Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 16:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mam problem z ładowaniem.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 15
Rejestracja: 13 lutego 2011, 17:00
Lokalizacja: Włocławek
Motocykl: Honda sc 28
Rok produkcji: 1995

Mam problem z ładowaniem.

Post » 24 marca 2011, 14:37

Witam. Mam problem chyba z ładowaniem, bez świateł ładuje normalnie ale jak jezdze na światłach to po przejechaniu jakoieś 100 kilomertrów nie moge odpalić moto... na popych odpala i jezdzi bez problemu. Może ktoś wie od czego sie tak dzieeje? moze regulator napiecia?

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 24 marca 2011, 16:01

U mnie było dokładnie to samo.Wymieniłem regulator ale przedtem sprawdziłem również altek.Poszukaj na forum-wszystko jest. ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 24 marca 2011, 16:54

Przejrzyj jeszcze instalację, bo może masz gdzieś zwarcie albo przetarte kable i po włączeniu świateł wyładowuje akumulator. Sprawdź też miernikiem wszystkie fazy od alternatora.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 24 marca 2011, 17:19

tak jak koledzy pisza a moze jakis artysta grzebal przy instalacji moze po przerabial swiatla itp szukac i przegladac instalacje i porobic po miary .
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 15
Rejestracja: 13 lutego 2011, 17:00
Lokalizacja: Włocławek
Motocykl: Honda sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 24 marca 2011, 17:48

Ostatnio sprawdzałem miernikiem to na wol obr miał 12,85v a przy 2,5 obr miał 14,04v. Ile powinno być przy zapalonych światłach? ktoś grzebał przy kierunkach i światłach są po przerabiane.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 24 marca 2011, 18:00

na moje masz cos CENZURA........ przy kablach elektryce mozesz cos sfajczyc tak :mrgreen: ja na ten temat sie nie wypowiadam. Poczekaj na kolegow wypowiedza sie i pomoga bo znaja sie na tym
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 24 marca 2011, 20:30

Napięcie ładowania musi wynosić od 13,5 do 15,5V przy 5000 obrotów. Równie dobrze możesz też mieć już mocno wykończony akumulator. Napięcie akumulatora nie powinno być mniejsze niż 12,3V. W pełni naładowany powinnien mieć 13-13,2 V.

Podaj jakie napięcia masz na alternatorze i jakie na akumulatorze przy tych obrotach. Pomiary przy włączonych światłach i klimatyzacji ^^

 
Posty: 15
Rejestracja: 13 lutego 2011, 17:00
Lokalizacja: Włocławek
Motocykl: Honda sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 29 marca 2011, 13:12

Oddałem moto do serwisu na przegląd wiosenny.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 30 marca 2011, 23:36

iiii?

 
Posty: 15
Rejestracja: 13 lutego 2011, 17:00
Lokalizacja: Włocławek
Motocykl: Honda sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 31 marca 2011, 14:18

Regulator napięcia do wymiany juz wymieniłem... Dzięki za pomoc...


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości