Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jaki akumulator do SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 14
Rejestracja: 13 czerwca 2009, 10:35
Lokalizacja: Lubliniec
Motocykl: Honda CBR
Rok produkcji: 1999

Jaki akumulator do SC33

Post » 03 marca 2011, 12:13

Witam chciałbym wymienić w swojej CBR-ce z rocznika 98 aku ale nie wiem na jaki się zdecydować. Czy kupić żelowy czy może z elektrolitem i jakiej firmy przede wszystkim, żeby na nim pośmigać ze 3 sezony. Prosze o pomoc, z góry dziekuje za odpowiedzi :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 220
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 03 marca 2011, 12:55

Polecam z tanich Landpord, smigam juz 2 sezony i jest OK, wydatek kolo 100-120zl

Z droższych i pewniejszych to VARTA, aku wart swojej ceny 200-230zl

Yausa to orginal ale nie warto przeplacac.

Nie pomacam M-line, beznadziejny szrot.

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 03 marca 2011, 13:19

Ceny Yuasy ostatnio troche spadły i teraz mozna je kupic za około 160 pln, wiec według mnie dosc przystępnie, przy dobrej pielegnacji 5 sezonów powinien wytrzymać.

http://allegro.pl/akumulator-yuasa-ytx9 ... 05239.html

Ja mam taki w mojej Hance od dwoch sezonów i jest idealnie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 03 marca 2011, 17:41

Fabrycznie siedzi tam Yuasa : YTX9-BS , http://store.yuasabatteries.com/product ... 9BS/1717.0

oczywiscie nie jest to akumulator żelowy

mozesz bez problemu zastosowac Vartę, 4 Ride lub Exide
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 05 marca 2011, 10:01

Ja mam Exida jeździ w moim fajerze z tego co się dowiedziałem już 3 sezony ,a ten będzie 4 i daje rade.

Awatar użytkownika
 
Posty: 45
Rejestracja: 03 stycznia 2011, 23:08
Lokalizacja: Poręba
Pochwały: 1
Motocykl: CBR SC59 '10 Torowa:)
Rok produkcji: 0

Post » 12 marca 2011, 21:14

Polecam Yuase tylko są dwie wersje 120A i 135A za 150 zł kupisz tą mocniejsza i będziesz miał super akumulator . Ja jak kupiłem M-line to po pół sezonu poszedł do kosza ...

 
Posty: 22
Rejestracja: 14 marca 2011, 21:55
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Rok produkcji: 1996

Post » 16 marca 2011, 22:31

ja kupilem unita
spiewam tancze zrywam pomarancze

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 25 maja 2011, 08:37

Panowie pytanie jest. Do mojego fajera dedykowany jest aku z 8Ah.. Czy włożenie aku z 9Ah może mieć jakieś przykre skutki? Czy nie będzie żadnego problemu?

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 26 października 2010, 13:39
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Rok produkcji: 1999

Post » 25 maja 2011, 10:49

trauma pisze:Panowie pytanie jest. Do mojego fajera dedykowany jest aku z 8Ah.. Czy włożenie aku z 9Ah może mieć jakieś przykre skutki? Czy nie będzie żadnego problemu?

Nic nie ulegnie zmianie, popatrz tylko na polaryzację (stronę plusa) oraz prąd rozruchowy ewentualnie, może być większy. ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 25 maja 2011, 12:19

Ok dzięki za info. :) . A jeszcze mam dylemat... Żelowy czy kwasowy? Jest jakaś różnica w działaniu?

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 25 maja 2011, 22:04

ja bym nie kombinowal i dal taki jak producent poleca,
mam wlasnie YUASA i jest ok

[ Dodano: Sro Maj 25, 2011 10:17 pm ]
trauma pisze:Ok dzięki za info. :) . A jeszcze mam dylemat... Żelowy czy kwasowy? Jest jakaś różnica w działaniu?

jezeli masz zamiar pojezdzic "jeszcze swoim fajerem " to mozna zainwestowac w zelowy, roznicy w dzialaniu niema ale jest zywotniejszy/trwalszy i powinien wystarczyc na wiecej szonow,

no i musisz niec prostownik/ladowarke do zelowych bo zwyklym prostownikiemm nie mozesz ladowac akumulatorow zelowych

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 25 maja 2011, 22:33

Dzięki jeszcze raz za podpowiedzi.. Wybór padł na kwasówkę taką jak dedykuje producent...
Czemu nie żel? Trochę się dowiadywałem i wychodzi na to ,ze zelowy jest mniej odporny na ewentualne skoki napięcia i łatwo go uszkodzić. A jak wiadomo w CBR regler lubi płatać figle dlatego szkoda byłoby uszkodzic aku przy okazji.. A fajerką będę jeździł max ten sezon i może następny więc też nie ma co przepłacać.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości