Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:55

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Regulator Alternator Ładowanie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 17
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:41
Lokalizacja: Knurów
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Regulator Alternator Ładowanie

Post » 28 sierpnia 2009, 16:56

Hej koledzy mam duzy problem spalil mi sie 2 Alternator i to w bardzo krutkim okresie czasu i nie wiem gdzie lezy przyczyna ;/ moze ktos mial cos podobnego i mi pomoze usunac ta usterke ??? Bo ja jzu sam nie wiem gdzie szukac czy moze byc przyczyna tego Regulator ??? bo zastanawiam sie nad kupnem nowego zeby znowu nie spalic nastepnego alternatora ;/ sprawdzalem ladowanie zanim sie spalil i bylo ok tak jakby regulator byl dobry ale powiedziano mi ze on moze czsami miec jakies przeblyski zlego ladowania i w momencie gdy mierzylaem bylo ok ??? a za jakis czas sobei zle ladowal i spalil alternator czy to mozliwe ???
Kostek

 
Posty: 28
Rejestracja: 09 lipca 2008, 20:34
Lokalizacja: Dąbrowa G
Motocykl: cbr 1000 rr
Rok produkcji: 0

ladowanie

Post » 28 sierpnia 2009, 22:56

witam regulator nie spali ci alternatora masz gdzies zwarcie w instalacji albo na diodach alternatora dlatego alternator klekl

 
Posty: 17
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:41
Lokalizacja: Knurów
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 29 sierpnia 2009, 11:34

Hm to w jaki spasob mam znalec to zwarcie w instalacji i co to robi ??? jezeli podepne moto pod kompa wykaze czy tez nic z tego ???? i czy jezeli te diody to robia to jak przewine alternator to powinno byc ok czy trzeba calkiem nowy kupic ??? bo mialem juz raz przewijany i spalil sie po niecalych 2tys km ;/ dlatego boje sie ze jak wloze znowu nastepny to za miesiac bedzie spalony ;(

[ Dodano: Nie Sie 30, 2009 12:53 pm ]
Koledzy jest ktos kto moze mi pomuc bo w poniedzialek bede mial alternator a nie chce nastepnego spalic tylko cieszyc sie z jazdy ;/
Kostek

 
Posty: 83
Rejestracja: 03 maja 2009, 23:33
Lokalizacja: ireland
Motocykl: blade rr7, erlan -bez komentarza
Rok produkcji: 2006

Post » 31 sierpnia 2009, 19:56

podjedz do jakiegos elektromechanika (najlepiej kolegi, bo w warsztacie to zedra z ciebie) jak ktos sie zna na zeczy to dlugo mu nie zajmie znalezienie ewentualnego zwarcia. na forum chyba bedzie ciezko wytlumaczyc gdzie szukac - bo nie ma to jak samemu lapki w to wsadzic :)

 
Posty: 17
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:41
Lokalizacja: Knurów
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 31 sierpnia 2009, 23:30

dzieki za pomoc ale wszyscy mi mowia ze to bedzie regulator i ze on pali alternatory wiec zamowilem juz nowy i zobaczymy co bedzie sie dalej dzialo mam nadzieje ze to juz wszystko zalatwi ;/

[ Dodano: Wto Wrz 29, 2009 11:45 am ]
koledzy potrzebuje pomocy mam wymieniony regulator na nowy instalacja tez byla sprawdzona czy nie ma jakis spadkow napiec ale dalej mi pali alternatory ;( to juz 3 alternator i nie wiem co jest moe mi ktos pomuc ????? dodam ze alternator caly cas mam ten sam tylko go przewijam cy jest mozliwe ze stojan jest walniety i dlatego jak przewine to znowu go pali ???
Kostek

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 25 marca 2010, 20:26

Mnie też dopadł brak ładowania. Na kostce alternatora 3pin tylko na jednym żółtym kablu jest 30V. Akumulator ma 12.4V przy 5000rpm i długich światłach 11.9V, więc nie wiem jak z regulatorem. Po zdemontowaniu alternatora widoczne zwęglenie na jednym obwodzie. Jak na razie daję do przewinięcia. Może ktoś wie jak sprawdzić sam regulator ?
:/

 
Posty: 7
Rejestracja: 27 września 2010, 22:21
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 12 kwietnia 2011, 09:59

blazej33 pisze:Mnie też dopadł brak ładowania. Na kostce alternatora 3pin tylko na jednym żółtym kablu jest 30V. Akumulator ma 12.4V przy 5000rpm i długich światłach 11.9V, więc nie wiem jak z regulatorem. Po zdemontowaniu alternatora widoczne zwęglenie na jednym obwodzie. Jak na razie daję do przewinięcia. Może ktoś wie jak sprawdzić sam regulator ?
:/

Jak przewijasz w cyklo na modlinskiej to 100% ze ci sie spali

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 12 kwietnia 2011, 10:10

KUPILES NOWY REGULATOR-WYWALIŁEŚ KASĘ W BŁOTO :P
Stary regler na bank jest zdrowy!
ale niech siĘ INNI wypowiedzą bo podobno ja się nie znam :D

 
Posty: 15
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:21
Lokalizacja: jelenia g
Motocykl: 1000 rr
Rok produkcji: 2004

Post » 11 czerwca 2011, 23:31

blazej33 pisze:Mnie też dopadł brak ładowania. Na kostce alternatora 3pin tylko na jednym żółtym kablu jest 30V. Akumulator ma 12.4V przy 5000rpm i długich światłach 11.9V, więc nie wiem jak z regulatorem. Po zdemontowaniu alternatora widoczne zwęglenie na jednym obwodzie. Jak na razie daję do przewinięcia. Może ktoś wie jak sprawdzić sam regulator ?


Czesc.
Jezeli masz model 2004/2005 to nie przewijaj!!
Przejedz sie do najblizszego autoryzowanego servisu hondy.
Do tych modeli producent w ramach tzw ''Recall" wymienia alternator na nowy.
W komplecie znajduje sie stojan i wirnik.
Klient nie powinien zaplacic nawet zlotowki.
Jak servis bedzie cos sciemnial to sproboj wyslac e-mail.do honda europe.
Powodzenia.:/

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 12 czerwca 2011, 03:04

regulator 99%.

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 08 lipca 2010, 11:17
Lokalizacja: PL
Motocykl: CBR 929 RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Post » 12 czerwca 2011, 08:59

a ja powiem tak: kiedy miałem podobne kłopoty z ładowaniem i nosiłem się z zamiarem przewinięcia, skontaktowałem się z kolesiem który ogłasza się na allegro że przewija alternatory. Chłopak wypytał mnie co i jak, jakie są objawy, kiedy się zaczęło, kazał sprawdzić wszystko i powiedział jedną ważną rzecz: na 90 % przypadków spalenia alternatora jest winny akumulator. Szczególnie po zimie. Lepiej jest na początku sezonu zainwestować 130 zł w aku niż później przewijać alternator.

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 12 czerwca 2011, 09:58

Ale dlaczego jest winny? Przez niedoładowanie? :575:

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości