Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Stożkowe filtry powietrza

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 czerwca 2011, 20:12

ja masz papier to nic nie zrobisz wymieniasz na nowy. A jak masz K&N to zalezy gdzie jezdzisz itp jakie drogi musisz pilnowac kupujesz zestaw K&N do czyszczenie i smarowania myjesz pod ciepla woda delikatnie suszysz smarujesz i ogien :)

[ Dodano: Pon Cze 06, 2011 8:14 pm ]
tak to wyglada
http://fireblade.pl/sc57b_czyszczenie_filtra_kn.php
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Post » 06 czerwca 2011, 20:57

Ok dzięki za odpowiedz już wiem co i jak :D

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 czerwca 2011, 21:10

Nie ma za co :D zrob tak jak opisane i Ogien :D
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Post » 06 czerwca 2011, 21:22

Dzisiaj już mi się nie chce zdejmować baku żeby zobaczyć co tam mam włożone bo moto mam od nie dawna i nawet nie wiem jaki mam wkład w filtrze jak papier to kupie nowy a jak jest k&n to zestaw do czyszczenia i ogień:)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 czerwca 2011, 21:35

jak jest papier to kup sobie K&N bedziesz tylko pral go a tak to musisz co rok zmieniac w zaleznosci jak jezdzisz i ile km robisz :)
ps. a tak to fajny moto f4 ja latalem na f4i bardzo zadowolony bylem dobry moto :diabel:
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Post » 07 czerwca 2011, 16:04

Jak na razie nie na że kam na honde po przesiadce ze 125 na 600 to jest czuć moc i mam nadzieje że mnie nie zawiedzie :) I uważam że to był dobry wybór cbr 600 f4 :diabel:

[ Dodano: Wto Cze 07, 2011 8:44 pm ]
Zdjąłem dzisiaj bak i zajrzałem do filtra powietrza i włożony jest wkład filtra hondowski :D i był cały zasyfiony i muszę zrobić tak jak mówiłeś " wiertło" kupić wkład k&n i bedzie ogień :diabel:

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 11 czerwca 2011, 14:20

pamiętaj o ponownych regulacjach

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości