Witam
Temat widze troche odkopany ale dolacze sie do niego.
Kupilem 2 tyg temu sc57 2007. 18tys przebiegu.
Kultura pracy jest dokladna jak tutaj opisujecie.
Miedzy 3-5 tys obrotow jesli sie odkreci gaz mocno to slychac zawory.
Ten silniczek dopiero zaczyna "ciagnac" od 4-5 tys. Ponizej sie meczy bo pracuje mocno ponizej momentu obrotowego .To tak jakby jechac samochodem na 4tym biegu przy 1,5tys obrotow i predkoci 45km/h i dociskac gazu.
http://www.sportrider.com/dyno/146_spor ... oto_96.htm
Silnik gdy juz lapie obroty potrzebne do normalnej pracy to zachowuje sie bardzo cicho. Gdyby bylo cos nie tak z silnikiem i zaworami to bylby spadek mocy. Ja jedze zawsze tak zeby nie schodzic ponizej 4tys obrotow bo ten silnik poprostu jest wysoko obrotowy.
Wiem ze to trudne do wykonia jezdzac po miescie (jedziemy na 2gim max 3ciumbiegu ) ale coz jak chcieliscie miec te 150 koni to macie

.
Serisowka mowi ze napinacz lub regulacja zaworow. Mi sie nie chce zmieniac napinacza bo to 390 zl a widzialem nieorginalne na ebay za 49$ z mozliwoscia regulacji manualnej.
Zmienie po wyplacie olej i powiem czy cos sie zmienilo.........ale oczywiscie watpie bo ten typ tak ma .
pozdwiam Szymon
[ Dodano: Wto Maj 03, 2011 5:30 pm ]update.
Wyeliminowalem moje "dzwonienie". Dzwonily u mnie koncowki kierownicy. Sa jakies nieorginalne lub wyrobione . Mimo dokrecenia maja taki minimalny luzik.
Zdjelem je na chwile i motocykle przestal dzwonic gdy sie dodawalol gazu od 3 do 5 tys obrotow.
pozdrawiam Szymon.
[ Dodano: Czw Maj 05, 2011 10:13 pm ]http://www.youtube.com/watch?v=TmVX5eG6 ... re=related
nie dawalo mi to spokoju , chodzi oto co sie dzieje miedzy 0:17 a 0:18 . taki lekkie dzwonienie miedzy 3-4tys potem cichnie.
Widac ten typ tak ma bo koles ma zaledwie 6tys mil przebiegu