Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 13:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Eliminator opóźnienia zapłonu (TRE)

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Eliminator opóźnienia zapłonu (TRE)

Post » 11 kwietnia 2011, 17:43

Słyszał ktoś może o takim bajerze do 929 jak eliminator opóźnienia zapłonu? Działa to na takiej zasadzie że cały czas wysyła sygnał do modułu sterowania zapłonem że motocykl ma załączony 5 bieg co powoduje zmianę mapy i zwiększeniem mocy. Znalazłem takie cudo do motocykli Suzuki i Kawasaki a niestety do 929 nie mogę :/
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 kwietnia 2011, 18:06

i nie znajdziesz... wymienione przez Ciebie motocykle mają czujnik włączonego biegu, 929 takiego nie ma więc i takiego pierona oszukującego ECU nie da się zamontować - tak przynajmniej mi się wydaje :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:53
Lokalizacja: starogard
Pochwały: 2
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 11 kwietnia 2011, 18:14

Opóżnienie zapłonu na pierwszych trzech biegach nie ma miejsca w Hondzie więc idea TRE się tutaj nie sprawdzi. Sterowniki Ecu też są tutaj bardzo oporne i jak na tą chwilę nawet hackować się ich nie da.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 11 kwietnia 2011, 20:12

Na szczęście w my nie potrzebujemy tego szajsu :mrgreen: ewentualnie można zainwestować w speedo healer. Jak mieszać w ustawieniach to tylko PCIII, PCV lub Bazzaz :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 12 kwietnia 2011, 15:29

z tego co widziałem na schemacie to jest takie urządzenie które wysyła sygnał do modułu jaki jest załączony bieg... Do 1000rr znalazłem taki eliminator na ebay.com. Mam już PCIII zestrojony na hamowni, filtr, wydech... ale chcę coś jeszcze z niej wydusić jeśli jest taka możliwość, bo wiadomo więcej mocy większa zabawa ;)
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 12 kwietnia 2011, 16:18

blady46 pisze:z tego co widziałem na schemacie to jest takie urządzenie które wysyła sygnał do modułu jaki jest załączony bieg... Do 1000rr znalazłem taki eliminator na ebay.com. Mam już PCIII zestrojony na hamowni, filtr, wydech... ale chcę coś jeszcze z niej wydusić jeśli jest taka możliwość, bo wiadomo więcej mocy większa zabawa ;)
jezeli brak mocy proponuje zmienic moto na mocniejsze a tre tylko suzuki lub kawasaki

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 12 kwietnia 2011, 16:43

Polecam zmianę zębatek P-1/T+2 i krótki rollgaz. Nie poznasz moto :one:


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość