Dzisiaj jest 11 grudnia 2019, 02:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Max 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 406
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 06 lipca 2011, 09:20

no własnie..ponoc hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 23 maja 2010, 22:00
Lokalizacja: Szeliga P
Motocykl: CBR 929rr
Rok produkcji: 2000

Post » 06 lipca 2011, 15:25

285km/h i nic wiecej. to jest max w mojej.zebatki seryjne,sport wydech,droga prosta,bez wiatru.

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 06 lipca 2011, 15:36

jak byś miał serie wydech albo chociaż power commandera by lepiej :) w brew pozorom założenie samej końcówki wydechu może nie poprawić a pogorszyć osiągi więc nie dziw się :)
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

Awatar użytkownika
 
Posty: 965
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 06 lipca 2011, 18:02

z innej beki
zapraszmy was i twoich bliskich na I Ogolnopolski zlot fireblade.plszczegoly i plakat dotyczacy imprezy tutaj

http://forum.fireblade.pl/topics12/i-og ... vt7800.htm

Co prawda ankieta jest ale 30-31 Lipca 2011 to wybrany termin, zapraszmy do komentowania i odwiedizn:)

Pozdro
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posty: 12
Rejestracja: 07 marca 2012, 15:47
Lokalizacja: Grodków
Motocykl:

Post » 16 marca 2012, 01:55

Witam... moim leciałem 299km/h , nie mam pojecia czy to realna predkosc bo jak tu czytałem licznik moze przekłamywać. wydech sport, zębatka raczej seryjna, coś kombinowane było przy module zapłonowym (brak obudowy którą teraz potrzebuje skąś skombinować i jakis kabelek dolutowany , ktoś kombinował wczesniej) ale 299 faktycznie ujrzałem na cyferblacie ten wynik :)

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 marca 2012, 04:36

jarecki06, hmm a jesteś pewien co było robione itp ???
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 12
Rejestracja: 07 marca 2012, 15:47
Lokalizacja: Grodków
Motocykl:

Post » 16 marca 2012, 21:53

mialem zalany moduł zapłonowy i mi moto swirowało ( immo, palenie na 3 garki itp) wiec oddałem do zaprzyjaznionego serwisu, chlopaki wyciagneli płytke modułu ( oczywiscie plytka byla bez obudowy zawinieta w szmate i zawiazana w woreczku, taka kaszana) , wysuszyli, oczyscili i chula powiedzieli ze cos bylo kombinowane przy tej płytce jakis kabelek dolutowany być moze ktos kombinował dla zwiekszenia mocy... tego nie wiadomo... kombinowane było ale po co ? dlaczego? tego najstarsi indianie nie wiedza. Ale moto w pełni sprawne jak i teraz tak i do tej pory zadnych problemow ... :)

 
Posty: 4
Rejestracja: 30 września 2012, 09:36
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Motocykl:

Post » 30 września 2012, 11:31

Najpierw się przywitam,

Piotrek z Wrocławia, witam wszystkich :)

Mam 929 z 2001. Ja jechałem swoja 293, innym razem 291, może jeszcze troszkę by było bo bez wiekszych problemow do 290 dociąga, ale nie chce piłować na max obrotach za dużo, szanuję motocykl ;) takie tylko rozpędzenie i puszczenie manetki. W garażu na podnóżkach 307km/h.
Sprawdzałem prędkościomierz z CBR F3 i Hornetem kolegów, pokazywały nam prawie tak samo, różnica kilka km/h przy 200km/h.
Moto bez Power Comandera, z działającym EXUP-em, LeoVince SBK, jakiś sportowy filtr pow., stalowy nie papierowy, ale nie K&N tylko jakiś inny, był jak kupiłem moto.

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość