Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

F4i nie pali - brak napięcia na pompie paliwa

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 24
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 10:25
Lokalizacja: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003
Samochód: dość szybki

F4i nie pali - brak napięcia na pompie paliwa

Post » 07 lutego 2011, 16:32

witam!!! mam problem z odpaleniem F4i, która miała wypadek :/ Sprawdziłem napięcie na kostce do pompy paliwa i niestety go nie ma... i tu pojawia się pytanie:
czy jest w F4i przekaźnik pompy paliwa? bo jeśli jest to rozumiem że może być jego wina.
i drugie pytanie - co jeszcze może być przyczyną braku napięcia na pompie paliwa?

Awatar użytkownika
 
Posty: 266
Rejestracja: 24 września 2009, 14:20
Lokalizacja: Oława,Wro
Pochwały: 2
Motocykl: Honda CBR 1000 RR orange
Rok produkcji: 2010

Post » 07 lutego 2011, 16:59

sprawdz główny biezpiecznik czy niejest spalony albo przerwany ;)

 
Posty: 24
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 10:25
Lokalizacja: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 07 lutego 2011, 20:05

bezpieczniki są ok. sprawdzałem dokładnie

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 26 października 2010, 13:39
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Rok produkcji: 1999

Post » 08 lutego 2011, 16:43

Jeśli jest w tym moto czujnik przechyłu to mógł odciąć pompę przy crashu, bo zazwyczaj odcinają pompę lub zapłon. ;)

 
Posty: 24
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 10:25
Lokalizacja: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 10 lutego 2011, 12:31

jest czujnik przechyłu ale jest on sprawny - gdy ustawiam go strzałką w dół to na wyświetlaczu nie zapala się FI. Gdy go ustawiam tak jak powinien być czyli strzałką w górę to świeci kontrolka FI więc działa.

znalazłem i sprawdziłem dzisiaj przekaźnik od pompy paliwa - no i przy podaniu bezpośrednio masy na jeden z kabli na przekaźnik pompka działa.

Orientuje się ktoś jakie sygnały mają wchodzić/wychodzić do takiego przekaźnika?

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 26 października 2010, 13:39
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Rok produkcji: 1999

Post » 10 lutego 2011, 23:38

Obawiam się, że przy moto wtryskowym będzie z kompa szło zasilanie przekaźnika pompy, ponieważ na przykładzie 636 to po przekręcaniu komp zasila pompę na parę sekund, a przy wykryciu obrotów wału zasila nieustannie. Osobiście szukałbym pomiędzy zasilaniem cewki przekaźnika pompy, a sterownikiem, sprawdź co zasila + cewki przekaźnika, dokąd prowadzi przewód. :)

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 11 lutego 2011, 10:18

Ecu steruje napięciem na przekaznik pompy paliwa.Sprawdz czy jest iskra.

 
Posty: 24
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 10:25
Lokalizacja: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 12 lutego 2011, 00:26

spróbuje sprawdzić, ale nie mam klucza żeby odkręcić świece - muszę gdzieś zapożyczyć

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 12 lutego 2011, 01:09

Nie odkręcaj świecy tylko zdejmij fajkę i weż drugą sprawną świecę jeśli posiadasz :jupi:

 
Posty: 24
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 10:25
Lokalizacja: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 12 lutego 2011, 12:43

no właśnie nie mam żadnej świecy bo bym tak zrobił


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości