Dzisiaj jest 16 czerwca 2025, 19:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Większa zębatka na tył. Kilka pytań.

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Większa zębatka na tył. Kilka pytań.

Post » 29 kwietnia 2011, 21:27

Siema.

Niebawem mam w planie dać na tył do mojej Hani zębatkę 45 lub 46z i mam kilka wątpliwości.

1. Czy po takiej zmianie starczy łańcucha który jest przewidziany pod oryginalne przełożenia?

2. Jaki łańcuch jest w 929? 520, 525, 530, 420, 428?

3. Macie może kogoś sprawdzonego od zębatek?

Pewnie dla wielu z Was te pytania to banał. Dla mnie jednak nie jest to jasne, zawsze kupowałem napędy dokładnie takie jak przewiduje producent motocykla. Teraz chce trochę poeksperymentować i nie chcę wywalić kasy w błoto.

Pozdro!

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 29 kwietnia 2011, 21:50

poszukaj napewo znajdziesz odp na swoje pytania 530 a nie zakladasz nowy temat

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 29 kwietnia 2011, 22:10

ja wrzuciłem na tył 45 do 954,nie trzeba było nic robic z łancuchem,z przodu mam seryjnie 16.Chociaz lezy mi w garazu nowa 15 to jutro załoze na próbe co sie bedzie działo,tylko nie wiem czy da sie normalnie ruszyc z 1 zeby na kole nie jechac :mrgreen:

[ Dodano: Pią Kwi 29, 2011 10:12 pm ]
zreszta równie dobrze mozesz dac na przód 15 i bedzie to jednoznaczne z tym jak na tył dałbys 45.pawlo929 od nas z forum do 929 włąsnie zarzucił 15 na przodzik i nie narzeka ;)

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 30 kwietnia 2011, 00:09

ja też uważam ze zakłdajac 15 jest duza róznica ale poszukaj na forum bo temat juz nie raz był poruszany

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 30 kwietnia 2011, 11:59

P-1/T+1=+4

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 30 kwietnia 2011, 13:33

no i mam 15 na 45 i wrażenia jak najbardziej na plus,poza tym,ze teraz licznik strasznie przekłamuje.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 30 kwietnia 2011, 13:53

załóż speedohealer i wprowadź poprawkę a będzie pokazywał lepiej niż w oryginale :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 30 kwietnia 2011, 23:55

jak poczekasz to ja ci wypale zębatkę o dowolnej liczbie zębów ;]bo już prawie mam wszystko ugadane .

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 01 maja 2011, 22:25

Dzięki chłopaki za informacje!

Jak zmienię zębatkę i pośmigam to zdam relacje.

Pozdro!

 
Posty: 1
Rejestracja: 09 marca 2011, 11:18
Lokalizacja: KARNIEWO
Motocykl: 929SC44
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2011, 20:43

mam pytanko czy 929?trzeba przerabiać smok olejowy do jazdy dłuzszej na gumie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 czerwca 2011, 22:44

nie

[ Dodano: Wto Cze 28, 2011 10:45 pm ]
a nawet sie nieda przegroda wiecej oleju i ogień ;]

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 29 czerwca 2011, 00:52

Oleju ponad stan i heja! Chyba, że ktoś wali kilometry na gumie w pełnym pionie to wtedy by się przydało pomyśleć nad usprawnieniem smarowania.

Max_929, i jak? Wiesz już coś z tymi zębatkami?

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości