witam!!! mam problem z odpaleniem F4i, która miała wypadek Sprawdziłem napięcie na kostce do pompy paliwa i niestety go nie ma... i tu pojawia się pytanie:
czy jest w F4i przekaźnik pompy paliwa? bo jeśli jest to rozumiem że może być jego wina.
i drugie pytanie - co jeszcze może być przyczyną braku napięcia na pompie paliwa?
jest czujnik przechyłu ale jest on sprawny - gdy ustawiam go strzałką w dół to na wyświetlaczu nie zapala się FI. Gdy go ustawiam tak jak powinien być czyli strzałką w górę to świeci kontrolka FI więc działa.
znalazłem i sprawdziłem dzisiaj przekaźnik od pompy paliwa - no i przy podaniu bezpośrednio masy na jeden z kabli na przekaźnik pompka działa.
Orientuje się ktoś jakie sygnały mają wchodzić/wychodzić do takiego przekaźnika?
Obawiam się, że przy moto wtryskowym będzie z kompa szło zasilanie przekaźnika pompy, ponieważ na przykładzie 636 to po przekręcaniu komp zasila pompę na parę sekund, a przy wykryciu obrotów wału zasila nieustannie. Osobiście szukałbym pomiędzy zasilaniem cewki przekaźnika pompy, a sterownikiem, sprawdź co zasila + cewki przekaźnika, dokąd prowadzi przewód.