Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nie działa obrotek

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Nie działa obrotek

Post » 25 grudnia 2010, 13:01

Koledzy jestem nowy w czwartek nabylem hanie 929 2000r stan igla ale obrotek nie dziala wlasciciel mowil ze chodzil ale umyl go nie dawno mozliwe ze gdzies jest wilgoc??

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 grudnia 2010, 13:07

Jeśli sygnał dociera do zegarów to wiadomo, że zegar...jeśli nie to albo wiring pomiędzy modułem a zegarem albo sam moduł (rzecz wątpliwa) Często przyczyną szwanku budzika są łącza pod prawym wypełnieniem
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 25 grudnia 2010, 13:09

jesli myl go np karcherem albo woda pod duzym cisnieniem to bardzo mozliwe ze cisnienie ody wysunelo koncowki przewodow.Posprawdzaj czy wszytskie kostki sa powpinane.Sprawdz te pod przednia szybka.Odkrec przednia szybke bedziesz mial dobry dostep

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 25 grudnia 2010, 13:11

on stal w blaszaku teraz i byl caly zroszony moze gdzies za wilgocone jest teraz ma juz cieplo hehe w tym tyg cos musze oblukac czemu to sie tak dzieje

[ Dodano: Sob Gru 25, 2010 7:44 pm ]
koledzy a gdzie w sc44 mozna znalezc bezpieczniki oprocz tych kolo aku bo ponoc sa gdzies z przodu

 
Posty: 155
Rejestracja: 16 maja 2009, 22:14
Lokalizacja: PL
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

Post » 25 grudnia 2010, 21:14

woda czyni cuda , a woda pod ciśnieniem na moto
problemy ,owszem można umyć ,ale w własnego
doświadczenia wiem,że można nie odpalić moto
po myciu bo tak miałem,puźniej zapaliło sie
ciśnienie oleju,ni to z tego ni z owego, dobrze
że sie więcej nie CENZURA,bo by mnie to mycie
wiele kosztowało,pozdro :)

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 25 stycznia 2011, 19:46

i lipa sygnal do obrotka dochodzi a licznik byly rozbiranie lub ktos probowal bo widac ze ktos plastiki probwal podwazyc srubokretem..

co moze byc uwalone i pytanie czy przy zmianie predkosci z mil na km przelicza tez przebieg

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 26 stycznia 2011, 10:55

Widać kolejny zaufany sprzedawca który mówił prawdę przy sprzedaży.. :mrgreen:
Jak zmienisz prędkość z mil na km to przebieg też się zmieni.Tylko w paru f4i spotkałem się że prędkość w milach a przebieg w km ale też to idzie zrobić ;)

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 26 stycznia 2011, 16:48

to jak to zrobic a moto kupilem od chlpaczka co mail 2 cbr'y widac po napinaczu i po oglnym stanie ze przebieg nie odbiega od wskazan budzika a jak zmienic to zeby przeliczylo mile na km'y i wogole co moze byc nie halo z obrotkiem

koedzy sprawdzielm na 2 innych zegarach tez nie dziala obrotomierz

i sygnal nie dolatuje bo sobie kable pomylielm co to sie podzialo

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 stycznia 2011, 18:12

Pisalem wyzej sprawdz polaczenia wtyczek pod prawym wypelnieniem. Jesli tu nie ma napiecia to sprawdz przy module. Jesli z modulu nie wylatuje to juz sprawa jasna. Schemat wydrukuj, multimetr w garsc i lecisz
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 26 stycznia 2011, 18:35

a taki modul to droga sprawa

[ Dodano: Sro Sty 26, 2011 6:39 pm ]
cziken929, miał racje poruszalem kablami z modulu i moto zgaslo ktos juz szukal przyczyny nie dzialania obrotka


ile taki modul kosztuje i pytanie czy jego z kluczami trzeba wymieniac

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 stycznia 2011, 20:27

Najpierw sprawdź wszystkie piny w module i głównych kostkach modułu
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 26 stycznia 2011, 23:03

ok bo dzi jak ruszylem jedna kostka to moto zgaslo moze cos nie trybi

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości