nie polecam moze i ma wiecej koników , ale jest delikatniejsza , chodzi mi o silnik . ale i tez o rame, ktora w razie upadku łatwo sie wgniata f4i nie ma takich problemów

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 25 stycznia 2011, 18:14

bardzo ciekawy temat :) moim zdaniem to trzeba dopasować motor do wzrostu :P ciężkość do siły żeby 200kg sprzęt nie przewracał kolegi na parkingach. a jeżeli chodzi tu o moc czy pojemność to chyba każdy wie że niektóre 600 potrafią być mocniejsze i zrywniejsze od starszych 900. ja pomijając coś w stylu WSK to na pierwszy motor kupiłem sc33 98r. i naprawdę nie żałuję, tak że życzę powodzenia w polowaniu na dobry motocykl :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

Post » 25 stycznia 2011, 18:33

Heheh ja to nwet nie gadam :) miałem nsr 125 potem shadow 125(zrobilem prawko na a1) po tym nie mialem nic posmigalem troche Harleyem ojca i kupilem wymarzoną 929 :) to jakby nie patrzec troche duzy skok :) Hmmmm polecam CBR 600 f3 :)
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 25 stycznia 2011, 19:07

kup 600tke zebys sie gdzies nie rozdupczył .. chociaz i 600tką mozna ale zawsze bezpieczniejsza i łatwiejsza do opanowania.. ;)

[ Dodano: Wto Sty 25, 2011 6:09 pm ]
a co do 600tek to ja również polecam dołozyć i kupic f4i ewentualnie f3 w ladnym malowaniu :P f4 zwykle jakois mi nie podchodza wizualnie

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 stycznia 2011, 19:13

Ja po RS 125 Kupiłem SC44 I bez problemu ogarnołem:) Przelatałem w sezonie koło 7-8tys km i nie narzekam :) mam 17lat;PP

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości